آشنایی با دستگاه مخلوط کن و آسیاب برقی

 

آشنایی با دستگاه مخلوط کن و آسیاب برقی

مخلوط کن و چرخ برقی وسیله ای است که برای مخلوط کردن مایعات و همچنین آسیاب کردن یا آسیاب کردن گوشت، سیب زمینی، onion، آجیل، برنج، چاشنی و غذاهای سخت استفاده می شود. تولیدکنندگان این نوع لوازم خانگی گاهی انواع دستگاه های جداگانه را به بازار عرضه می کنند که برخی از آن ها تنها یک کار خاص انجام می دهند و برخی دیگر می توانند از لوازم جانبی مختلف برای انجام چندین کار مختلف استفاده کنند.

 

بنابراین برای آشنایی بیشتر شما با میکسر و چرخ برقی، اجزای این وسیله را آورده بودیم تا هنگام خرید بیشتر به جزئیات توجه کنید.

 

بخش آسیاب ماشین

 

بخش آسیاب الکتریکی این دستگاه شامل موارد زیر است:

 

پوشش بخش آسیاب: این پوشش مسئول جلوگیری از نشت مواد آسیاب شده است. پوشش های بخش آسیاب این ماشین مجهز به یک قطعه فشار است که هنگام فشار، موتور آسیاب را رانندگی می کند.

 

تیغه های آسیاب: تیغه آسیاب از دو نیم تیغه تشکیل شده است که تنها یک طرف آن تیز و پیروز است. این تیغه ها معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند.

 

قسمت لاستیکی زیر تیغه: این قسمت کاسه آسیاب را روی خود نگه می دارد و محل دقیق آن در زیر تیغه در بدنه ماشین است.

 

بخشی از میکسر دستگاه

 

قسمت میکسر این دستگاه شامل قسمت های زیر است:

 

پوشش پلاستیکی: این پوشش همچنین از چلپ چلوپ های مواد مخلوط جلوگیری می کند.

 

تیغه های میکسر: تیغه های میکسر که در وسط مخزن نصب شده اند.

 

بخش آب پرتقال: بخش آب پرتقال دستگاه از اجرای زیر تشکیل شده است.

 

پوشش پوششی: این قسمت بر روی بازوی میکسر نصب شده و قسمت میانی آن دوار است.

 

مخزن میکسر: قسمتی از دستگاه است که بر روی دکمه سر موتور و بازوی بلندی که به پوشش پوششی مشغول است نصب شده است. یه دکمه فشار روی دسته هست

 

بخش الکتریکی دستگاه:

 

بخش الکتریکی مخلوط کن الکتریکی و چرخ از قسمت های زیر تشکیل شده است:

 

موتور ماشین: موتور اکثر میکسرها و سنگ شکن های الکتریکی نوع جهانی است و عملکرد آن حرکت تیغه ها به آسیاب یا مخلوط کردن مواد است. سرعت موتور بسته به دستگاه تا حدود ??? دقیقه در دقیقه متفاوت است و سرعت تیغه همان سرعت شفت موتور است. این دستگاه باید روشن شود و فوراً برای حدود ? ثانیه برای جلوگیری از سوختگی استفاده شود. با پایین نگه داشتن دکمه قدرت و از سر گیری آن سه ثانیه بعد، دوباره این کار را انجام می دهید تا موتور دستگاه و مانند آن را تحت فشار قرار دهید.

 

سوئیچ ها: سوئیچ های ماشین در مسیر جریان الکتریکی قرار می گیرند و پوشش آسیاب را فشار می دهند، این سوئیچ ها عمل می کنند و موتور الکتریکی را برای حرکت تیغه ها شروع می کنند.

بهترین محصولات سایت بکولند

ظرفشویی بکو - قیمت خرید مشخصات انلاین بکو - وب سایت رسمی بکو

اطو بخار بکو - خرید مشخصات قیمت اتو بخار بکو - وب سایت رسمی بکو

حساب کاربری من - وب سایت رسمی بکو

چای ساز بکو - خرید مشخصات قیمت چای ساز بکو - وب سایت رسمی بکو لند

صفحه نخست نمایندگی اصلی لوازم خانگی بکو - وب سایت رسمی بکو

اجاق صفحه توکار پنج شعله مدل 95225SX بکو - قیمت اجاق گاز بکو - بکولند

اجاق گاز بکو - مشخصات قیمت خرید اجاق گاز بکو - وب سایت رسمی بکو

اجاق گاز پنج‌ شعله استیل مدل 15325FX بکو - قیمت اجاق گاز های بکو - بکو لند

 

منبع :

 

https://www.pinterest.com/pin/1043920388596781200

https://sites.google.com/view/dionsweet4/home

https://onlineproofing.home.blog/2021/11/13/bekoland/

https://spark.adobe.com/page/qytn1qNzMv5zF/

https://dionsweet4.tumblr.com/

https://myspace.com/dionsweet4

https://www.ted.com/profiles/31466108

https://www.goodreads.com/user/show/142841374-dani-sama

https://en.gravatar.com/dionsweet4

 

 

۰ ۰

هک شدن NVR و DVR

همه چیز درباره کلید برق هوشمند

 

 

کلید برق هوشمند یکی از تجهیزات پرکاربرد خانه هوشمند است به دلیل تنوع بالای این تجهیزات در بازار هنگام انتخاب باید به نکات مهمی توجه کنید که در این مقاله بیان شده

 

 

کلید برق هوشمند از جمله تجهیزات مورد استفاده در خانه هوشمند است. با توجه به اهمیت نور و روشنایی در زندگی امروز ما، این تجهیزات نیز از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. تنوع این تجهیزات در بازار بسیار زیاد است.

علاوه بر برندهای متنوع خارجی، محصولات ایرانی فراوانی نیز به بازار عرضه شده اند. در این مقاله به بررسی دقیق کلید برق هوشمند خواهیم پرداخت و نکاتی را که هنگام خرید باید به آن دقت کنید به شما یادآور خواهیم شد.

کلید برق هوشمند دقیقا چیست؟

قبل از هر چیز اجازه بدید ببینیم در مورد چه چیزی باید صحبت کنیم. احتمالا تا بحال اصطلاح خانه هوشمند را شنیده اید. در یک خانه هوشمند اغلب عملیات کنترلی به کمک یک اپلیکیشن تلفن همراه انجام می شود. بخش های مختلفی از سیستم های الکتریکی و تاسیسات یک ساختمان را می توان به کمک اپلیکیشن کنترل کرد.

از جمله اصلی ترین بخش های هر خانه هوشمند، کنترل هوشمند روشنایی است. برای کنترل روشنایی در خانه هوشمند دو راهکار وجود دارد. روش اول استفاده از کلید برق هوشمند و روش دو استفاده از رله هوشمند.

 بیشتر بخوانید:  سیستم امنیتی و حفاظتی چیست    نصب خانه هوشمند     اسمارت سکیوریتی      شهر هوشمند

 

از جمله مزایای استفاده از کلید برای کنترل روشنایی می توان به قابلیت کنترل محلی کلید اشاره کرد. علاوه بر این کلید لمسی هوشمند به دلیل ظاهر زیبایی که دارد نقش یک المان دکوراتیو را در خانه شما بازی خواهد کرد. کلید برق هوشمند را می توانید جایگزین کلید مکانیکی سنتی کنید و از این پس لامپ ها را با موبایل خاموش و روشن کنید.

انواع کلید هوشمند

کلیدهای هوشمند را می توان به روش های مختلفی دسته بندی کرد. ساده ترین روش، دسته بندی انواع کلید برق هوشمند براساس تعداد پل آن هاست. کلید هوشمند در انواع یک پل، دو پل، سه پل و چهار پل توسط اغلب تولیدکنندگان روانه بازار شده است.

علاوه بر این از تولیدکنندگان از جمله خانه هوشمند گلدور کلید برق هوشمند را در انواع 6 پل و 8 پل نیز به بازار عرضه کرده اند. روش های دیگری نیز برای دسته بندی کلیدها وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

رنگ رویه کلید

رویه کلیدهای لمسی با رنگ های متنوع عرضه می شود. تولیدکنندگان مختلف طیف رنگی متفاوتی را برای محصولاتشان در نظر می گیرند. رنگ های سفید، مشکی و طلایی به صورت مرسوم برای رویه کلیدها استفاده می شود.

برخی از تولید کنندگان رنگ های دیگری را نیز به این لیست اضافه کرده اند. همچنین تعداد کمی از تولیدکنندگان از جمله خانه هوشمند گلدور، توانایی تولید کلید برق هوشمند با رنگ و طراحی سفارشی شما را دارند. در هنگام انتخاب رنگ کلید از هماهنگی آن با دکوراسیون داخلی خود مطمئن شوید.

جنس رویه کلید

برای رویه کلیدهای لمسی از مواد مختلفی استفاده می شود. شیشه، چوب و پلکسی رایج ترین مواد مورد استفاده برای رویه کلید هستند. تولید رویه کلید از جنس شیشه و چوب، تکنولوژی پیشرفته تر و هزینه بیشتری را می طلبد. به همین دلیل این کلیدها قیمت بیشتری دارند.

رویه پلکسی در برابر خش بسیار اسیب پذیر است. حتی گردگیری با یک پارچه کمی زبر می تواند اثرات نامطلوبی بر روی آن داشته باشد. همچنین در صورتی که تمایل به استفاده از کلید برق هوشمند با رویه چوب را دارید، دقت کنید که رویه کلید واقعا از جنس چوب طبیعی باشد. متاسفانه برخی تولیدکنندگان از ام دی اف برای اینکار استفاده می کنند.

مدار قدرت کلید را بررسی کنید

برخلاف کلیدهای سنتی که ساختار بسیار ساده ای دارند، کلید برق هوشمند ساختار پیچیده ای دارد. این کلیدها از دو بخش مستقل مدار قدرت و مدار فرمان تشکیل می شوند. مدار فرمان کلید وظیفه برقراری ارتباط با اینترنت و دریافت دستورات کاربر را بر عهده دارد. وظیفه کنترل جریان برق و روشن و خاموش کردن لامپ نیز بر عهده مدار قدرت کلید است.

برای مدار قدرت کلید لمسی نیز دو راهکار متفاوت وجود دارد. روش اول استفاده از ترایاک است. این قطعات الکترونیکی کاربرد راحتی دارند. حداکثر جریان عبوری از آن ها محدود است و همچنین در برابر نویز محیط بسیار آسیب پذیرند. برخی از تولیدکنندگان از این قطعات در مدار قدرت کلید لمسی استفاده می کنند.

راهکار بهتر و حرفه ای تر استفاده از رله برای کنترل جریان در کلید برق هوشمند است. رله ها در برابر نویز آسیب پذیری بسیار کمی دارند. جریان قابل تحمل آن ها بیشتر است و در دراز مدت قابلیت اطمینان بیشتری دارند. ذکر این نکته ضروری است که جریان قابل تحمل رله های مختلف متفاوت است. هنگام خرید کلید لمسی حتما از کلیدهایی که مدار قدرت آن ها رله دارد استفاده کنید. همچنین حداکثر جریان قابل تحمل هر خروجی پارامتر مهم دیگری است که باید به ان توجه کنید.

 

۰ ۰

نکات مهم نصب دوربین مداربسته اداری

نکات مهم نصب دوربین مداربسته اداری

نصب دوربین های مداربسته اداری برای امنیت و ایمنی دارایی ها و پرسنل در محل کار ضروری است.
با در نظر گرفتن ماهیت نامعلوم دنیای مدرن، امنیت و محافظت از اموال و پرسنل باید برای هر اداره‌ ای یک اولویت باشد.
البته دوربین های مداربسته اداری باید به درستی و در جای مناسبی نصب شوند تا اطمینان حاصل شود که به حریم شخصی پرسنل تعرض نخواهد شد.

 

دوربین های مداربسته مدرن دارای اندازه ها و انواع مختلفی هستند که هر یک ویژگی ها و قابلیت های فراوانی دارند. دانستن مواردی که باید در زمان خرید دوربین های مداربسته اداری در نظر بگیریم باعث می شود، محل کار از مزایای کامل این محصولات امنیتی جدید بهره مند شود.
سرمایه گذاری روی امنیت دفتر کار، تصمیم مهمی است که نباید سرسری گرفته شود.
در ادامه اطلاعاتی راجع به قانونی بودن نصب دوربین های مداربسته اداری، فاکتورهای مهم در زمان انتخاب دوربین های اداری و بهترین مکان نصب آنها ارائه خواهد شد.

قانونی بودن نصب دوربین های مداربسته اداری

حفظ حریم شخصی، موضوع مهمی در جوامع مدرن امروزی به شمار رفته و کسب و کارها باید آن را در نظر بگیرند.
در مورد دوربین های مداربسته امنیتی، تا زمانی که نصب و جایگذاری آنها بر حریم شخصی افراد اثری نگذارد، منع قانونی نخواهد داشت. یکی از سوالاتی که کارفرمایان مطرح می کنند این است که آیا نصب دوربین های مداربسته اداری بدون اطلاع دادن به پرسنل، غیرقانونی است.

وقتی صحبت از نصب دوربین های مداربسته اداری برای ضبط صدا مطرح باشد، لازم است که رضایت پرسنل اعلام شود. محل کار اداری می تواند با نصب اعلامیه هایی در سراسر ساختمان مبنی بر اینکه مکالمات و حرکات افراد ضبط می شود، مسئولیت قانونی آنها را محدود کند. دوربین های مداربسته امنیتی را نمی توان در اتاق های استراحت، سرویس بهداشتی و دیگر اتاق هایی که سطح مشخصی از حریم شخصی در آن ضروری است، نصب کرد.
بیشتر قوانین مربوط به حریم شخصی اجازه نصب و استفاده از دوربین های مداربسته امنیتی را در محل کار می دهند که باعث می شود از اموال مهم، حفاظت شده، امنیت پرسنل حفظ شده و از انجام وظایف روزمره توسط پرسنل اطمینان حاصل شود. این مزایا یعنی دوربین های مداربسته باید اولویت سرمایه گذاری برای هر شرکتی باشد. لازم است در نظر داشته باشیم که حضور دوربین های مداربسته اداری می تواند امنیت و حتی بهره وری را در یک محل کار، تا حدود زیادی ارتقا دهد.

دوربین های مداربسته مدرن دارای اندازه ها و انواع مختلفی هستند که هر یک ویژگی ها و قابلیت های فراوانی دارند. دانستن مواردی که باید در زمان خرید دوربین های مداربسته اداری در نظر بگیریم باعث می شود محل کار از مزایای کامل این محصولات امنیتی جدید بهره مند شود. سرمایه گذاری روی امنیت دفتر کار تصمیم مهمی است که نباید سرسری گرفته شود.

 

 

امنیت و بهره وری

تحقیقات نشان داده است که قرار دادن دوربین های مداربسته می تواند از وقوع جرم جلوگیری کرده و افراد را مسئولیت پذیر می سازد. مجرمان از ورود به ساختمان هایی که از دوربین های مداربسته امنیتی استفاده می کنند اجتناب کرده و مجموعه های آسیب پذیرتر را انتخاب می کنند.
این می تواند برای ادارات و شرکت هایی که در محله هایی با آمار بالای جرائم واقع شده اند مفید باشد چون آنها را از تهدیداتی مانند خرابکاری و سرقت مصون می دارد.
ادارات و شرکت های بزرگ برای افزایش مسئولیت پذیری پرسنل خود از دوربین های مداربسته اداری استفاده می کنند.
این دوربین ها می توانند به افزایش بهره وری پرسنل و انگیزه بخشی به آنها جهت انجام وظایف روزمره ای که بابت آن حقوق دریافت می کنند، کمک کند.

 

نتیجه گیری

دوربین های مداربسته همواره به منظور حفظ ارزش های ادارات شامل امنیت پرسنل، امنیت اموال و همچنین کنترل پرسنل نصب می شوند، بدیهی است با نظارت محیط کاری راندمان پرسنل افزایش چشمگیری می یابد و همچنین به واسطه ی انتقال تصویر، در هر لحظه و هر مکان از جهان، محیط کار را از طریق اینترنت کنترل و نظارت نمود .

https://justpaste.it/2pu42

https://anotepad.com/notes/whe2j75r

https://sphere.social/hello/blogs/view/273092

https://www.liveinternet.ru/users/preston_borup/post490334896/http://truehickman42.booklikes.com/post/4813224/

 

۰ ۰

خزنده وب چیست؟

وقتی صحبت از سئو فنی به میان می‌آید، درک چگونگی کارکرد آن دشوار است. اما کسب دانش تا جایی که می‌توانیم برای بهینه‌سازی وب‌سایت‌هایمان و دستیابی به مخاطبان بزرگ‌تر مهم است. یکی از ابزارهایی که نقش زیادی در بهینه سازی موتورهای جستجو دارد، خزنده وب نیست.

در این پست، ما می آموزیم که خزنده های وب چیست، چگونه کار می کنند و چرا باید سایت شما را بخزند.

 

راهنمای رایگان: چگونه یک حسابرسی فنی SEO را اجرا کنیم

خزنده وب چیست؟

خزنده وب - همچنین به عنوان عنکبوت وب شناخته می شود - رباتی است که محتوا را در اینترنت جستجو و فهرست بندی می کند. اساساً، خزنده‌های وب مسئول درک محتوای یک صفحه وب هستند تا بتوانند آن را هنگام درخواست بازیابی کنند.

 

ممکن است از خود بپرسید "چه کسی این خزنده های وب را اجرا می کند؟"

 

معمولاً خزنده های وب توسط موتورهای جستجو با الگوریتم های سئو سایت اصفهان خاص خود اداره می شوند. این الگوریتم به خزنده وب می گوید که چگونه اطلاعات مرتبط را در پاسخ به یک پرس و جو پیدا کند.یک وب عنکبوت تمام صفحات وب را که در اینترنت می تواند پیدا کند، جستجو (خزیدن) و دسته بندی می کند و به آنها گفته می شود فهرست بندی کند. بنابراین می‌توانید به یک خزنده وب بگویید اگر نمی‌خواهید صفحه وب شما در موتورهای جستجو پیدا شود، آن را خزید.برای انجام این کار، یک فایل robots.txt را آپلود کنید. اساساً، یک فایل robots.txt به موتور جستجو می گوید که چگونه صفحات سایت شما را بخزد و فهرست کند.به عنوان مثال، اجازه دهید نگاهی به Nike.com/robots.txt بیندازیم.

 

Nike robots.txt به خزنده وب آموزش می دهد که چه چیزی را فهرست کند

نایک از فایل robot.txt خود برای تعیین اینکه کدام پیوندها در وب سایتش خزیده شده و ایندکس می شوند استفاده کرد.فایل Nike robots.txt به خزنده وب دستور می دهد تا هفت صفحه را خزیده و سه صفحه را غیرمجاز کند.این برای نایک مفید است زیرا برخی از صفحات این شرکت برای جست‌وجو نیستند و لینک‌های غیرمجاز بر صفحات بهینه‌شده آن که به رتبه‌بندی آن‌ها در موتورهای جستجو کمک می‌کند، تأثیر نمی‌گذارند.بنابراین اکنون که می دانیم خزنده های وب چیست، چگونه کار خود را انجام می دهند؟ در زیر، بیایید نحوه کار خزنده های وب را بررسی کنیم.

 

خزنده های وب چگونه کار می کنند؟

یک خزنده وب با کشف URL ها و بررسی و دسته بندی صفحات وب کار می کند. در طول مسیر، پیوندهایی به صفحات وب دیگر پیدا می کنند و آنها را به لیست صفحاتی اضافه می کنند تا در مرحله بعدی خزیدن شوند. خزنده های وب هوشمند هستند و می توانند اهمیت هر صفحه وب را تعیین کنند.

 

خزنده وب موتورهای جستجو به احتمال زیاد کل اینترنت را نمی خزند. در عوض، اهمیت هر صفحه وب را بر اساس عواملی از جمله تعداد صفحات دیگر به آن صفحه، بازدید از صفحه و حتی اعتبار برند تعیین می کند. بنابراین، یک خزنده وب تعیین می کند که چه صفحاتی باید خزیده شود، به چه ترتیبی باید آنها را خزید و هر چند وقت یکبار برای به روز رسانی باید خزیده شود.

 

 

به عنوان مثال، اگر صفحه وب جدیدی دارید، یا تغییراتی در صفحه موجود ایجاد شده است، خزنده وب فهرست را یادداشت کرده و به روز می کند. یا اگر صفحه وب جدیدی دارید، می توانید از موتورهای جستجو بخواهید که سایت شما را بخزند.

 

هنگامی که خزنده وب در صفحه شما است، به کپی و متا تگ ها نگاه می کند، آن اطلاعات را ذخیره می کند و آن را برای گوگل فهرست می کند تا کلمات کلیدی را مرتب کند.

 

قبل از اینکه کل این فرآیند شروع شود، خزنده وب به فایل robots.txt شما نگاه می کند تا ببیند کدام صفحات را می خزند، به همین دلیل است که برای SEO فنی بسیار مهم است.

 

در نهایت، هنگامی که یک خزنده وب صفحه شما را می خزد، تصمیم می گیرد که آیا صفحه شما در صفحه نتایج جستجو برای یک پرس و جو نمایش داده می شود یا خیر. توجه به این نکته مهم است که برخی از خزنده های وب ممکن است متفاوت از سایرین رفتار کنند. برای مثال، برخی ممکن است هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام صفحات وب برای خزیدن مهم هستند، از عوامل مختلفی استفاده کنند.

 

اکنون که نحوه کار خزنده های وب را بررسی کردیم، در مورد اینکه چرا آنها باید وب سایت شما را خزیدن کنند بحث خواهیم کرد.

 

چرا خزیدن وب سایت مهم است؟

اگر می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی شود، باید ایندکس شود. بدون خزنده وب، وب سایت شما پیدا نخواهد شد حتی اگر بیش از یک پاراگراف را که مستقیماً از وب سایت خود گرفته شده است جستجو کنید.

 

به معنای ساده، وب سایت شما را نمی توان به صورت ارگانیک پیدا کرد مگر اینکه یک بار خزیده شود.

 

برای یافتن و کشف پیوندها در وب در بین موتورهای جستجو، باید به سایت خود این توانایی را بدهید که با خزیدن به مخاطبانی که برای آنها در نظر گرفته شده است دسترسی پیدا کند - به خصوص اگر می خواهید ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید.اگر جنبه فنی این گیج کننده باشد، متوجه می شوم. به همین دلیل است که HubSpot یک دوره بهینه سازی وب سایت دارد که موضوعات فنی را به زبان ساده بیان می کند و به شما آموزش می دهد که چگونه راه حل های خود را پیاده سازی کنید یا با متخصص وب خود در مورد آنها صحبت کنید.

 

چگونه و چرا سایت خود را خزیم

اگر سایت شما دارای خطاهایی باشد که خزیدن آن را دشوار می کند، ممکن است در رتبه بندی SERP پایین بیاید. شما سخت روی کسب و کار و محتوای خود کار می کنید، اما - همانطور که در بالا ذکر شد - اگر سایت شما را به صورت آنلاین پیدا نکند، هیچ کس نمی داند چقدر عالی است.

 

یک ابزار خزنده می تواند به شما در یافتن خطاهای رایج و شناسایی مسائلی مانند موارد زیر کمک کند:

 

پیوندهای شکسته: وقتی پیوندها به صفحه‌ای می‌روند که دیگر وجود ندارد، نه تنها تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می‌کند، بلکه می‌تواند به رتبه‌بندی شما در SERP نیز آسیب برساند.

 

محتوای تکراری: محتوای تکراری در URL های مختلف، انتخاب نسخه مربوط به جستجوی کاربر را برای گوگل (یا سایر موتورهای جستجو) دشوار می کند. یکی از گزینه ها برای رفع این مشکل، ترکیب آنها با استفاده از تغییر مسیر 301 است.

 

عنوان صفحه: تگ های عنوان تکراری، از دست رفته، خیلی طولانی یا خیلی کوتاه همگی بر رتبه صفحه شما تأثیر می گذارند.

 

ابزار خزیدن وب منبع فریاد FrogImage

 

شما نمی توانید مشکلات موجود در سایت خود را برطرف کنید مگر اینکه بدانید آنها چیست. استفاده از ابزار خزنده وب، حدس و گمان را از ارزیابی سایت شما دور می کند.

 

انواع ابزارهای خزیدن وب

ابزارهای زیادی با ویژگی های مختلف در بازار وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما همه آنها به دو دسته تقسیم می شوند:

 

دسکتاپ: این ابزارها بر روی کامپیوتر شما نصب و ذخیره می شوند.

 

Cloud: این ابزارها از محاسبات ابری استفاده می کنند و لازم نیست به صورت محلی در رایانه شما ذخیره شوند.

 

نوع ابزاری که استفاده می کنید به نیازها و بودجه تیم شما بستگی دارد. به طور کلی، انتخاب یک گزینه مبتنی بر ابر امکان همکاری بیشتر را فراهم می کند زیرا برنامه نیازی به ذخیره در دستگاه فرد نخواهد داشت.

 

پس از نصب، می‌توانید خزنده‌ها را طوری تنظیم کنید که در یک بازه زمانی مشخص اجرا شوند و در صورت نیاز گزارش‌هایی تولید کنند.

 

مزایای استفاده از ابزارهای خزیدن وب

خزیدن صحیح سایت شما برای سئو ضروری است. علاوه بر تشخیص خطاهای سایت، مزایای استفاده از ابزار خزیدن وب عبارتند از:

 

1. بر عملکرد سایت تأثیر نمی گذارد

خزنده های سایت در پس زمینه اجرا می شوند و هنگام استفاده سرعت سایت شما را کاهش نمی دهند. آنها با کارهای روزمره شما تداخل نخواهند کرد یا بر کسانی که در حال مرور سایت شما هستند تأثیری نمی گذارند.

 

2. گزارش داخلی

اکثر خزنده ها دارای ویژگی های گزارش یا تجزیه و تحلیل داخلی هستند و به شما امکان می دهند این گزارش ها را به صفحه گسترده اکسل یا فرمت های دیگر صادر کنید. این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان می شود و به شما این امکان را می دهد که به سرعت به نتایج ممیزی خود بپردازید.

 

3. از اتوماسیون استفاده می کند

یکی از ویژگی‌های خوب خزنده‌های وب این است که می‌توانید آهنگی را برای خزیدن سایت شما تنظیم کنید. این به شما این امکان را می دهد که به طور منظم عملکرد سایت را بدون نیاز به کشیدن دستی گزارش خزیدن هر بار پیگیری کنید.انجام ممیزی منظم سایت با ابزار خزنده راهی عالی برای اطمینان از سلامت و رتبه بندی سایت شما آنطور که باید است.

 

با خزیدن وب، دسترسی خود را افزایش دهید

خزنده های وب مسئول جستجو و نمایه سازی محتوای آنلاین برای موتورهای جستجو هستند. آنها با مرتب‌سازی و فیلتر کردن صفحات وب کار می‌کنند تا موتورهای جستجو بفهمند هر صفحه وب درباره چیست. شناخت خزنده های وب تنها بخشی از سئوی فنی موثر است که می تواند عملکرد وب سایت شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

https://www.sbnation.com/users/TahmiKain3

https://www.4shared.com/u/3kHVPut0/TahmiKain3.html

https://www.liveinternet.ru/stat/parsianandishseo.ir/

https://justpaste.it/7t0gr

 

 

۰ ۰

بازاریابی وابسته چیست؟ تعریف و مثال

بازاریابی وابسته چیست؟ تعریف و مثال

بازاریابی وابسته یک ترتیب بازاریابی است که در آن خرده فروش آنلاین به وب سایت دیگری کمیسیون پرداخت می کند. وب سایت دیگر برای فروش یا ترافیکی که از ارجاعات خود ایجاد می کند کمیسیون دریافت می کند.

 

به عبارت دیگر، این روشی است که وب سایت یا وبلاگ شما برای تبلیغ محصولات شخص یا شرکت دیگری کمیسیون دریافت می کند. فروشنده برای محصولاتی که مردم می خرند یا ارجاع به شما پول می دهد. ارجاع‌ها بازدیدکنندگانی هستند که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند که به لطف شما به وب‌سایت فروشنده رفته‌اند. آنها با کلیک بر روی پیوندی در وب سایت شما به آنجا رسیدند.

 

Spocket که به شما امکان می دهد بهترین محصولات را برای بازاریابی از بین هزاران تامین کننده دراپ شیپینگ در سراسر جهان انتخاب کنید و تا 450 دلار پورسانت مکرر دریافت کنید، تعریف زیر را از این اصطلاح دارد:

 

"بازاریابی وابسته یک مدل کسب و کار است که در آن یک شرکت به وب سایت های شخص ثالثی که فروش یا سرنخ ایجاد می کنند، پول پرداخت می کند. ما به وب سایت های شخص ثالث به عنوان شرکت های وابسته اشاره می کنیم. از زمان ظهور اینترنت، بازاریابی وابسته به طور قابل توجهی رشد کرده است.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاریابی وابسته - تقسیم درآمد

مروجین بازاریابی وابسته می گویند که این سیستم مبتنی بر اشتراک درآمد است. اصطلاح «پرداخت به ازای فروش» به معنای اشتراک درآمد است.

 

اگر فروشنده ای محصولی داشته باشد و بخواهد فروش بیشتری داشته باشد، می تواند به مروجین انگیزه مالی ارائه دهد. برای مثال، برنامه های وابسته انگیزه مالی دارند.

 

 

 

نیل پاتل، یک سرمایه گذار فرشته انگلیسی، در مورد بازاریابی وابسته می گوید:

 

اگر محصولی ندارید و می‌خواهید پول دربیاورید، می‌توانید محصولی را که احساس می‌کنید ارزش دارد تبلیغ کنید و به عنوان یک بازاریاب وابسته از آن درآمد کسب کنید.»

 

سرمایه گذار فرشته کسی است که پول خود را در یک کسب و کار نوپا سرمایه گذاری می کند. به عبارت دیگر، یک نوع سرمایه گذار خطرپذیر، اما در این مورد، از پول خود استفاده می کنند.

 

بازاریابی وابسته - اینترنت

به گزارش Fix the Photo، از زمان ظهور اینترنت، بازاریابی وابسته رشد و تغییر چشمگیری داشته است.

 

خرده فروش آنلاین Amazon.com این عمل را رایج کرد. با آمازون، وبلاگ نویسان و وب سایت ها پیوندهایی را به صفحه آمازون مستقیم می کنند و اگر ارجاع منجر به فروش شود، هزینه ای دریافت می کنند.

 

در آمازون و بیشتر موارد دیگر، بازاریابی وابسته یک برنامه بازاریابی عملکردی است که در آن فروش مشتریان برای یک محصول برون سپاری می شود.

 

بررسی استراتژی‌های ساختن یک جامعه و ثروت همیشه در عصر دیجیتال عالی است. بسیاری از انگیزه های ذهنی را می توان زیر نظر آبراهام هیکس در جذب پول یافت. می توانید ببینید که آیا برای شما کار می کند یا خیر.

 

بازاریابی وابسته قبل از اینترنت – مثال

برای مثال، یک فروشنده بیمه خانه به خانه، برای قرار ملاقات به فروشنده خانه به خانه دیگری پول می دهد. آن فروشنده خانه به خانه می رفت و برای شخصی که بیمه می فروخت قرار ملاقات می گذاشت.

 

شخصی که قرار ملاقات ها را ترتیب داده است یا به ازای هر قرار ملاقات و یا به ازای هر فروش پرداخت می شود.

سه نوع پاداش اصلی

در اینجا سه ??نوع پاداش اصلی که بازاریابان وابسته استفاده می کنند آورده شده است:

 

پرداخت به ازای کلیک: شرکت وابسته بازدیدکننده را به وب سایت فروشنده هدایت می کند. فروشنده هر بار که این اتفاق می‌افتد، صرف نظر از اینکه فروش رخ می‌دهد، به شرکت وابسته پرداخت می‌کند.

پرداخت به ازای سرنخ: شرکت وابسته کسی را به وب سایت فروشنده هدایت می کند. این بار، آن شخص فرم تماس را پر می کند. به عبارت دیگر، فروشنده اکنون اطلاعات شخصی خود را دارد. این شخص اکنون یک "سرنخ" است. وابستگان برای هر سرنخ که تولید می کنند پول دریافت می کنند. همچنین ممکن است که سرنخ فرم را در وب سایت وابسته پر کرده باشد

پرداخت به ازای فروش: فروشنده درصدی از قیمت فروش را به شرکت وابسته می پردازد.

بازاریابی وابسته - مزایا و معایب

مانند بسیاری از مدل های کسب و کار یا رویکردهای بازاریابی، مزایا و معایبی نیز وجود دارد.

 

طرفداران

سرمایه گذاری لازم نیست شما محصولات پیشنهادی را بدون دخالت در ایجاد آنها "ایجاد" می کنید.

تنوع گسترده ای از کالاها برای انتخاب. برای مثال می توانید روی محصولاتی تمرکز کنید که بیشترین پول را به شما می دهند. از طرف دیگر، می‌توانید محصولاتی را انتخاب کنید که بازدیدکنندگان شما احتمالاً آن‌ها را خریداری می‌کنند.

شما مسئول نیستید. فروشنده، نه شما، مسئول، به عنوان مثال، خدمات مشتری، بازگشت و غیره است.

درآمد. اگر زیاد بفروشید، می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

این ترتیب مانع از فروش کالاهای خود نمی شود. اگر محصولات خود را می فروشید، همچنان می توانید کالاهای دیگر را به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید.

منفی

شهرت شما تا حدی به عملکرد خوب یا بد یک کسب و کار دیگر بستگی دارد. اگر فروشنده در یک رسوایی درگیر شود، کل ماجرا می تواند تأثیر منفی بر شما بگذارد.

مشتری مال شما نیست: هر بازدید کننده از سایت شما که در نهایت از فروشنده خرید می کند، مشتری فروشنده است. در بسیاری از موارد، زمانی که آن مشتری دوباره خرید می کند، از نظر مالی سودی نمی برید.

دریافت برنامه وابسته مناسب آسان نیست: شانس انتخاب برنامه وابسته اشتباه زیاد است. انتخاب محصول مناسب برای موفقیت مالی شما ضروری است. محصولات بسیار زیادی وجود دارد!

رقابت از دیگر شرکت های وابسته به یاد داشته باشید که شما تنها وابسته نیستید. ممکن است صدها یا حتی هزاران شرکت وابسته رقیب همان محصولاتی که شما هستید را تبلیغ کنند.

بازاریابی وابسته - افشای رسانه های اجتماعی

در ایالات متحده، افراد مشهور رسانه های اجتماعی باید بینندگان یا دنبال کنندگان خود را در مورد بازاریابی وابسته در صفحه خود مطلع کنند. با این حال، محققان دانشگاه پرینستون دریافتند که چنین افشاگری بسیار نادر است.

 

آنها پیوندهای بازاریابی وابسته را از 500000 ویدیوی YouTube و 2.1 پین Pinterest استخراج کردند. آنها 3572 ویدیوی یوتیوب و 18237 پین پینترست را با پیوندهای وابسته شناسایی کردند.

 

محققان از اینکه متوجه شدند تعداد کمی از شخصیت‌های رسانه‌های اجتماعی ترتیبات بازاریابی وابسته خود را افشا کرده‌اند شگفت‌زده شدند.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11138645
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1660553.page
https://independent.academia.edu/RobinGunn54
http://edu.fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KeanRoberts10
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://behtarinyab.com/
https://git.isis.vanderbilt.edu/KeanRoberts10
http://jobs.ict-edu.uk/user/keanroberts10/
http://ict-edu.uk/user/keanroberts10/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=8c0900fb-d291-4da6-9d12-7f941f5bbbe1
https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
۰ ۰

بیوگرافی میثم شکری ساز و 10 عادت مهم کارآفرینان بزرگ

بیوگرافی میثم شکری ساز و 10 عادت مهم کارآفرینان بزرگ

 

کارآفرین بودن و داشتن یک کسب و کار برای همه ما سرگرم کننده و لذت بخش است. اگر تعداد زیادی از افراد را مدیریت کنیم، کسب و کار خود را خواهیم داشت و به موفقیت های زیادی دست خواهیم یافت.

 

کارآفرین بودن و داشتن یک کسب و کار برای همه ما سرگرم کننده و لذت بخش است. اگر تعداد زیادی از افراد را مدیریت کنیم، کسب و کار خود را خواهیم داشت و به موفقیت های زیادی دست خواهیم یافت.

 

درست است که به این راحتی نیست، وگرنه تعداد کارآفرینان موفق در حال حاضر آنقدر کم نبود!

 

اما یک راه خوب برای افزایش شانس موفقیت این است که ببینیم کارآفرینان موفق ایرانی و جهانی ترین عادت هایی که دارند!

 

شاید باورش سخت باشد، اما ایجاد عادات حتی مهمتر از تعیین هدف است! اتفاقا یکی از ویژگی های کارآفرینان موفق ایجاد عادات خوب است که در ادامه می خوانید:

 

در بیوگرافی بسیاری از کارآفرینان موفق و سرشناس خارجی مانند هاوارد شولتز (استارباکس) و استیو جابز (اپل) و یا در زندگینامه میثم شکری ساز و دیگر کارآفرینان داخلی، رفتارها و عاداتی وجود دارد که با آنها آشنا می شویم. زیر

 

روز شکرگزاری

 

عادت اول: به راحتی میدان را ترک نمی کنند!

 

1. کارآفرینان موفق هرگز تسلیم نمی شوند، فقط گاهی اوقات عقب نشینی می کنند. بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که مهم ترین دلیل شکست در راه اندازی یک کسب و کار جدید این است که بنیانگذار خیلی زود تسلیم می شود.

 

کارآفرینان بزرگ ممکن است به شما بگویند که گاهی کفگیرهایشان واقعاً به کف رسیده اند یا با بحران های بزرگی مواجه می شوند، اما هرگز تسلیم نشده اند. چقدر خوب می شد اگر همه کارآفرینان تازه کار اینطور باشند.

 

?. آنها هیچ بهانه ای نمی آورند، از درس هایی که آموخته اند صحبت می کنند.

 

کارآفرینان موفق همیشه آماده و مشتاق هستند که از چالش ها و رویدادهای تلخ و شیرین درس بگیرند، نه اینکه به دنبال کسی یا چیزی برای سرزنش باشند. مثلاً میثم شکری در سخت ترین شرایط مالی و کاری هم تحصیل نمی کرد.

 

یا مدیر عامل استارباکس هاوارد شولتز اعتراف می کند که موفقیت باعث افتخار اعضای تیمش می شود و سعی می کند با برنامه ریزی و خلاقیت مشکل را حل کند.

3. تا زمانی که چیزی را از دست ندهید، چیز بهتری بدست نمی آورید!

 

وقتی کار شما روی غلتک می افتد، مدیریت آن آسان می شود. شما فقط باید زمانی واکنش نشان دهید که رقیب پا به کفش شما بگذارد. به عنوان مثال، استیو جابز به سرعت محصولاتی را که تنها چند ماه از عمرشان می گذراند، حتی آنهایی که فروش خوبی داشتند و بازار را تکان دادند، کنار گذاشت و به این ترتیب پویایی و محبوبیت برند اپل را افزایش داد.

 

این ممکن است یک استراتژی جسورانه و چالش برانگیز باشد، اما به موفقیت بلندمدت شما منجر خواهد شد.

 

4. در راه مشکل ایجاد می کنند!

 

کارآفرینانی که همیشه به موفقیت فکر می کنند به دنبال راه حل های جدید و نوآورانه در بازارهای بزرگ و رو به رشد هستند، در حالی که این چیزها بسیار بیشتر از بازگرداندن روش های آزمایشی به شما هستند!

 

5- حریص هستند پس پول آفرینی آسان است!

 

همه پول می گیرند چون راه را هموار می کنند. فرد می داند مشکل هر مشتری کجاست و کدام یک از اولین ها نمی خواستند هدفشان فقط ثروتمند شدن باشد.

 

آنها یک ایده و یک برنامه دارند که دنبال می کنند. آنها می دانند که خریدار چه می خواهد و می خواهد به آن دست یابد.

 

کارآفرین

 

6. به ایجاد ارتباط اهمیت می دهند

 

مطمئناً چیزی وجود دارد که همه می گویند یک تجارت موفق به همان اندازه که به محصولاتی که ارائه می دهید به افرادی که می شناسید بستگی دارد.

 

این استراتژی و استراتژی "برد-برد" برای شما و شرکای شما، همکاران با استعداد و حتی رقبای شما می تواند وجه تمایز پروژه هایی با موفقیت پایدار و درخشش کوتاه مدت باشد.

 

7. قبل از آماده شدن شروع به کار می کنند

 

این نکته ای است که ماری فرل یکی از سخنرانان بزرگ در زمینه موفقیت است، او مدام بر آن تاکید می کند، زیرا وقتی منتظر زمان مناسب هستیم در واقع منتظر چیزی غیرممکن هستیم. حتی اگر هنوز دستتان خالی است و با این وجود می خواهید کار کنید، عالی است.

 

8. میانگین 5 نفر را فراموش نکنید!

 

جیم ران، کارآفرین و بزرگ آمریکایی، می‌گوید: «شما به پنج نفری تبدیل می‌شوید که بیشترین ارتباط را با آنها دارید».

 

کارآفرینان موفق با افرادی که باهوش تر هستند و مهارت های مکمل دارند، معاشرت می کنند.

 

9. وقت خود را در شبکه های اجتماعی تلف نمی کنند

 

کارآفرینان موفق تنها برای رفع نیازهای خود و کسب سود از کانال های ارتباطی مختلف استفاده می کنند. محتوای آنها فقط مصرف کننده برای دیگران نیست!

 

هرگز به آنها وقت ارزشمند نمی دهد.

 

10. کارآفرینان موفق سخت کار می کنند و از خود لذت می برند

 

کارآفرینان موفق نه تنها از روی عادت بیشتر کار می کنند، بلکه نتایج بهتری نیز کسب می کنند. ویژگی متمایز آنها در عناصر مهم و سطح باورنکردنی اطلاعات

۰ ۰

فواید شگفت آور عسل برای درمان آلرژی

فواید شگفت آور عسل برای درمان آلرژی

 

آلرژی های فصلی آفت بسیاری از کسانی است که عاشق فضای باز هستند. آنها معمولا از فروردین ماه شروع می شوند و تا نیمه های تابستان ادامه دارند. آلرژی فصلی زمانی رخ می دهد که گیاهان شروع به تولید گرده می کنند. گرده یک ماده پودر مانند است که به گیاهان در تولید بذر و تولید مثل کمک می کند.

 

مردم می توانند گرده را استنشاق کنند که منجر به آلرژی فصلی می شود. آلرژی زمانی رخ می دهد که بدن گرده را به عنوان یک مهاجم خارجی، شبیه به یک باکتری یا ویروس، درک کند. در پاسخ، بدن حمله ای را انجام می دهد. این منجر به علائمی مانند:

 

  • عطسه کردن
  • آبریزش چشمی و خارش آن ها
  • آبریزش بینی
  • گلو درد
  • سرفه کردن
  • سردرد
  • تنگی نفس

 

 

درمان‌های بدون نسخه برای آلرژی‌های فصلی وجود دارد، اما بسیاری از مردم درمان‌های طبیعی را ترجیح می‌دهند. یکی از نمونه هایی که برای کمک به آلرژی های فصلی رواج پیدا کرده ، عسل محلی است. عسل محلی، عسل خام و فرآوری نشده ای است که در نزدیکی محل زندگی شما ساخته می شود. این نوع درمان تجربی و بسیار موثر است و عسل به آلرژی کمک می کند. اما دانشمندان و پزشکان در این مورد نیاز به تحقیق دارند.

 

چرا اعتقاد بر این است که عسل به آلرژی کمک می کند؟

 

ایده درمان آلرژی با عسل مشابه ایده افرادی است که واکسن های آلرژی دریافت می کنند. اما این در حالی که اثربخشی واکسن های آلرژی ثابت شده است. اما باید بدانید که واکسن های آلرژی ممکن است عوارض بسیاری را در جسم شما بر جای بگذارند.

 وقتی فردی عسل محلی می خورد، تصور می شود که گرده های محلی را می خورد. با گذشت زمان، حساسیت فرد نسبت به این گرده کاهش می یابد. در نتیجه، ممکن است علائم آلرژی فصلی کمتری را تجربه کنند.

 

درست است که زنبورها گل ها را گرده افشانی می کنند و عسل درست می کنند. اما تصور می شود که مقدار گرده های محیط و گیاهان بسیار کم و متنوع باشد. وقتی فردی عسل محلی می خورد، هیچ تضمینی ندارد که چه مقدار (در صورت وجود) گرده در معرض آن قرار گرفته است. این با واکسن های آلرژی که به طور عمدی فرد را نسبت به گرده در اندازه گیری های استاندارد حساسیت زدایی می کند، متفاوت است.

 

چه تحقیقاتی در مورد عسل و آلرژی انجام شده است؟

 

یک مطالعه منبع معتبر تأثیر عسل پاستوریزه را بر علائم آلرژی در مقایسه با عسل محلی بررسی کرد. نتایج نشان داد که هیچ یک از گروه‌هایی که عسل مصرف می‌کردند تسکین آلرژی فصلی را تجربه نکردند.

 

با این حال، یک مطالعه متفاوت نشان داد که مصرف عسل با دوز بالا علائم آلرژی را در یک دوره هشت هفته ای بهبود می بخشد.

 

این مطالعات نتایج متناقضی و حجم نمونه کوچک دارند. این امر تعیین اینکه آیا عسل محلی می تواند به فرد کمک کند تا علائم آلرژی فصلی خود را کاهش دهد دشوار است. برای تایید یا توصیه مقدار معینی از عسل به مطالعات در مقیاس بزرگتر نیاز است.

 

آنچه باید قبل از استفاده از عسل به عنوان یک درمان بدانید

 

پزشکان و محققان مقدار معینی از عسل را توصیه نمی‌کنند که فرد باید هر روز بخورد تا علائم آلرژی فصلی خود را تسکین دهد. به علاوه، هیچ تضمینی وجود ندارد که چه مقدار گرده ممکن است در یک وعده عسل محلی باشد.

 

توجه داشته باشید که نباید به کودکان زیر 1 سال عسل بدهید. این به این دلیل است که عسل خام و فرآوری نشده خطر ابتلا به بوتولیسم در نوزادان را دارد. همچنین، برخی از افرادی که حساسیت شدید به گرده گل دارند، ممکن است پس از خوردن عسل، یک واکنش آلرژیک جدی به نام آنافیلاکسی را تجربه کنند. این می تواند باعث دشواری شدید تنفس شود. برخی دیگر ممکن است واکنش های آلرژیک مانند خارش یا تورم دهان، گلو یا پوست را تجربه کنند.

 

نتیجه گیری در مورد عسل و آلرژی

 

عسل از نظر علمی برای کاهش آلرژی ثابت نشده است. با این حال، هنوز هم می تواند جایگزین خوشمزه ای برای غذاهای شیرین باشد. برخی افراد نیز از آن به عنوان سرکوب کننده سرفه استفاده می کنند. اگر آلرژی فصلی دارید و می خواهید از درمان های طب سنتی و عسل خالص استفاده کنید چند نکته را باید به خاطر بسپارید :

  • درمان با طب سنتی زمان بر و بسیار طولانی تر از خوردن قرص های شیمیایی است.
  • اثرات روش درمان آلرژی با عسل در سالیان متمادی نمایان خواهد شد.
  • حتما از عسل طبیعی و گیاهان دارویی ضد حساسیت به طور مکمل و همزمان استفاده کنید.
  • تا حد امکان به داروهای شیمیایی که عوارض جبران ناپذیری را بر جشم و جان شما بر جای می گذارند، بپرهیزید.

اگر قصد خرید اینترنتی عسل طبیعی را دارید در اینجا می توانید آن را با بالاترین کیفیت در ایران خریداری نمایید.

 

 

https://soghatnahavand.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/comments/t06hig/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%B9%D8%B3%D9%84_%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C/

https://myspace.com/bobbymiller41

https://unsplash.com/@bobbymiller4

https://www.liveinternet.ru/stat/soghatnahavand.ir/

https://dzone.com/users/4693231/bobbymiller4.html

https://www.pinterest.com/bobbymiller4/_saved/

https://www.behance.net/bobbymiller4

https://disqus.com/by/bobbymiller4/about/

 

۰ ۰

بلوک سیمانی سبک

بلوک سیمانی سبک

بلوک های سیمانی سبک با جایگزینی شن و ماسه با خاک رس منبسط شده، شیل یا تخته سنگ ساخته می شوند. خاک رس منبسط شده، شیل و تخته سنگ با خرد کردن مواد خام و حرارت دادن آنها تا حدود 2000 درجه فارنهایت (1093 درجه سانتیگراد) تولید می شوند. در این دما، به دلیل تولید سریع گازهای ناشی از احتراق مقادیر کمی از مواد آلی محبوس شده در داخل، مواد پف می‌کنند. یک بلوک سبک معمولی 10.0-12.7 کیلوگرم وزن دارد و برای ساخت دیوارها و پارتیشن های غیر باربر استفاده می شود. از سرباره کوره بلند منبسط شده و همچنین مواد طبیعی آتشفشانی مانند پوکه و اسکوریا برای ساخت بلوک های سبک استفاده می شود.

علاوه بر اجزای اصلی، مخلوط بتن مورد استفاده برای ساخت بلوک سیمانی همچنین ممکن است حاوی مواد شیمیایی مختلفی به نام مواد افزودنی برای تغییر زمان پخت، افزایش مقاومت فشاری یا بهبود کارایی باشد. این مخلوط ممکن است دارای رنگدانه‌هایی باشد تا به بلوک‌ها رنگی یکنواخت بدهد، یا سطح بلوک‌ها ممکن است با لعاب پخته‌ای پوشانده شود تا جلوه‌ای تزیینی ایجاد کند یا محافظت در برابر حملات شیمیایی ایجاد کند. لعاب ها معمولاً با چسب رزینی ترموست، ماسه سیلیسی و رنگدانه های رنگی ساخته می شوند.

بلوک سیمانی استاندارد

در ساخت سازه و انتخاب مصالح مناسب برای پیشبرد پروژه، دو موضوع مهم و اساسی مطرح میشود که محل پروژه و کاربری سازه از جمله این موارد میباشد. ویلا سازی از جمله پروژه های رایج در شهرهای مختلف یا حومه شهرها می باشد که به دلیل وسعت فضا و شرایط اقلیمی منطقه، باید برای ساخت آن از مصالح مناسب و مقرون به صرفه استفاده شود. به دلیل رواج بلوک سبک در صنعت ساختمان سازی، کاربرد بلوکهای سبک در ویلا سازی  یا کاربرد بلوکهای سیمانی سبک در انبوه سازی، متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، قبل از ساخت پروژه مورد بررسی قرار میگیرد.

قبل از هر چیز به تعریف ویلا و تفاوت این سازه با منازل مسکونی معمولی می پردازیم. ویلا به سازه ای می گویند که در چهار طرف خود آزاد بوده و نما دارد. معمولا این سازه ها در مناطق ییلاقی برای بهره مندی ساکنان از طبیعت، منظره و آب و هوای خوش منطقه ساخته میشود. مصالحی که برای ساخت ویلا بایستی انتخاب شود، نباید از ظرفیت حرارتی بالا برخوردار باشد، که البته باز این موضوع، بسته به تغییرات آب و هوایی منطقه در طول شبانه روز و میزان استفاده ساکنان از ویلا، مورد بررسی قرار میگیرد.

 

میزان استفاده از بلوک سیمانی در پروژه‌های ساختمانی

در واقع، در اکثر پروژه‌های ساختمانی با توصیه مهندسین ساختمان، به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، به‌صورت کاملا فراگیر و تثبیت شده از این محصول استفاده می‌کنند.

 

بلوک سیمانی سبک مخلوط سیمان، پوکه معدنی و آب است که در میکسر ملات تولید می‌شود و در دستگاه‌های اتوماتیک جدید تولید و پرس می‌شود، سپس به اتاق بخار جهت خشک شدن فرستاده می‌شود.

بلوک استاندارد سبک، از با صرفه‌‌ترین و اصلی‌ترین مصالح ساختمانی است. بلوک استاندارد از ترکیب سیمان، پوکه معدنی یا ماسه‌ی ریزدانه و حباب‌های هوا با‌ اندازه‌های مختلف فرآوری می‌گردد. بلوک‌‌ استاندارد سبک به‌ عنوان جایگزین اجر (خشت) با مزیت‌های بالا شده است.

بلوک استاندارد عمدتاً برای دیوارهای غیر باربر و به‌عنوان پرکننده در کف‌سازی و شیب‌بندی ساختمان‌ها قابل‌ بهره‌گیری است.

فناوری تولید بلوک استاندارد سبک در کارخانه بلوک‌زنی از تکنولوژی‌های جدید در فرآوری ساختمان‌ها است.

 

۰ ۰

کارتن سازی آریا در کرج

صنعت کارتن سازی مانند صنایع  غذایی، کشاورزی و غیره یکی از صنایع مهم و بزرگ به حساب می آید در گذشته به دلیل  نبود تکنولوژی، کارتن سازهای کمتری در کشور وجود داشت اما امروزه شرکت های تولید کننده کارتن زیادی در کشور ایجاد شده اند و از طرفی در بازار مصرف کننده نیز از این محصول بسته بندی استقبال زیادی شده است.

کارتن سازی در کرج

کارتن ها یکی از محصولات اصلی صنعت بسته بندی هستند. در دنیای امروز بسیاری از تولید کنندگان از کارتن به عنوان یک بسته بندی لوکس و مقاوم برای محصولات خود استفاده می کنند. کارتن از سه لایه کاغذ ساخته می شود که دو لایه رویی و زیری آن کاغذ صاف یا کاغذ لاینر است و برای لایه میانی آن از کاغذ کنگره دار یا اصطلاحا کاغذ فلوتینگ استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

۰ ۰

گردشگری چیست؟

گردشگری چیست؟

 

گردشگری در واقع سفری است که فرد از کار و زندگی دور است و در جای دیگری برای اوقات فراغت، کسب و کار و.. گردشگر نیز فردی است که فعالیت های توریستی انجام می دهد. به عبارت دیگر، مجموعه فرایندهایی که زمانی رخ می دهند که یک توریست چند روز از خانه دور باشد و سفر کند، گردشگری نامیده می شود.

 

انواع گردشگری

eee_9ctk.jpg

گردشگری مناطق مختلفی دارد و هر یک از آن ها طرفداران خاصی دارند. از میان انواع گردشگری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

گردشگری فرهنگی

 

این نوع گردشگری با هدف بازدید از جاذبه های فرهنگی مناطق مختلف است و محبوب تر مردم علاقه مند به جاذبه ها و مناظر فرهنگی است. برنامه های گردشگری فرهنگی شامل بازدید از موزه ها، نمایشگاه ها، جشنواره های سنتی، رویدادهای ورزشی و.

گردشگری ورزشی

 

گردشگری ورزشی طرفداران زیادی دارد و از جمله اهداف و برنامه های آن می توان به تحقق رویدادهای ورزشی مانند بازی های المپیک اشاره کرد.

اکوتوریسم

 

این منطقه برای افرادی است که به طبیعتگردی علاقه مند هستند و مسافرانی که به گردشگری می روند در این گروه هستند.

گردشگری کسب و کار

 

یکی از قدیمی ترین انواع گردشگری گردشگری تجاری است. طرفداران این نوع گردشگری معمولاً افرادی هستند که می خواهند در نمایشگاه ها و بازارهای ویژه ای که در جای دیگری برگزار می شوند شرکت کنند و ترجیح می دهند برای این منظور تورهای گردشگری کسب و کار را انتخاب کنند.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  شهران گشت معراج

۰ ۰