معماری سایت و عوامل موفقیت موتور جستجو

 معماری سایت و عوامل موفقیت موتور جستجو

گروه اصلی بعدی در جدول تناوبی عوامل سئو سایت در وردپرس، معماری سایت است. نقش مهمی در اثربخشی سئو دارد. این عوامل بر قابلیت یافتن و قابلیت استفاده سایت شما تأثیر می گذارد.

معماری خوب باعث می‌شود که موتورهای جستجو و کاربران به محتوا دسترسی داشته باشند و مسیریابی کنند. هنگام توسعه یا ارزیابی سایت خود، فاکتورهای معماری زیر را در نظر بگیرید.

خزیدن

موتورهای جستجو از نرم‌افزار خزنده وب استفاده می‌کنند - گوگل به نام Googlebot و Bing به نام Bingbot می‌توانند صفحات سایت شما را بخوانند و کپی‌هایی از آن‌ها را در یک فهرست قابل جستجو جمع‌آوری کنند.

هنگامی که جستجوگران یک پرس و جو را وارد می کنند، موتور جستجو فهرست آن را اسکن می کند تا صفحات مربوطه را فیلتر و رتبه بندی کند. اگر سایت شما قابل خزیدن نباشد، در فهرست قرار نمی گیرد و بنابراین در نتایج جستجو قابل مشاهده نخواهد بود.

اکثر سایت ها با مشکلات خزیدن جدی مواجه نمی شوند. با این حال، هنوز باید از عواملی که می توانند این روند را تسهیل یا مانع شوند، آگاه باشید.

پیوند داخلی نامناسب، سرعت بارگذاری پایین صفحه، خطاهای URL،سئو سایت داینامیک، درخواست‌های دسترسی کاربر، مسدود کردن موتورهای جستجو با مقدار noindex و نمایش خزنده‌های وب چیزی متفاوت از آنچه به کاربران نشان می‌دهید، همگی می‌توانند به طور ناخواسته مانع از ظاهر شدن سایت شما در نتایج جستجو شوند.

[نکته حرفه ای]

یک طراحی وب سایت اطلاعات موثر و سیستم ناوبری مربوطه در واقع نتایج جستجوی وب و نتایج جستجوی سایت را دقیق تر می کند. - Shari Thurow، نویسنده و بنیانگذار و مدیر SEO در Omni Marketing Interactive.

اکنون که Googlebot از Chrome 74 پشتیبانی می کند، برنامه های جاوا اسکریپت بیشتری می توانند توسط Google خزیده شوند. اما، Detlef Johnson، کارشناس SEO for Developers در Search Engine Land، خاطرنشان می‌کند: «به‌روزرسانی Chromium برای Googlebot فقط برای Google مرتبط است. موتورهای جستجوی دیگری نیز وجود دارند که می‌خواهید در آنها عملکرد خوبی داشته باشید، و آینده ممکن است در هر نقطه‌ای جدول را در گوگل تغییر دهد، مانند زمان‌هایی که در AltaVista زمانی که Google آمد، جدول را تغییر داد.

از نظر خزیدن، حتی در حالی که گوگل اکنون می‌تواند لینک‌های جاوا اسکریپت را بخزد، شما همچنان بهتر است تا حد امکان به HTML ساده برای مهم‌ترین کد وب‌سایت خود، که البته شامل ناوبری است، پایبند باشید، بنابراین خزنده‌ها می تواند تمام صفحات شما را کشف کند.

برعکس، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای استفاده حداکثری از «بودجه خزیدن» خود (مقدار منابعی که یک موتور جستجو برای خزیدن صفحات شما صرف می کند) انجام دهید.

 استفاده از robots.txt، گفتن به موتورهای جستجو برای خزیدن صفحات با پارامترهای URL خاص و تأیید اینکه همه پیوندهای شما به درستی کار می کنند، می تواند به بهبود کارایی خزیدن کمک کند. تمیز نگه داشتن نقشه های سایت HTML و XML به روز نیز می تواند خزیدن سایت شما را برای موتورهای جستجو آسان تر کند.

موبایل

سازگاری با موبایل فقط به این معنی نیست که سایت شما در تلفن ها و تبلت ها قابل مشاهده است، بلکه به این معنی است که سایت شما برای افرادی ساخته شده است که صاحب آن دستگاه ها هستند – و آنها باید بتوانند به هر چیزی که کاربران دسکتاپ می توانند دسترسی داشته باشند دسترسی داشته باشند.

شرکت طراحی سایت شما باید با دستگاهی که در آن مشاهده می شود سازگار شود.

اکثر جستجوها از دستگاه های تلفن همراه منشا می گیرند و موتورهای جستجو نحوه فهرست بندی خود را برای پاسخ به این روند تنظیم کرده اند. در ماه مارس 2018، گوگل به طور گسترده شروع به پیاده سازی فهرست سازی موبایل اول کرد که در آن از نسخه موبایل وب به عنوان فهرست اصلی موتور جستجوی خود استفاده می کند.

بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا از نسخه‌های موبایلی وب‌سایت‌ها پشتیبانی می‌کنند، اما داشتن یک سایت تلفن همراه کافی نیست: مراقب باشید از اشتباهات رایج از جمله، اما نه محدود به، تغییر مسیرهای معیوب، سرعت بارگذاری آهسته، اندازه‌های فونت نامناسب، عناصر لمسی بسیار نزدیک به یکدیگر جلوگیری کنید. و بینابینی که کاربران را از دسترسی به آنچه که برای آن آمده اند باز می دارد. بسیاری از این ملاحظات در تجربه کاربری شما نقش دارند که برای سازگاری با موبایل ضروری است.

برخی از ناشران نیز یک اپلیکیشن موبایل ارائه می دهند. اگر این شامل برند شما می‌شود، از فهرست‌بندی و پیوند برنامه‌ها استفاده کنید تا کاربران بتوانند روی نتیجه جستجوی شما کلیک کنند و محتوای درون برنامه را مشاهده کنند. صفحات موبایل تسریع شده Google (AMP) همچنین می تواند برای ارائه سریع محتوای شما به کاربران تلفن همراه پیاده سازی شود.

جستجوی موبایل

تکراری

پاتریک استوکس، متخصص سئو در IBM، طی یک سخنرانی Insights در SMX Advanced گفت: «محتوای تکراری همه جا وجود دارد». شما فقط می خواهید یک نسخه از یک صفحه در دسترس موتورهای جستجو باشد. اینجا جایی است که canocialization وارد می شود.

اگر علامت نزنید، محتوای تکراری ممکن است تشخیص اینکه کدام صفحه را باید برای یک پرس و جو بازگرداند، برای موتورهای جستجو دشوارتر کند. همچنین می تواند منجر به پیوند افراد به نسخه های مختلف یک صفحه شود.

این امر ارزش آن پیوندها را کاهش می دهد - معیاری از اعتماد و اعتبار - و تصویری نادرست از ارزش و مرتبط بودن یک صفحه برای جستجوگران ارائه می دهد.

Stox با توضیح اینکه الگوریتم‌های جستجو در صورت مواجهه با محتوای تکراری چه کاری انجام می‌دهند، گفت: «در ذهن Google، آنها سعی می‌کنند با تا کردن صفحات به هم به افراد کمک کنند. «همه این نسخه‌های مختلف یکی می‌شوند. همه سیگنال ها در آن یک صفحه ادغام می شوند. آنها در واقع سعی می کنند با انجام این کار به ما کمک کنند."

شاید راحت باشد که بدانید موتورهای جستجو سعی می کنند موارد متعارف را برای شما پیدا کنند، اما زمانی که موفقیت مشتری یا برند شما به بهینه سازی برای جستجو بستگی دارد، استفاده از برچسب های canonical، تغییر مسیرها و استراتژی های صفحه بندی موثر ممکن است درجه دقیق تری از کنترل را ارائه دهد. و همچنین تجربه کاربر روان تر.

 بری شوارتز، سردبیر موتور جستجو لند نیوز، می‌گوید: مهم نیست که چه چیزی، گوگل تلاش می‌کند تا آن را برای شما کشف کند، و افزود: «سؤال این است که آیا می‌خواهید گوگل آن را برای شما کشف کند یا خیر؟ یا، آیا می‌خواهید آنچه را که گوگل به‌عنوان URL متعارف شما تعریف می‌کند، کنترل کنید؟»

برای اطلاعات بیشتر، به بخش SEO: محتوای تکراری ما مراجعه کنید.

سرعت

مارتین اسپلیت، تحلیلگر Google Webmaster Trends، سال گذشته گفت: بهینه سازی برای سرعت سایت "هرگز به نقطه ای نمی رسد که شما فقط امتیازی را داشته باشید که برای آن بهینه سازی کنید و با آن تمام کنید."

سایت شما باید به سرعت بارگذاری شود، چه بازدیدکنندگان آن را در موبایل یا دسکتاپ مشاهده کنند. و از آنجایی که سرعت یک فاکتور رتبه بندی گوگل است، سایت های سریعتر از مزیت سئو برخوردار خواهند بود (همه عوامل دیگر برابر هستند).

چند ماه پس از انتشار گسترده فهرست‌بندی موبایل اول توسط گوگل در سال ????، «به‌روزرسانی سرعت» را برای جستجوی موبایل راه‌اندازی کرد.

مانند بسیاری دیگر از عوامل سئو، سرعت با تجربه کاربر در هم تنیده است. حفظ یک سایت زیپ ممکن است به جلوگیری از پرش کردن بازدیدکنندگان کمک کند و نرخ تعامل و تبدیل شما را بهبود بخشد. از ابزارهایی مانند Google's PageSpeed ??Insights برای شناسایی مناطقی از سایت خود برای بهبود استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر، به بخش SEO: سرعت سایت ما مراجعه کنید تا به روز بمانید.

HTTPS

گوگل وب سایت ها را به مهاجرت به سرورهای HTTPS سوق داده است تا امنیت بهتری برای جستجوگران فراهم کند. این موضوع از چند جهت، از جمله رتبه بندی، این موضوع را وادار کرده است.

در سال 2014، گوگل شروع به افزایش رتبه بندی کمی برای ایمن سازی سایت های HTTPS/SSL کرد. در ژوئیه ????، مرورگر کروم شروع به علامت‌گذاری صفحاتی کرد که از HTTPS استفاده نمی‌کنند، به‌عنوان غیر ایمن، و در واقع HTTPS را به بخشی از تجربه کاربر در سایت شما تبدیل کرد.

پاتریک استاکس در SMX Advanced توضیح داد: «گوگل معمولاً ابتدا HTTPS را بر روی HTTP ایندکس می‌کند». «بنابراین، اگر هر دو را دارید و شرعی ندارید. . . به طور معمول، آنها در صورت امکان HTTPS را انتخاب می کنند."

دتلف جانسون می افزاید: «استفاده از HTTPS بیشتر یک مشکل تجربه کاربر است. با این حال، این مسئله تجربه کاربر مهم است زیرا افرادی که ممکن است بخواهند تجارت الکترونیکی را با سایت شما انجام دهند – اگر با هشدارهای امنیتی مواجه شوند، ممکن است فروش خود را از دست داده باشید.

[نکته حرفه ای]

"یک چیز که من در واقع بسیار می بینم - و این بیشتر برای وردپرس صادق است - دارایی هایی وجود دارد که قبل از اینکه مالک سایت به HTTPS تغییر دهد در سیستم مدیریت محتوا آپلود شده است و بنابراین بسیاری از تصاویر ممکن است یک بخشی از طرح‌بندی یا بخشی از پست‌های قدیمی‌تر با املای HTTP معمولی قبلی میزبانی می‌شود. حتی اگر این دارایی‌ها برطرف شوند و ممکن است آنها را وادار کنید تا در صفحه نمایش داده شوند، که از طریق HTTPS ارائه می‌شود، همچنان هشداری دریافت خواهید کرد که می‌گوید برخی از دارایی‌های این صفحه ایمن نیستند، که شبیه به "اوه، اوه، شما" است. صفحات ناامن دارم.» – Detlef Johnson، Search Engine Land

URL ها

این یک عامل رتبه بندی اصلی نیست، اما استفاده از کلمات توصیفی در URL های صفحه خود برای موتورهای جستجو و کاربران، تمرین خوبی است.

 URL های شما در صفحات نتایج جستجو ظاهر می شوند، بنابراین داشتن یک URL قابل فهم ممکن است به جستجوگران ایده بهتری درباره آنچه در انتهای دیگر پیوند وجود دارد، بدهد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند ساختار URL ایجاد کنید که برای انسان ها و موتورهای جستجو به راحتی قابل درک باشد.

۰ ۰

حادثه در جاده کرج-چالوس / کوه ریزش کرد

حادثه در جاده کرج-چالوس / کوه ریزش کرد

سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: پنج فقره سقوط سنگ طی شب گذشته تا صبح امروز در محدوده های رستوران شاندیز، پل چوبی، آدران و تونل شماره پنج جاده کرج – چالوس رخ داده است که راهداران البرز در حال پاکسازی مسیر هستند.

وی اضافه کرد: بارش باران از شب گذشته در ارتفاعات البرز جنوبی و جاده کرج – چالوس آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

کرمی یادآور شد: جاده کرج – چالوس به دلیل سست شدن پل اوشان در استان مازندران و احتمال وقوع سیل و ریزش کوه، تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است.

وی گفت: برهمین اساس تردد خودروها از میدان امیر کبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال و نوجان به سمت استان مازندران ممنوع است.

وی از عموم مردم خواست به هیچ عنوان اصرار به ورود در این جاده را نداشته باشند چرا که پلیس اجازه تردد نخواهد داد.

 

منبع :  https://did.li/iUH5q

 

https://www.skillshare.com/profile/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-7/888394890

https://replit.com/@khabarevije677

http://ttlink.com/khabarevije677

https://letterboxd.com/khabarevije677/

https://www.kiva.org/lender/ppzeg8973

https://slides.com/khabarevije677

https://priti-nag.tribe.so/user/khabarevije677

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ ۰

دستگاه تیوپ پرکن

دستگاه تیوپ پرکن

دستگاه های پرکن تیوپ یا بسته بندی تیوپی (Tube Packaging Machine) برای پر کردن انواع مایعات غلیظ یا نیمه جامد مانند خمیر دندان، لوسیون، رنگ مو و غیره درون تیوپ و سیل کردن انتهای تیوپ استفاده می شوند و دارای گستره وسیع از کاربری در صنایع مختلف می باشد.

کاربرد دستگاه پرکن تیوپ

دستگاه تیوپ پرکن یا بسته بندی تیوپی (Tube Packaging Machine)  برای پر کردن انواع مایعات غلیظ یا نیمه جامد مانند خمیر دندان، لوسیون، رنگ مو و غیره درون تیوپ و سیل کردن انتهای تیوپ استفاده می شوند و دارای گستره وسیع از کاربری در صنایع مختلف می باشد.

تیوپ همانند یک سیلندر می باشد که در یک طرف دارای یک دهانه تنگ (شانه) جهت خروج مایع می باشد که می تواند بوسیله انواع مختلف درب بسته شود. تیوپ ها دارای حجم ?ml تا ???ml هستند و از جنس پلاستیک ، لمینت و یا آلومینیوم ساخته می شوند  و به همین دلیل در صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی بسیار پرکاربرد هستند.

 

 

بیایید به این نکته بپردازیم که بسته بندی تیوپی برای چه محصولاتی در صنایع مختلف استفاده می شوند؟

صنایع آرایشی: بسته بندی انواع لوسیون، رنگ مو، ژل، ضد آفتاب، انواع کرم دست و صورت و …

صنایع شیمیایی: بسته بندی انواع رنگ روغنی، رنگ اکرلیک، انواع چسب، انواع روان کننده و گریس و انواع سیل کننده

صنایع بهداشتی: بسته بندی خمیر رندان

صنایع دارویی: بسته بندی انواع پماد، قرص جوشان

صنایع غذایی: بسته بندی عسل، شکلات، ترشک، انواع سس

 

انتخاب نوع و جنس تیوپ

نوع تیوپ نقش مهمی در انتخاب نوع دستگاه بسته بندی تیوپ دارد. انتخاب نوع و جنس تیوپ با توجه به مشخصات محصول مشخص می گردد. یکی از مهم ترین موارد در انتخاب تیوپ سازگاری  محصول و عدم واکنش آن با سطح داخلی تیوپ می باشد. برای مثال محصولات شیمیایی مانند انواع چسب بدلیل خصوصیاتی که دارند در صورت تماس با مواد مختلف واکنش شیمیایی ایجاد می نمایند به همین دلیل شاهد هستیم که در اکثر موارد از تیوپ های آلومینیومی جهت بسته بندی این محصول استفاده می شود.

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب تیوپ نوع درب یا شانه آن می باشد که با توجه به کاربرد محصول و نوع آن تعیین می شود. برای مثال جهت انواع چسب شانه های نازل شکل استفاده می گردد.

در زیر نام تعدادی از شانه ها آورده شده است.

•           شانه های Flip Top Caps

•           شانه های پیچی یا Screw Tops

•           شانه های چشمی

•           شانه های نازل دار

•           و …

 

تنوع بسیار زیادی از شانه ها وجود دارد. شما می توانید با توجه به نوع استفاده از محصول و مشاوره تولیدکننده آن را انتخاب نمایید.

 

انواع دستگاه پرکن تیوپ کدامند؟

در حالت کلی دستگاه های پرکن تیوپ در دو نوع خطی و روتاری ساخته می شوند ( دستگاه های روتاری با اقبال بیشتری در بازار روبرو هستند). علاوه بر این در هر دو سبک شاهد دستگاه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک هستیم. و حتی جهت کارگاه های کوچک با ظرفیت پایین، طراحی و ساخت دستگاه های دستی نیز انجام پذیرفته است.

انتخاب اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بودن دستگاه پرکن تیوپ، به ظرفیت خط تولید و مقدار سرمایه گذاری مشتری مربوط می شود.

اجازه دهید تا مراحل مختلف عملکرد یک دستگاه تمام اتوماتیک را برای شما در زیر بیاورم.

1.         جاگذاری اتوماتیک تیوپ درون قالب دستگاه

2.         تنظیم محل قرارگیری تیوپ درون قالب با توجه به نقطه رنگی انتهای تیوپ بوسیله چشمی

3.         پر کردن تیوپ بوسیله نازل تا مقدار مشخص

4.         سیل انتهای تیوپ در یک یا چند مرحله ( با توجه به جنس تیوپ)

5.         خروج اتوماتیک تیوپ از درون قالب و انتقال به بیرون دستگاه

 

معمولا در دستگاه های نیمه اتوماتیک مرحله اول و دوم بصورت دستی انجام می پذیرد.

ظرفیت دستگاه های پرکن تیوپ به فاکتورهای زیادی مانند مکانیزم دستگاه، غلظت مایع، جنس تیوپ و ظرفیت تیوپ بستگی دارد. در حالت کلی دستگاه های نیمه اتوماتیک دارای ظرفیت ?? تا ?? عدد در دقیقه می باشد ولی بوسیله دستگاه های تمام اتوماتیک، به ظرفیت ?? تا ??? عدد در دقیقه می رسیم.

دسته بندی دیگری که برای دستگاه بسته بندی تیوپی می توان نام برد مربوط به نحوی سیل تیوپ می باشد و برای تیوپ های لمینت و آلومینیوم متفاوت می باشد. تیوپ های لمینت و پلاستیک بوسیله حرارت المنت و یا جوش التراسونیک سیل می شوند. ولی برای تیوپ آلومینیومی، پس از چند مرحله تا زدن انتهای تیوپ و پرس نهایی این اتفاق می افتد.

 

فروش دستگاه پرکن تیوپ

فروش دستگاه پرکن تیوپ با شرایط مختلفی انجام می  پذیرد که با توجه به شرایط بازار، مشتری و ماشین ساز تعیین می گردد. جهت کسب شرایط فروش و مشخصات دستگاه پرکن تیوپ ساخت گروه صنعتی ماشین سازی چمران با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

 

۰ ۰

طراحی سایت ارزان در خمینی شهر

طراحی سایت ارزان در خمینی شهر

 

خمینی شهر پس از تهران بزرگترین شهر از نظر تراکم است و پر جمعیت ترین شهر ایران به شمار می رود این شهر در زمینه های صنعتی و کشاورزی در چند سال اخیر بسیار موفق بوده به طوری که اکثر کسب و کار های خمینی شهری رو به دنیای آنلاین جهت گسترش کسب و کار خود آورده اند ، طراحی سایت در خمینی شهر یکی از خدماتی است که آکادمی پیمانی به خمینی شهری های عزیز ارائه می دهد

خمینی‌شهر یکی از شهرهای استان اصفهان در مرکز ایران است.و اکثر ساکنان این شهر را فارس و اقلیت عرب و اقلیت لر تشکیل میدهند. این شهر از سال ???? تا ???? همایون شهر و پیش تر از آن سدِه (سه ده یا سه دژ) و ماربین نامیده می‌شد.این شهرستان ،شهرستان شاهد نمونه کشور است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان خمینی‌شهر قرار دارد. جمعیت آن طبق سرشماری سال ???? مرکز آمار ایران برابر با ??????? است.

موقعیت جغرافیایی خمینی شهر

شهر خمینی شهر با مساحت برابر ??? کیلومتر مربع، در منطقه? بلوک ماربین و در ?? کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع شده و از شمال به شهرستان شاهین شهر و میمه، از شرق و شمال شرقی به شهرستان اصفهان، شمال غربی و غرب به شهرستان نجف آباد، و از جنوب به مرزهای قانونی شهر اصفهان و فلاورجان محدود می‌شود. نواحی شمال و شمال غربی آن را کوه‌های محمودآباد با ???? متر و سرچاه ???? متر و کوه صالح یا صلا با ???? متر فرا گرفته و نواحی جنوبی و خاوری آن را دشت همواری پوشانده‌است. در شمال شهر ارتفاعات سید محمد و پلارت با ارتفاع ???? متر زیبایی خاصی به منطقه داده‌است. ارتفاع شهرستان از سطح دریا، حدود ???? متر و به قولی ???? متر است؛ بنابراین، ?? متر از اصفهان مرتفع تر می‌باشد. موقعیت جغرافیایی شهر خمینی شهر "?? '?? °?? طول شرقی و "??'?? عرض شمالی است. در برخی کتب دیگر طول و عرض جغرافیایی خمینی شهر را چنین محاسبه نموده‌اند ?? درجه و ?? دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ و?? درجه و ?? دقیقه عرض شمالی از استوا، و نیز ?? دقیقه و ?? درجه عرض جغرافیایی و ?? دقیقه و ?? درجه? طول جغرافیایی. در این ناحیه شاخه‌هایی از زاینده رود به صورت مادی و کانال آب‌رسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌علاوه تاکنون هفت رشته قنات، ??? حلقه? چاه عمیق، و ?? حلقه چاه نیمه عمیق، در خمینی شهر حفر شده‌اند. در حال حاضر، از نظر بافت شهری این شهرستان به دو قسمت بافت کهنه و نو تقسیم می‌شود. بافت نوی این شهرستان پس از انقلاب اسلامی ایران آغاز و در حال گسترش است. شهرک اقماری منظریه نیز از نوع همین بافت است. بافت کهنه خمینی شهر از جنوب این شهر تا بافت نوی شهری ادامه دارد. در این بافت ساختمان‌های کهن و بعضی از ساختمان‌های جدید وجود دارند.

آکادمی پیمانی آکادمی ای از جنس فناوری در خمینی شهر

وجود آکادمی پیمانی در خمینی شهر در آینده ای نزدیک به هوشمند کردن خمینی شهر بسیار کمک خواهد کرد آکادمی پیمانی از آکادمی از آکادمی هاییست که در زمینه طراحی سایت در خمینی شهر ، طراحی سایت شرکتی در خمینی شهر ، طراحی سایت فروشگاهی در خمینی شهر و ... فعالیت می نماید

بخش‌ها و محله‌ها

چند بخش با قدمت زیاد در این شهرستان وجود دارند.

? فروشان (شامل محله‌های ملاحیدر، دیمیتریان، درب بالا مرده، جوادیه یا عمو فضلگاه، درب سید، قلعه آقا، لادره، محله نو، سرپل)

? ورنوسفادران (شامل محله‌های گارسله، زاغ آباد یا زوگا، باولگان، گاردر و کوشکباج)

? خوزان (شامل محله‌های فتح‌آباد، کو بَرز یا کو بزم یا سکه الزر، جعفرآباد، کهندژ وشمس آباد و درب محکمه)

  1. اندوآن
  2. آدریان
  3. هرستان
  4. قرطمان (کرتمان)
  5. وازیچه
  6. کهندژ
  7. دستگرد قداده
  8. اسفریز
  9. درچه
  10. تیرانچی
  11. کوشک
  12. اصغرآباد
  13. قلعه امیریه

از بخش‌های جدید می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. شهرک منظریه
  2. هفتصد دستگاه
  3. قائمیه (کشتارگاه سابق)
  4. پاسداران
  5. کوی کارکنان دانشگاه صنعتی (باقرالعلوم)

از بخش‌های صنعتی و کارگاهی آن می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. منطقه صنعتی دوشاخ
  2. منطقه کوکوچی (کوه کوچک)
  3. شهرک صنعتی الکترونیک

 

تاریخچه خمینی شهر

گذشته به نام سدژ یا سده می‌شناختند، در ادوار گذشته بخشی از بلوک ماربین از توابع اصفهان محسوب می‌شد. بلوک ماربین شامل سدژ و بخشهای اطراف آن بوده‌است که عبارتند از: احمدآباد، احمدآباد وازیچه، آدریان، آزادان، اسفریز، آشنستان، آفاران، الیادران، اندوان (قنات معروفی دارد اما نسبت به قنات دیمیرتیان در فروشان سدژ در درجه دوم است. قنات دیمیرتیان از مهم‌ترین قنات‌های بلوک ماربین است که خیلی قدیمی و پرآب است و آب آن هم کم و زیاد نمی‌شود. چون این قنات در سرچشمه دارای نقب‌ها و حفره‌های عجیب است، اهالی می‌گویند که این قنات به امر طهمورث معروف به وسیله دیوها حفر شده)، بهارانچی، تیرانچی، جروکان، جعفرآباد، جوزدان، درباغ مهیار، درباغشاه، دستجرد مورچا، دهچی، دینان، رنان، زهران (زران و در اصل به طوری که می‌گویند رزان بوده)، عاشق آباد، کارلادان (بنای تاریخی منارجنبان اصفهان در این قریه واقع شده. ساختمان ایوان آن، که روی قبر عمو عبدالله سقلا از زهاد قرن هشتم هجری بنا شده، به سبک ساختمان‌های قرن هشتم است و تزیینات کاشیکاری نیز از آن دوره دارد. دو مناره طرفین ایوان از سطح پشت بام آن هفت متر و تا سطح زمین مجاور بقعه ?? متر ارتفاع دارند. احتمالاً در دوره صفوی به بنای اصلی افزوده شده و آنچه درآن جالب توجه است، متحرک بودن مناره‌های آن است که در موقع حرکت دادن یکی از آن‌ها دیگری نیز حرکت می‌کند. سنگ قبر عمو عبدالله مورخ به سال ??? هجری است)، کوجان، کوشک، هرستان (این دهکده نیز سابقه تاریخی دارد و به طوری که مافروخی نوشته‌است صدو هفتاد سال قبل از اسلام، آذر شاپوران پسر آذر مانان از دیه هرستان از طرف فیروز بن یزد گرد به اتمام باروی مدینه جی فرمان یافت)، کرتمان، تیرانچی، میان رشید، ولاشان، ککنان، نصرآباد (یکی از قرای زیبای ماربین و دارای باغ‌های میوه فراوان و مصفا می‌باشد. سر در خانقاه نصرآباد از بناهای تاریخی و مورخ به سال ??? هجری در این قریه واقع است و جنب آن مقبره میرزا طاهر نصرآبادی تذکره نویس معروف عهد صفوی واقع شده)، گورتان (به معروف اصفهان از آن جا است)، کرم و کلیچه. سده در ابتدا شامل سه بخش به نام‌های فروشان (پریشان یا پروشان یا پرشون)، خوزان (خیزون) و ورنوسفادران (بن اسفون) بوده‌است. برخی نویسندگان معتقدند که در دوره ساسانیان سه دژ به نام‌های گاردژ، دیمیردژ و کهندژ در این شهر وجود داشته‌است که به همین دلیل این شهر را سده به معنای سه دژ نامیده‌اند. البته هنوز یکی از محله‌های خوزان به نام یکی از همین سه دژ، یعنی کهندژ نامیده می‌شود که در وصف آن چنین آمده‌است: در محله خوزان واقع در خمینی شهر، قلعه دفاعی مهمی به نام کهندژ وجود داشته که خرابه‌های آن در محله مزبور موجود است. و گمان می‌رود نام محله گاردر نیز از نام باستانی گاردژ گرفته شده باشد. نام یکی از محله‌های فروشان هم دیمیتریان است که گمان می‌رود ریشه آن دیمیردژ باشد.

هر یک از محله‌های تشکیل دهنده سَده، خود بعلت خاصی نام گرفته‌است. در کتاب نصف جهان فی تعریف اصفهان، نوشته محمد مهدی بن محمدرضا الاصفهانی، ذکر شده‌است که: فریشان معرف پریشان و پریشان خود مخفف پریوشان است که به نام زنی به اسم پریوش که در زمان ساسانی بنای این محل را نهاده، منسوب گشته‌است. خوزان از واژه «خوز» و «ان» نشانه کثرت و جمع تشکیل شده‌است. خوز در سنگ نوشته‌های شاهنشاهان هخامنشی به صورت xuvata (uvaja)و به قوم عیلامیان و سرزمین آنها گفته می‌شد که در منطقه کوهستاهی بین‌النهرین تا فلات ایران گسترده شده‌است. شاید خوزان (خیزان) در اصل زرخیزان بوده چون محله سکه الزر از زر می‌آید و محله زرگران و مسگران است. همچنین خیزان (به ترکی استانبولی: Hizan) شهری است در کشور ترکیه که در استان بتلیس واقع شده‌است.

درباره? ریشه کلمه وَرنوسفادران نمی‌توان به‌سادگی گفت بُن اصفهان است. چون کلماتی که آخرشان آدران (آذران) هست در نام محلات بچشم می‌خورد از جمله آدریان، الیادران. اقوام آریایی به مناسبت توجه و علاقه به آتش، آتش‌های گوناگون داشتند از کوچک و بزرگ و آتشگاه بزرگ را در بالای مرتفعات و کوه‌ها می‌ساختند تا همیشه روشنایی آن از دور دیده شود. «آذر» یا «آذران» آتشکده‌های کوچکتری بودند. ریشه واژه آدریان هم آذریان بمعنی زرتشتیان است. پس ریشه ورنوسفادران، ورنوس+آذران بوده. بنابر روایتی قوم ورنوس از شجاع‌ترین سپاهان ملکشاه سلجوقی بودند، همچنین این قوم، نیروی مسلح ملکشاه را تشکیل می‌داده‌اند. پس از پیروزی‌های ملکشاه و آرام شدن اوضاع ایران، وی مجلس جشنی ترتیب داد و به علت شجاعت و شهامت آنها، زمین‌های گاردژ را به آنها اهداء کرد و محل اسکان آنها نیز ورنوس بهادران نامیده شده که به مرور زمان به ورنوسفادران تبدیل شده‌است. همچنین شهرهایی بنامهای باغبهادران و سروشبهادران (سروشفادران) در استان اصفهان وجود دارند که این نامگذاری را پذیرفتنی می‌کند.

در زمان فتح اصفهان توسط حمله افغان‌ها، اهالی این منطقه تا حد توان مقاومت نمودند، چنان‌که سرکیس گانهیچ نتز در کتاب «سقوط اصفهان» می‌نویسد، افغان‌ها نتوانستند دژهای خیزون (خوزان) و ورنوسفادران و فروشان را تصرف کنند، چون ساکنان این سه محل سخت مقاومت کردند. یک راه زیرزمینی دراز از کهندژ تا آتشگاه وجود داشته که گویا راه رساندن سربازان به بالای کوه برای جنگ با افغانها و دیگر یورشگران بوده‌است. کوی بزم نیز از دیگر محله‌های کهن خوزان می‌باشد، که نام این محل به وجود جشن سَده در این شهر هویت و واقعیت بیشتری می‌بخشد.

دکتر سیروس شفقی در کتاب خود بنام «جغرافیای اصفهان»، معتقد است که مقارن کوچ عده‌ای از ساکنان منطقه اصفهان در نیمه دوم هزاره چهارم، قبل از میلاد مسیح، آبادی‌های کوچکی در محل فعلی شهر اصفهان و سرتاسر زاینده رود وجود داشته که با آمدن عده‌ای از شمال به فلات مرکزی پرجمعیت آنها افزوده شد و محل‌های جدیدی به وجود آمده‌است، بر این اساس می‌توان قدمت اولین کانون‌های جمعیتی این خطه را به دوران قبل از اسلام مربوط دانست و در روایات دیگر نیز آمده: حمله اسکندر به سه دژ، گاردژ، کهندژ و دیمیردژ که در این منطقه واقع شده بودند باعث ویران شدن آنها به دست اسکندر مقدونی گردیده و این منطقه تا دوران پادشاهی ساسانیان (??? میلادی) یعنی تا ? قرن بعد به صورت بیابانی بی آب و علف باقی ماند. تا آنجا که پیروز شاه ساسانی به سلطنت رسید و به سدژ آمد و بنا به خواسته او بار دیگر این محل آباد شد، وی دستور حفر قناتی داد که به نام خودش به قنات «پیروز شاهی» معروف گردید، و به دستور پیروز شاه، مردم متفرق شده گردهم آمدند و زمین‌ها بین مردم تقسیم شد.

معرفی محسن پیمانی خمینی شهری

محسن پیمانی از جوانان خمینی شهری است که از 13 سالگی تاکنون مشغول کار در اینترنت بوده است ، وی هم اکنون مدیر آکادمی پیمانی است جهت آشنایی بیشتر با محسن میتوانید به پیج اینستاگرام او سر بزنید :

https://instagram.com/mr_pymani

قدمت خمینی شهر

بسیاری از رویدادهای تاریخی شهرستان خمینی شهر متأثر از وقایعی است که در اصفهان به وقوع پیوسته‌است. با این وجود قدمت تاریخی این منطقه به زمان ساسانیان می‌رسد، کهن دژ که بر سر راه اصفهان قرار دارد، گویا پایتخت ساسانیان بوده‌است. مردم این شهر به زبانی به نام ولاتی سخن می‌گویند که به زبان ساسانیان بسیار نزدیک است. در دوران اسلامی نیز این ناحیه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و وجود مسجد جامع بزرگ در کوی خوزان، شهر بودن آن را در گذشته می‌رساند. چرا که مسجد جامع از ویژگی‌های شهری است و روستاها فاقد آن می‌باشند. در یورش محمود افغان به اصفهان، مردم سده دلیرانه پایداری کرده و شمار زیادی از لشکریان محمود را به اسارت گرفتند.

فاصله? شهر (خمینی شهر) تا اصفهان ? کیلومتر می‌باشد. شهرستان خمینی شهر در مغرب استان اصفهان قرار گرفته و از سوی شمال به شهرستان شاهین شهر و میمه، از جنوب به شهرستان فلاورجان، از مشرق به شهرستان اصفهان و از مغرب به شهرستان نجف آباد محدود می‌شود. این شهرستان یکی از خوش آب و هواترین و با صفاترین نواحی استان اصفهان است. خاک آن از رودخانه زاینده رود آبیاری می‌شود و تمامی نهرهایش پرآب است. علاوه بر آن کاریزهای مهمی نیز دارد که سبب گردیده‌است سه چهارم خاک این شهرستان باغ‌های بزرگ میوه و یک چهارم آن کشتزار باشد.

مادی «قمیش» از میان زمین‌های جنوبی شهرستان می‌گذرد و چون در محل جدا شدن از رودخانه با چشمه‌ها پیوند دارد، آب آن هرگز تمام نمی‌شود.

گونه‌های میوه و فرآورده‌های زمینی مانند گندم، جو، خیار، خربزه، حبوبات، تنباکو، در این شهرستان بعمل می‌آید و بعضی از انواع آن چون خربزه? بهاره? کوشک و انگور و گیلاس نصرآباد و گورتان شهرت دارد و نظیر آن در دیگر نقاط یافت نمی‌شود.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11227099

https://independent.academia.edu/PasteJerin40

http://edu.fudanedu.uk/user/veraray1/

http://fudanedu.uk/user/veraray1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/veraray1/

http://ict-edu.uk/user/veraray1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=3543c92b-59a4-43ed-96ec-0f5fce2f0ed9

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://shop.themmaker.ir/

http://entrance-exam.net/forum/members/veraray1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:VeraRay1

 

 

۰ ۰

تجزیه و تحلیل پست فردی اینستاگرام

تجزیه و تحلیل پست فردی اینستاگرام

هنگامی که مشخص کردید که نمایه شما از مخاطبان مناسب اقدام می کند، می خواهید به تجزیه و تحلیل پست فردی بپردازید تا ببینید که چگونه یک پیام خاص با مخاطبان شما طنین انداز می شود. این یک راه مفید برای دیدن اینکه آیا محتوای شما با مخاطبان شما خوب کار می کند یا خیر است. همچنین برای ارتقاء و استفاده از خدمات بهتر میتوانید سایت مسترفالوور را دنبال کنید.

در اینجا آمار موجود برای پست های فردی وجود دارد:

تعاملات : اینها اقداماتی هستند که مستقیماً از پست شما انجام شده است. چه بازدید از نمایه شما باشد، چه یک لینک، یا از دکمه تماس/ایمیل در پست خود استفاده کنید، این موارد در اینجا ردیابی و ثبت می شوند.

فالوورها: چند فالوور جدید از یک پست دریافت کرده اید.

دسترسی : پست به چند حساب منحصر به فرد رسیده است.

Impressions : تعداد کل دفعاتی که پست شما مشاهده شده است. اینستاگرام همچنین این مورد را بر اساس دسته بندی تقسیم می کند تا ببیند پست از خانه، از هشتگ، از نمایه، از سایرین در کجای پلتفرم مشاهده شده است.

Saves : تعداد حساب های منحصر به فردی که پست شما را در پوشه ذخیره شده شخصی خود ذخیره کرده اند.

نظرات : تعداد نظرات روی پست شما.

تجزیه و تحلیل استوری اینستاگرام

آخرین اما نه کم اهمیت، ما استوری های اینستاگرام داریم. اگر استوری اینستاگرام ارسال نمی کنید، فرصت قابل توجهی را از دست داده اید. محبوبیت این ویژگی شبیه به اسنپ چت اینستاگرام همچنان در حال افزایش است و فرصتی دیگر به شما می دهد تا برند خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید یا مخاطبان فعلی خود را افزایش دهید.

هنگامی که داستان شما مورد توجه قرار گرفت، در اینجا آماری وجود دارد که می توانید آن را پیگیری کنید:

Impressions : تعداد دفعاتی که داستان شما مشاهده شده است.

Exits: تعداد دفعاتی که شخصی در اواسط راه از داستان شما خارج شد.

پاسخ‌ها : تعداد کل پاسخ‌ها به یک ویدیو یا تصویر در استوری شما.

چه داده هایی را باید ردیابی کنید؟

خوب، این اطلاعات زیادی در مورد تجزیه و تحلیل اینستاگرام شماست! برای کمک به شما برای اینکه کمتر تحت تأثیر حجم عظیم آمارهای موجود قرار بگیرید، در زیر چند نکته برای آنچه باید روی آن تمرکز کنید آورده شده است.

قبل از شروع تجزیه و تحلیل داده ها، مهم است که از هدف کلی خود برای پلتفرم آگاه باشید. آیا استراتژی شما برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر وب سایت است؟ شاید اینستاگرام شما به عنوان انجمنی برای اشتراک گذاری ایده های مشتریان ایجاد شده باشد. یا شاید حضوری در اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند در میان مخاطبان هدف خود ایجاد کرده اید. حتی ممکن است اهداف مختلفی برای حساب خود داشته باشید. برخی از پست‌ها ممکن است برای افزایش آگاهی تنظیم شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است در تلاش برای افزایش فروش باشند. برای استفاده از تجزیه و تحلیل اینستاگرام به نفع خود باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید.

در اینجا سه ??هدف مشترک با سه معیار اصلی برای ردیابی در هر یک آورده شده است.

  1. ایجاد آگاهی از برند

اگر شما یک شرکت جدید هستید که به دنبال ایجاد نام برای خود هستید یا یک کسب و کار مستقر در تلاش برای ورود به یک بازار جدید یا راه اندازی یک محصول جدید هستید، اینستاگرام ممکن است بهترین مکان برای ایجاد آگاهی از برند شما باشد. این یک هدف عالی برای این پلتفرم است، زیرا به احتمال زیاد مخاطبان هدف شما در جایی در اینستاگرام هستند. اینها معیارهایی هستند که می خواهید روی آنها تمرکز کنید:

 

تعداد فالوور: رشد فالوورها با رشد آگاهی از برند (و لذت برند!) مطابقت دارد. اگر شاهد افزایش تعداد اکانت های جدیدی هستید که اکانت های خود را دنبال می کنند، این نشانه آن است که برند شما در اینستاگرام طنین انداز شده است. برخی از راه‌های مفید برای افزایش فالوورهای خود، اجرای تبلیغات با این هدف، مشارکت با مارک‌های مرتبط در کمپین‌های مشترک، و برگزاری مسابقاتی است که در آن افراد را تشویق می‌کنید حساب شما را دنبال کنند و پست شما را برای شرکت در آن لایک کنند.

Impressions: هرچه افراد بیشتری پست‌ها و استوری‌های شما را ببینند، بهتر است! اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، باید مطمئن شوید که پست، داستان و برداشت های حساب شما نیز در حال رشد هستند.

Reach : Reach  همچنین تعداد بازدیدهای پست‌ها، داستان‌ها و حساب شما را ردیابی می‌کند. تفاوت بین دسترسی و برداشت در این است که دسترسی به حساب‌های منحصربه‌فرد اشاره دارد (نه اینکه یک اکانت چندین بار پست اینستاگرام شما را مشاهده کند). وقتی صحبت از آگاهی از برند به میان می آید، افزایش دسترسی اینستاگرام شما بسیار مهم است.

  1. ایجاد سرنخ / فروش

این یک هدف بسیار رایج در بین بازاریابان است. چه کسی فروش بیشتری نمی خواهد؟ چندین استراتژی وجود دارد که می توانید برای افزایش فروش از طریق اینستاگرام استفاده کنید، از جمله اجرای تبلیغات هدفمند و ارسال پیشنهادات ویژه برای دنبال کنندگان. اما چگونه می توان موفقیت آنها را ارزیابی کرد؟ سه معیار اصلی برای ردیابی وجود دارد:

کلیک‌های وب‌سایت :

در تبلیغات، پست‌ها و داستان‌های خود، احتمالاً بینندگان را تشویق می‌کنید که خرید کنند یا فرمی را در وب‌سایت خود پر کنند. ردیابی تعداد افرادی که واقعاً این کار را انجام می دهند به شما کمک می کند بفهمید که آیا تلاش های شما نتیجه داده است یا خیر.

کلیک‌های تماس / کلیک‌های ایمیل :

تماس‌های تلفنی و ایمیل‌ها شاخص‌های خوبی هستند که تبدیل‌ها در راه است. افزایش این نقاط تماس نشانه ای در جهت تبدیل سرب مناسب است.

ساعات / روزهای فالوور:

توجه به زمانی که مخاطبان شما بیشتر درگیر هستند به شما کمک می کند استراتژی اینستاگرام خود را بهبود ببخشید . می‌توانید زمانی برنامه‌ریزی کنید که تبلیغات خود را در زمانی که مخاطبان شما فعال‌تر هستند اجرا کنید و در نتیجه تعامل را افزایش دهید.

  1. یک جامعه بسازید

با محتوای بسیار سرگرم کننده و جذاب بصری در اینستاگرام، مکان بهتری برای ایجاد یک جامعه تعاملی وجود ندارد. اگر این هدف اصلی شماست، باید به طور مداوم معیارهای زیر را رصد، پاسخ دهید و ارزیابی کنید:

نظرات: یک جامعه صحبت می کند. برای انجام این کار چه راهی بهتر از گفتگو در پست های خود دارید؟ این همچنین به شما فرصت پاسخگویی و تعامل با اعضای جامعه را می دهد. به عنوان یک قانون کلی، هرگز نظرات را نادیده نگیرید، حتی اگر آنها را دوست دارید.

پاسخ داستان: این روش عالی دیگری برای ارزیابی میزان فعال بودن جامعه شما است. اگر می‌خواهید با دنبال‌کنندگان برای ایجاد یک انجمن درگیر شوید، داستان‌ها ابزاری عالی برای استفاده هستند. اگر بینندگان داستان شما برای پاسخ دادن وقت بگذارند، این یک نشانه عالی است.

تعامل: در نهایت، تعامل در مورد ساختن جامعه بسیار مهم است. ردیابی تعامل تبلیغات، پست‌ها، نمایه و داستان‌های شما، کار شما را به سمت هدفتان تضمین می‌کند.

بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام

همه ما مشغول استفاده از اینستاگرام هستیم، و گاهی کاوش در Insights اینستاگرام در مکان‌های مختلف در سراسر پلتفرم می‌تواند زمان‌بر و خسته‌کننده باشد. خبر خوب! ابزارهایی وجود دارد که ردیابی و ارزیابی تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما را سریعتر و آسان تر می کند. در اینجا پنج مورد برتری است که توصیه می کنم به آنها توجه کنید.

  • : Hootsuite

من از زمانی که برای اولین بار از Hootsuite برای برنامه‌ریزی اجتماعی استفاده کردم، بسیار طرفدار بودم - خیلی قبل از اینکه اینستاگرام حتی یک چیز بود. امروزه نرم افزار آنها حتی قوی تر شده است و آنها ابزارهای ردیابی تحلیلی عالی را در برنامه های خود دارند. برای اینستاگرام، Hootsuite مکانی عالی برای تمرکز بر معیارهای مرتبط با هدف برای پیگیری پیشرفت شما و حتی ایجاد گزارش های بصری است.

  • : Squarelovin

این ابزار به طور خاص بر روی Instagram Insights متمرکز شده است، بنابراین برخی از ویژگی های گزارش واقعا مفید را برای بهبود استراتژی شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، آنها نمودارهای تعامل را نشان می دهند تا ببینند محتوای شما چه زمانی تعامل بیشتری دارد، و همچنین نمودارهایی را نشان می دهد که بهترین روزها و زمان ها را برای پست کردن نشان می دهد.

  • سوسیال بیکرها:

Socialbakers برخی از ابزارهای تحلیلی رایگان بصری جذاب اینستاگرام را ارائه می دهد تا به شما کمک کند هشتگ ها، فیلترها، جذاب ترین پست ها و موارد دیگر را تجزیه کنید. این ابزار همچنین نموداری را ارائه می دهد که توزیع پست شما را در 12 ماه گذشته نشان می دهد، که می تواند به شما در حفظ ثبات کمک کند. Socialbakers همچنین نمایه شما را تجزیه و تحلیل می کند و شما را به عنوان رهبر، هرزنامه، خجالتی یا خجالتی طبقه بندی می کند تا تعیین کند استراتژی شما چقدر موثر است.

  • جوانه اجتماعی

اگر علاقه مند به ایجاد گزارش مشتری و سرکشی از رقبای اینستاگرام خود هستید، Sprout Social می تواند بستر مناسبی برای شما باشد. رشد فالوورها، لایک‌ها و کامنت‌های خود را با یک نمودار بصری دنبال کنید و داده‌های مشابه را برای حساب‌های رقیب خود دنبال کنید تا ببینید چگونه در مقابل رقبا قرار می‌گیرید.

  • رتبه اجتماعی:

SocialRank  ابزاری است که بر درک بهتر مخاطبان اینستاگرام شما متمرکز است. به الگوهای فالوور، کلمات محبوبی که در بایوس و پست‌های فالوورهایتان استفاده می‌شوند، و ایموجی‌های محبوبی که در بین مخاطبان هدفتان استفاده می‌شوند، فکر کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بهتر درک کنید، بلکه به شما کمک می کند تا محتوای خود را به طور مؤثرتری تنظیم کنید. خیلی هم کهنه نیست!

چه تصمیم به استفاده از ابزاری برای کمک به ردیابی تحلیلی خود داشته باشید یا از بینش های بومی اینستاگرام استفاده کنید، امیدوارم این محتوا به شما انگیزه داده باشد تا از داده های موجود برای رشد کسب و کار خود از طریق این پلت فرم قدرتمند استفاده بهتری داشته باشید.

 

 

 

https://www.pubpub.org/user/huseyin-bevan-16

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:ShanaVale4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://irpanel.org

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/ShanaVale4

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/ShanaVale4

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/ShanaVale4

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2836216-huseyin-bevan

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/huseyin_bevan19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ ۰

تخلیه چاه چیست؟

تخلیه چاه چیست؟

تخلیه چاه عملی است که با استفاده از آن تانکر های 12 و 6 هزار لیتری اقدام به تخلیه چاه می کنند. وبه وسیله مکنده ها و ساکشن ها  ویا پمپ های لجن کش ولایه روبی آن به وسیله نیروی انسانی که به داخل انبارحفر چاه فرستاده می شوند تا بتوانند مواد جامد را به بیرون چاه  انتقال دهند.، لایه روبی چاه فاظلاب با استفاده از عمل تخلیه چاه می گویند.

تخلیه چاه :

باید بدانید که در بیشتر موارد تخلیه چاه فاظلاب به دلیل اینکه لوله بازکنی چاه فاظلاب پس از بالا زدن و پس زدن آب و فظولات در توالت ، آب و کف و صابون در کفشویی حمام ، همچنین در سیفون دستشویی ویا آشپز خانه مشخص می شود.

معمولا در ساختمان های تازه ساخت بعد از گذشت سه تا پنج سال چاه های فاظلاب ناگهانی پر می شوند.ودلیل آن فقط کوچک بودن انبار چاه می باشد.. باید بدانید که در چنین مواردی ،ممکن است که در مسیر ها،گرفتگی لوله هم به وجود آمده باشدو نیاز به لوله بازکن داشته باشید.

کول گذاری چاه فاظلاب

پر شدن چاه یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای خانه رخ دهد. پر شدن ناکهانی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.وهزینه ناگهانی وبالای تخلیه چاه و بازسازی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.وهزینه ناگهانی وبالای تخلیه چاه وبازسازی چاه میتواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.

تخلیه چاه چیست؟

لوله بازکنی با استفاده از دستگاه مخصوص و فنر های فولادی

لایه روبی سپتیک ها و منهول های صنعتی

حفر چاه های جذبی فاظلاب

خفر چاه ارت شمع ساختمان و میله

زهکشی گود و ساختمان

حفاری گالری برای انتقال آب

تبدیل چاه کهنه و قدیمی به چاه نو وتازه

تخلیه چاه فاظلاب

تخلیه چاه فاظلاب ،در آوردن مواد زائد داخل چاه می باشد و عمل تخلیه ، به خاطر مواد جامد است که از راه لوله کشی ،وارد چاه فاظلاب می شوند این مواد جامد از قبیل مو،مواد پلاستیکی،چربی آشپزخانه ها وفضولات انسانی می باشد و نیاز به لایه روبی دارد.واین مواد که مانند یک لایه ضد آب عمل کرده و مانع نفوذ آب به زمین می شود.واین مواد قدرت ئفع آب توسط چاه را کم میکند به طوری که باعث می شود چاه سریع تر پرشده چاه بازکن ونیاز به عمل تخلیه داشته باشد.معمولا در ساختمان های تازه ساخت بعد از سه تا پنج سال  چاه های فاظلاب ناگهانی پر می شوند. ودلیل آن فقط پر شدن انبار چاه می باشد.

در چنین مواقعی ممکن است که در مسیر ها گرفتگی لوله هم به وجود آمده باشد. ونیاز به لوله بازکن داشته باشید

با تانکر 6 تا 12 هزار لیتر

تخلیه با تانکر مکنده ساکشن

تخلیه با پمپ های لچن کش

لایه روبی چاه با نیروی انسانی

 

 

تخلیه چاه در تهران

در تخلیه چاه در تهران  که بعد از حفرچاه و پر شدن چاه اتفاق می افتد ودر سپتیک ها و منهول ها بعد از زمان مشخصی نسبت به مصرف مشخص می شود و کف تراشی انبار چاه وعوامل مربوط به چاه فاظلاب  ولجن سپتیک و منهول ها را فرآیندی  که طی آن موادی از قبیل لجن ، جامدات، وم واد مختلف را از درون چاه خارج می کند واین عمل در مناطق مختلف تهران به دلیل جنس خاک مناطق مختلف می باشد و هزینه آن در مناطق مختلف بسیار متفاوت می باشد.

بهترین روش تخلیه چاه کدام است؟

بهترین روش های تخلیه چاه های مسکونی و ساختمان ها و برج ها استفاده از پمپ لجن کش می باشد.وبرای لایه روبی چاه بهتر است از نیروی انسانی استفاده بشود به این صورت که پس از اجن کشی با تانکر نیروی متخصص مقنی به درون چاه رفته و سپس لایه روبی را انجام میدهد ودر مرحله آخر در بیشتر چاه ها نیاز به کف تراشی می باشد.

پس از پر شدن چاه چه کارهایی باید انجام دهیم؟

 

1.اولین مرحله تماس با شرکت تخلیه چاه است

2.پیدا کردن درب چاه وباز کردن آن

3.تخلیه به وسیله تانکر تخلیه چاه

4.لایه روبی به ودر آوردن فضولات و جامدات درون چاه

5.کف تراشی چاه فاضلاب

آیاباانجام این روش ها تضمینی وجود دارد که چاه دوباره پر نشود؟

بله مادر شرکت خود این تضمین را به شما می دهیم که با انجام روش های گفته شده تخلیه چاه صورت گیرد چاه شما کاملا تعمیر وبازسازی شود و مانند گذشته جذب آب داشته باشد.

باچاه فاظلاب پر شده چیکار کنیم که دوباره مثل روز اول کارکنه؟

پر شدن چاه فاظلاب یکی از اتفاقات بد در ساختمان ها استکه اگر دیر متوجه آن بشوید ممکن است هزینه های بیشتر وخطرات بیشتری را برای شما در بر داشته باشد.یکی از اشتباهات رایج در تخلیه چاه این است که فقط آب آن را تخلیه می کنند که طی ماه ها و هفته ها به صورت مداوم انجام میگیرد و این پر شدن باعث ریزش چاه می شود.ودر زمین هایی که خاک سست دارند بیشتر دیده می شوند.

تخلیه چاه جنوب تهران چگونه است؟

عمل تخلیه چاه در جنوب تهران توسط بهترین اکیپ مجهز و مستقر در منطقه جنوب تهران با انواع ماشین های بزرگ 12 تنی وهمچنین لایه روبی و بازسازی چاه های ریزش کرده در جنوب تهران انجام می شود.

تخلیه چاه شمال تهران چگونه است؟

ما در شمال تهران با مجهز ترین دستاه ها آماده انجام هرگونه تخلیه فاظلاب و چاه  وسپتیک و همچنین کلیه امور مربوطه هستیم.واین عمل را با استفاده از نیروی جوان و کاملا متخصص در این زمینه انجام میدهیم.

ماشین تخلیه چاه چیست؟

عموما خاور بنز با ظرفیت شش هزار لیتر است.ماشین تخلیه چاه وتانکرتخلیه چاه به دو روش مکنده ساکشن که دستگاه ساکشن بر روی ماشین نصب می شودو عموما صدای زیادی داردو نوع بعدی با استفاده از پمپ های مخصوص این کار میباشد. ودرمراحل بعدی لایه روبی و برای انتقال از نیسان های دارای بشکه استفاده می شود.وبرای کف تراشیچاه بعد از عمل کف تراشی خاک حاصل رابا استفاده از ماشین دارای کمپرسورخاک را انتقال می دهیم.

 

تخلیه سپنتیک چاه

تخلیه سپنتیک چاه با استفاده از دستگاه مکنده مخصوص انجام می شود.تا سنتیک تانک کاملا تخلیه شود.با استفاده ازروش مکنده سپنتیک تانک کاملا تخلیه  وتمیز می شود.ونیازی به هیچ عمل دیگری برای تخلیه چاه نمی باشد.

قیمت تخلیه چاه در تهران به چه صورت است؟

قیمت تخلیه چاه به ازای هر سرویسی که انجام می گیرد قیمت گذاری می شود. وقیمت آن به دلیل اینکه چاه های فاظلاب نشان نمی دهند که چه میزان فاظلاب جامد در آن قرار دارد به این دلیل به صورت سرویسی قیمت گذاری می شوند.البته در بیشتر موارد بعد از انجام کار ولایه روبی مقنی که درون چاه ها می باشد. در هنگام لایه روبیحدودا می تواند نسبت به تجربه خودتعداد سرویس را حدودابگوید.اما این نیز ملاک تخلیه چاه نیست.

۰ ۰