اهداف اصلي توليد محتوا

اهداف اصلي توليد محتوا

براي سفارش توليد محتوا ، بايد بدانيد كه ايجاد محتوا اهداف مختلفي خواهد داشت. مثال ها:

 

آموزش در زمينه هاي تخصصي و كاربردي

آگاهي و اطلاع رساني به مخاطبان

لذت ببريد و از مخاطب لذت ببريد

براي تعامل مخاطب را القا و انگيزه دهيد

در حقيقت ، شما محتوا را در قالب ها و قالب هاي متنوعي توليد مي كنيد كه مي تواند ضمن ارائه شركت ، خدمات و محصولات خود ، نياز مخاطبان شما را برآورده كند. اگر محتواي توليدي شما از اين ويژگي برخوردار است و مي تواند به سوال مخاطب پاسخ دهد ، به اين معني است كه موفق شده ايد. ايجاد محتوا بخش بسيار گسترده اي از فرآيند بازاريابي محتوا است و در بخشهاي مختلف طبقه بندي خواهد شد. محتوا را مي توان در 4 قالب كلي و بسياري از قالب ها ايجاد كرد:

 

توليد محتواي متن

توليد محتواي گرافيكي و تصويري

محتواي ويديويي ايجاد كنيد

ايجاد محتواي صوتي

 

اگر وب سايتي داريد ، حتماً جمله معروف "Content is king" را شنيده ايد ، محتواي شما سلطان وب سايت شماست. نويسندگان زيادي وجود دارند كه مي توانند متن هاي مهيج براي شما بنويسند و محتواي جالبي ايجاد كنند ، بسياري از افراد توانايي ايجاد محتوا را بر اساس اصول سئو و اصطلاحاً تايپ ماشين دارند. اما مسئله اين است كه نويسندگان كمي را پيدا خواهيد كرد كه هم به طرز هيجان انگيز و هم راحت براي دستگاه مي نويسند.

 

ايجاد محتوا براي هر سايت بسته به نوع شغل آن متفاوت است ، همچنين مي توانيد بررسي كلمات مورد نظر و اصول فني سئو را به ما بسپاريد تا به شما در يافتن آنها كمك كنيم يا عبارات هدفمندي را در اختيار ما قرار دهيد به ايجاد بهترين محتواي خوب كمك كنيد.

شما مي توانيد ايجاد محتوا را براي سايت خود از نويسندگان باتجربه seoedu سفارش دهيد. در seoedu ، نويسندگان ما مقالاتي هيجان انگيز ، معتبر ، معتبر ، روان و پرطرفدار و همچنين محتواي مناسب براي سئو را در وب سايت شما ايجاد مي كنند. محتواي ايجاد شده يك مقاله دست اول است كه براي ارائه سايت شما حياتي است.

 

 

هزينه هاي توليد محتوا

از آنجا كه هزينه ايجاد محتواي وب سايت شما توسط عوامل زير تعيين مي شود ، شما بايد درخواست خود را ارسال كنيد تا پس از بررسي در مورد هزينه ، زمان تحويل ، روش توليد و ساير موارد با هم مرتبط شويد. گرفته شده.

هزينه هاي توليد محتوا توسط عوامل زير تعيين مي شود:

- محتواي داراي حق چاپ يا ترجمه است

- چه تخصصي و چه عمومي

- تعداد كلمات

- حجم كل سفارش (هرچه بزرگتر باشد ، تخفيف بيشتري اعمال مي شود)

همچنين ، اگر سفارش توليد محتواي شما براي گزارش آگهي است ، مي توانيد با خريد گزارش خود از مجموعه seoedu ، از تخفيف 30 درصدي در توليد محتوا بهره مند شويد.

 

 

اجازه ندهيد هويت محتواي شما تكه تكه شود!

براي لحظه اي تصور كنيد كه به دنياي كارماي شماري منتقل شده ايد.

 

يا فكر كنيد كه قرارگيري بوم و هر عكس به ترتيب مرتب شده و از بين مي رود ، فكر مي كنيد در آخر چه چيزي ايجاد مي شود؟

 

قطعاً يك چيز زشت زشت در مورد ناشناس ماندن است كه هيچ كس مسئوليت ضعف ها و مشكلات خود را بر عهده نمي گيرد!

 

چگونه انتظار داريد هر گوشه از محتواي خود را به نويسندگان و توليدكنندگان مختلف محتوا بدهيد و در نهايت محتواي سازگار دريافت كنيد و از هويت محتوايي سازگار و زيبايي برخوردار باشيد؟

 

ديگر نه!

 

بنابراين بدترين كار براي يك مجموعه و تجارت حرفه اي اين است كه توليد محتواي آن را به خارج از كشور برسانيد يا آن را به نويسندگان مختلف با سبك ها و شخصيت هاي مختلف بدهيد كه هر كدام 2-3 قطعه محتوا براي آنها توليد مي كنند. در آخر نبايد كسي باشد كه مسئوليت مشكلات و نقص مطالب را بر عهده بگيرد و آن را تصحيح كند.

 

 

براي ما راحت تر بود كه ...

براي ما آسان تر بود كه 100 پيشنهاد از 100 مارك مختلف را از همه پيشنهاداتي كه توليد مي شود بگيريم ، سفارش دهيم و به نويسندگان مختلف كار با قيمت پايين بدهيم و درصد كمي به آنها بدهيم و درصد بيشتري را بگيريم. خودمان. و بيشتر!

 

اما ما اين كار را نمي كنيم زيرا ، بدين ترتيب در هنگام توليد محتواي عمده ، درد مشابهي را متحمل خواهيم شد و سرانجام با انبوهي از ناخواسته و ناخواسته روبرو خواهيم شد كه نه تنها چيزي به اين دنيا نمي افزايد ، بلكه خود به خود . آنها فضا اشغال مي كنند و اجازه نمي دهند محتواي ارزشمندي ديده شود.

اهميت توليد محتوا

درباره كلاه خود قضاوت كنيد و به اطراف نگاه كنيد؛ در جهاني كه دسترسي به اينترنت در اوج است و برندها بر اساس آنچه در عمق سايت وجود دارد ارزش گذاري مي شوند ، آيا مي توان از محتوا چشم پوشي كرد؟

 

از گذشته همه چيز تغيير كرده است و اكنون ما به دوره اي وارد مي شويم كه شكل گيري علامت سوال در ذهن افراد پيرامون ما همزمان با جستجو و مرور گوگل در دنياي محتوا است. با ايجاد محتوا ، وب سايت ها هويت پيدا مي كنند و مي توانند در موتورهاي جستجو رتبه بالاتري داشته باشند.

 

اگر در حال حاضر به روشهاي سنتي گذشته فكر مي كنيد و فكر مي كنيد كه روشهاي بازاريابي محتوا هنوز هم مي توانند در Google پياده و توسعه يابند ، بايد بگويم كه بسيار اشتباه مي كنيد. تاكنون بايد به اين نتيجه مي رسيديد كه هر مارك يا مارك براي مارك گذاري در وب به محتواي ويژه ، كاملاً حرفه اي و استاندارد نياز دارد كه توليد آن زمان بر است و توليد آن قطعاً گران است.

توليد محتوا ، اصلي كه هرگز ضعيف نمي شود!

هر سايت يا صفحه اي در وب براي يك هدف خاص ايجاد شده است. ايجاد محتواي قوي ، متمركز و حرفه اي با رويكرد آينده نگرانه براي تأثيرگذاري بر مخاطبان ، سريعترين و ايمن ترين راه براي رسيدن به اهداف شما است.

 

به راحتي مي توان گفت كه تنها با استفاده از خدمات توليد محتوا ، هر سايت مي تواند چشم انداز تجارت خود را ببيند. بنابراين توليد محتواي اساسي كه ديگر زيرمجموعه نيست و از صفر تا صد هر سايت به آن بستگي دارد.

 

بدون محتوا خانه ويران شده است!

امروزه توليد محتوا به ستوني تبديل شده است كه پايه هاي هر سايتي بر اساس آن بنا شده است. اگر سايت را بدون اطلاع از توليد محتوا مطرح كنيم ، به اين معني است كه از رتبه بندي و موقعيت هاي موقتي و پوچ كه ناسازگار هستند و خيلي زود از دست مي روند خوشحال مي شويم!

 

اگرچه محتواي متني نوع اصلي محتواي وب است كه در بين مصرف كنندگان محبوب شده است ، اما امروزه بازاريابي ديجيتال و محتوا توسط انواع ديگري از محتوا كه بيشتر مورد توجه مصرف كنندگان قرار مي گيرد امكان پذير است. علاوه بر اين ، با افزايش تنوع مطالب ، روند جستجوگرها و بهينه سازي سايت نسبت به قبل آسان تر مي شود زيرا روش هاي مختلفي براي جذب مخاطب و جلب رضايت موتورهاي جستجو وجود دارد.

 

توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ، توليد محتواي ويدئويي ، توليد محتواي صوتي يا پادكست هايي كه اغلب شنيدن آنها آسان تر از محتواي متني است ، اينفوگرافي و ... از جمله مطالبي است كه به ستون فقرات سايت شما تبديل شده و شما را به يك برند واقعي تبديل مي كند. ما مدت طولاني است كه با ثبت سفارش توليد محتوا اين كار را انجام مي دهيم و در چرخه تهيه ، سازماندهي ، توزيع و بازاريابي محتوا موفق بوده است.

 

با ايجاد محتواي متني اولين قدم ها را برداريد

صادقانه بگويم ، نوع اصلي مطالب محتواي متني است كه با گذشت زمان مي توان مخاطبان بيشتري را به خود جلب كرد. توليد محتواي متني در دسترس ترين نوع محتوا است كه با هر محدوديتي توسط هر كاربري قابل خواندن است. توليد محتواي متني در بحث بازاريابي ديجيتال كم دردسرترين گزينه براي هر سايتي است و از طرف ديگر ، هزينه اين شكل توليد محتوا معمولاً منطقي تر است. اينكه بتوانيد تن صداي خود را از طريق متن نهادينه كنيد و محتواي متني خود را بخشي از برند خود كنيد ، به اين معني است كه شما توانسته ايد گام بلندي در ايجاد محتوا برداريد. نمونه اي از توليد محتواي ما نشان مي دهد كه چگونه اولين مراحل با استفاده از خدمات ما شيرين تر و راحت تر مي شوند.

 

منبع: seoedu.ir

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

«يه عطر مردانه با پخش بوي بالا ميخام »

اين سوالي هستش كه اغلب آقايون از ما ميپرسن. پخش بويي عالي مهمترين عامل جذابيت عطر است و شديدا مورد توجه جنس مخالف قرار ميگيرد. نميدونم براي شما اتفاق افتاده يا نه ولي بعضي وقتها دنبالت تا ته خيابون هستن تا بدونن عطرت چيه يا حتي اتفاق افتاده وقتي تو ماشينم ميپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو. معمولا” در انتخاب عطر، رايحه و كيفيت آن حرف اول را مي‌زند و دو گزينه ماندگاري و پخش بو از ملاكهاي اصلي انتخاب عطر هستند. برخي افراد تنها معيار كيفيت عطر را ماندگاري بوي آن در نظر مي‌گيرند، در حالي كه عوامل ديگري نيز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنكه آقايون از نت چرم و تلفيق آن با ساير نت ها لذت ميبرند معمولا در يك ادكلن مردانه شاخص اينها ديده ميشن براي مثال كريد اونتوس كه چرمي و وتيوري است و يا ديور هوم اينتنس كه چرمي زنبقي است.

پخش بو يا سيلاج (sillage) در واقع قدرت پراكندگي يك عطر و پر كردن فضاي يك اتاق است.

در يك كلام ردپاي عطر 

پخش بو يا سيلاج (sillage)

در ادامه برخي عطرهاي مردانه كه پخش بوي عالي دارند را به شما معرفي مي‌كنيم. اين ليست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تكميل ميشود.

خريد ادكلن مردانه با سيلاج عالي:

عطر مردانه آمواج اينترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوي عالي

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

آمواژ يك برند عماني است كه بيشتر در تلاش است عطرهاي عربي را با سبك اروپايي ارائه دهد. يكي از خصوصيات عطرهاي آن، پخش بوي بالا مي‌باشد. در ميان عطرهاي اين برند اينترلود بالاترين پخش بو را دارد. اين عطر مردانه در سال ???? توسط Pierre Negrin  طراحي و به بازار عرضه شده است. آمواژ اينترلود مردانه عطري است گرم، شيرين و در عين حال تلخ و دودي كه شروعي قدرتمند و پيچيده از رايحه هاي تلخ بخور با حسي دودي و رايحه كاملا مشخص فلفل دارد كه با گرما و شيريني قدرتمندي از كهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتي دارچيني، گرم و تلخ و شيرين پيدا ميكند كه بسيار جذاب و دوست داشتني است. آمواژ اينترلود مردانه پخش بو و ماندگاري بسيار بالايي دارد و تنها در فصول سرد سال بايد مورد استفاده قرار بگيرد.

عطر مردانه بلك افغان-Black Afgano با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

اين عطر يكي از شناخته شده ترين عطرها در ايران با پخش بوي بالا است. عود، روايح گياهان دارويي و صمغها حسي سياه ، مرموز و مخوف به اين عطر ميدهد. اين عطر در سال ???? توسط آلساندرو گوالتيري طراحي و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلك افگانو عطري است بسيار سنگين، گرم و تاريك كه شروعي قدرتمند از رايحه سبز، نيمه شيرين و تاريك برگ شاهدانه و رايحه چوبها تركيب با قهوه دارد كه حسي سنگين و بسيار با وقار دارند. با گذر زمان حس سبز از بين رفته و عطر گرمتر ميشود و رايحه چوب عود و بخور نيز به تركيب عطر اضافه ميگردند. رايحه مياني و پايه عطر رايحه اي تلخ و شيرين، گرم، چوبي، عودي و بسيار سنگين ميباشد كه حسي بسيار شكيل به مصرف كننده انتقال ميدهد. ناسوماتو بلك افگانو پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بينظيري جهت مصرف رسمي در فصلهاي پاييز و زمستان ميباشد. 

ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus با پخش بوي عالي

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر ادكلن مردانه كريد اونتوس-Creed Aventus عطري است با رايحه خنك و تلخ. اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر كريد اونتوس عطري است مردانه و بسيار جذاب. محبوب‌ترين و پر فروش ترين محصول برند گران قيمت كريد، در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را به زيبايي هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوكس عجيب و غريب اونتوس مردانه جادويي است كه همگان را به سمت خويش ميكشد. عطر اونتوس مردانه بي شك يكي از موفق ترين عطرهاي همه دوران هاست. عطري است بسيار جذاب كه سريعا مورد توجه خانمها قرار ميگيرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاري مناسبي دارد و مخصوص آقايان جوان و ميانسال لوكس پسند است.

اين عطر جديد در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگي امپراطور ناپلئون به زيبايي هر چه تمامتر در قالبي سلطنتي و كاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوكس عجيب و غريب درون اين شيشه جادويي همگان را به سمت خويش مي كشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خيره كننده اي را با خود به يدك مي كشد .

ادكلن مردانه امبر استار زرجف- Amber Star Xerjoff با پخش بوي بالا

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

اين عطر مردانه با رايحه شرقي، چوبي، ادويه اي و شيرين است كه پخش بو و ماندگاري عالي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده است. در اين عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ايجاد حس كهربايي مانند شده است.

عطر مردانه جووي پرايوت ليبل– Private Label Jovoy با پخش بوي بالا

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

اين عطر رايحه اي بسيار خشك و تيز از چرم و حس كاغذي پاپيروس دارد. اين ادكلن مردانه در سال ???? توسط برند جووي عرضه شده است.جووي پرايوت ليبل عطري است تلخ و رسمي بر پايه رايحه گياهان معطر و چرم. رايحه ابتدايي عطر با بوي تلخ و گياهي خس خس و نعناي هندي آغاز ميشود كه حسي تند و تيز، رسمي و كمي سبز دارند و حضور رايحه مشك و چرم باعث ايجاد تلخي بيشتري در عطر ميگردد. با گذر زمان تغييرات كمي صورت گرفته و مشك قويتر و كمي شيرين ميشود و همزمان چرم نيز بيشر از ابتدا خودنمايي ميكند كه تغييرات حاصله باعث ايجاد رايحه اي چوبي، چرمي و كمي شيرين و مُشكي ميگردد. جووي پرايوت ليبل پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي جهت مصرف رسمي در فصول پاييز و زمستان ميباشد.

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوي بالا

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

جووي اينسيدنت ديپلماتيك عطري است با كيفيت بر پايه رايحه گياهان و چوبها. رايحه ابتدايي عطر با بوي تند و تيز و كمي تلخ از تركيب رايحه نعناي هندي و خس خس آغاز ميشود كه حس شيرين و نيمه شادابي از مركبات نيز با آنها تركيب شده است. با گذر زمان رايحه مركباتي بسرعت محو شده و رايحه نعناي هندي و خس خس قويتر ميگردند كه حسي گياهي و همزمان تلخ و چوبي مانند را بوجود مي آورند. جووي اينسيدنت ديپلماتيك پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي براي مصرف روزانه يا رسمي در فصلهاي بهار و پاييز ميباشد.

خريد ادكلن مردانه توباكو وانيل-Tobacco Vanille Tom Ford 

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

اين ادكلن، يك ادكلن شرقي وانيلي از برند تام فورد است كه تركيبي از رايحه وانيل و تنباكو مي‌باشد. همانطور كه از اسم آن مشخص است بسيار شيرين بوده و پخش بوي بالايي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده و از ادكلن‌هاي بسيار موفق تام فورد بوده است. در ايران نيز اين عطر شناخته شده و طرفداران زيادي دارد.

ادكلن ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوي عالي

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

تيزيانا ترنزي اوريون عطري است عامه پسند و خوشبو كه شروعي شيرين و شاداب از رايحه ميوه آناناس دارد كه حضور رايحه غان و بخور در كنارش حسي تلخ، چوبي و كمي دودي مانند را ايجاد ميكنند. با گذر زمان رايحه غان قويتر شده و حس چوبي قويتري را ايجاد ميكند كه باعث تلخ تر شدن و رسمي تر شدن رايحه ميگردد اما همزمان رايحه شيرين و شاداب آناناس اين تلخي را بخوبي مهار و كنترل مينمايد. تيزيانا ترنزي اورايون پخش بو و ماندگاري مناسبي دارد و به استثناي تابستان در باقي فصول سال بصورت روزانه يا رسمي قابل استفاده است.

عطر مردانه ممو آفريكن لدر-Memo African Leather با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather عطري است گرم و تند.اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather،با رايحه گرمي كه دارد براي روزهاي سرد زمستاني گزينه مناسبي مي باشد.رايحه اوليه: زعفران، ليمو ترش، گل شمعداني   رايحه مياني: هل سبز، زيره سبز    رايحه پايه: چرم ، نعنا هندي، عود، وتيور

منبع: https://liliome.ir

معرفي انوع آرام بند درب و كاربرد هر يك از آن ها

معرفي انوع آرام بند درب و كاربرد هر يك از آن ها

آرام ‌بند، يكي از مهم‌ترين تجهيزات در انواع درب‌هاست. اين وسيله از بسته شدن ناگهاني درب جلوگيري كرده و آن را طي دو تا چند مرحله به ‌آرامي مي‌بندد. آرام‌بند علاوه بر اين‌كه از ايجاد سروصدا به علت بسته شدن ناگهاني درب جلوگيري مي‌كند، با چندمرحله‌اي بستن درب از ضربه به چارچوب و بدنه درب و تاب برداشتن لولاها نيز جلوگيري كرده و عمر مفيد درب را افزايش مي‌دهد. به علاوه در مواردي كه درب‌ها سنگين هستند مانند درب‌هاي ضد حريق؛ آرام‌بند مانند يك جك عمل كرده و به تسهيل درباز شدن درب كمك مي‌كند.

به طور كلي مي‌توان گفت كه آرام‌ بندها از چهار جهت قابل دسته‌بندي هستند: بر اساس سايز، شكل ظاهري، مكانيزم عمل و نحوه نصب. در ادامه به بررسي تمامي اين موارد مي‌پردازيم.
 

انواع آرام‌بند درب بر اساس سايز


يكي از موارد مهم كه در هنگام خريد بهترين آرام ‌بند درب، بايد به آن توجه كنيد وزن دربي است كه قرار است آرام ‌بند به آن متصل شود. آرام‌بندها بر اساس تحمل وزني به 7 سايز زير تقسيم مي‌شوند:


سايز 1  براي درهاي كمتر از 20 كيلوگرم

 

سايز 2 براي درهاي 20 تا 40 كيلوگرم

 

سايز 3 براي درهاي 40 تا 60 كيلوگرم

 

سايز 4 براي درهاي 60 تا 80 كيلوگرم

 

سايز 6 براي درهاي 100 تا 120 كيلوگرم

 

سايز 7 براي درهاي 120 كيلوگرم به بالا


حتماً در هنگام انتخاب آرام‌بند به و زن درب توجه كنيد. در صورتي كه شما از آرام ‌بند سبك براي درب سنگين استفاده كنيد ساز و كار آرام ‌بند به سرعت خراب شده و توانايي بستن درب را نخواهد داشت. در حالت برعكس اگر در درب سبك آرام‌ بند مخصوص درب‌هاي سنگين‌تر را متصل نماييد، درب هر بار با شدت بسيار زيادي بسته خواهد شد كه اين امر به لولا و چارچوب‌هاي آن آسيب شديدي وارد خواهد كرده و نهايتاً درب را خراب خواهد كرد.

a4_wu3y.jpg


 
انواع آرام‌بند به لحاظ شكل ظاهري


با توجه به كاربرد و نوع درب، آرام‌بندها در اشكال مختلفي توليد مي‌شوند. معروف ‌ترين انواع آرام‌بند درب عبارت‌اند از:


 
آرام بند ميله‌اي


آرام ‌بند ميله‌اي، يكي از رايج ‌ترين انواع آرام ‌بندها است. اين مدل از دو قطعه اصلي تشكيل شده كه به وسيله يك بازو به يكديگر متصل هستند. قطعه بزرگ‌تر به چارچوب و قطعه كوچك به درب متصل شده و بر اساس مدل امكان بسته درب در دو الي چند مرحله را دارد. آرام‌ بند ميله‌اي براي انواع درب‌هاي ورودي ساختمان، درب‌هاي ضد حريق و درب‌هاي داخلي مناسب هستند. علاوه بر اين، از آرام‌ بندهاي بازويي گاهاً به ‌عنوان جك در تخت‌هاي بازشو، درب باكس‌ها و درب‌هاي افقي استفاده مي‌شود. اين جك‌ها از بسته شدن ناگهاني درب به علت جاذبه جلوگيري مي‌كنند و يا حتي مي‌توانند درب را در زاويه خاصي باز نگه ‌دارند.

 


آرام‌بند درب لولايي


آرام‌ بند لولايي، نسل جديدي از آرام‌ بندهاست كه با استقبال خوبي نيز مواجه شده است. اين مدل برخلاف آرام‌ بندهاي قديمي در پشت درب و بين دو لولا بسته شده و كار باز و بسته كردن درب را انجام مي‌دهند. مزيت اصلي آرام‌بند لولايي، مخفي شدن آن در پشت درب است. اين مخفي بودن، هم ظاهر كار را زيباتر نگه مي‌دارد و هم خطر آسيب در هنگام جابه‌جايي وسايل و برخورد به آرام ‌بند بالاي درب را ندارد. نصب اين مدل نيز بسيار راحت بوده و قابليت تحمل وزن تا 160 كيلوگرم را دارد
 


انواع آرام ‌بند براساس مكانيزم عملكرد


آرام ‌بندها از لحاظ مكانيزم به دو دسته كنترلي و غيركنترلي تقسيم مي‌شوند. آرام‌بندهاي كنترلي در واقع آرام ‌بندهايي هستند كه سرعت آن‌ها از 10 تا 180 قابل تنظيم بوده و طي بازه‌هاي زماني مختلف بسته مي‌شوند. اين كنترل به باز شدن سريع و بسته شدن آرام و بدون صداي درب كمك مي‌كند. آرام‌ بندهاي كنترلي و غير كنترلي به سه دسته زير تقسيم مي‌شوند:
 

آرام ‌بند يك زمانه


آرام‌بندهاي يك زمانه از قديمي‌ترين و ساده‌ترين نوع هستند. اين مدل‌ها تنها براي باز و بسته شدن آرام درب استفاده مي‌شوند و امكان توقف و تنظيم آن‌ها وجود ندارد.
 

آرام ‌بند دو زمانه


در اين مدل، سرعت باز و بسته شدن آرام‌ بند قابل تنظيم است و درب طي دو مرحله بسته مي‌شود. به اين صورت كه با باز شدن درب، ابتدا يك توقف كوتاه كرده و سپس شروع به بسته شدن مي‌كند، مجدداً با رسيدن به زاويه 30 درجه يك مكث ديگر داشته و درب نهايتاً با سرعتي بيشتر (كه قابل تنظيم است) بسته مي‌شود.
 

آرام بند سه زمانه


طراحي اصلي آرام بند درب سه زمانه درست مانند مدل دو زمانه بوده با اين تفاوت كه براي استفاده در درب‌هاي با قفل برقي مناسب است. مكانيزم قفل برقي به اين صورت است كه براي بسته شدن نهايي نياز به يك فشار نسبتاً زياد در هنگام نزديك شدن درب به قفل دارند. آرام ‌بندهاي سه زمانه، با رسيدن به اين درجه يك فشار نهايي به درب وارد مي‌كنند تا درب به‌ خوبي و بدون سروصداي زياد بسته شود.
 

آرام‌ بند اتوماتيك و نيمه اتوماتيك


در طراحي و ساخت اين نمونه از آرام‌بندها از انرژي الكتريكي براي باز و بسته كردن درب بهره گرفته شده است. تنظيم سرعت نيز بر اساس سنسورهايي كه روي در قرار مي‌گيرد انجام مي‌پذيرد. كاربرد اصلي آرام ‌بندهاي اتوماتيك در درب آسانسورهاست. با اين ‌وجود آرام‌ بندهاي اتوماتيك قابليت نصب بر روي انواع درب‌ها را داشته و حتي امكان ورود انتخابي با كارت يا اثر انگشت را نيز دارند.

 

 


انواع آرام ‌بند به لحاظ محل نصب


از نظر نوع و محل نصب، آرام ‌بندها به دودسته كلي آشكار و پنهان يا توكار تقسيم مي‌شوند.


آرام‌ بند آشكار


اين مدل كه رايج‌ترين نوع آرام‌ بند است شامل انواع آرام ‌بندهاي بازويي و كشويي است. اين آرام‌ بندها در بالا يا پايين درب نصب شده و كار باز و بسته كردن را انجام مي‌دهند. معمولاً به علت دوام بيشتر‌، نصب آسان‌تر و در دسترس بودن، بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرند.


آرام‌ بند توكار يا پنهان


در مكان‌هايي كه زيبايي، مشخص نبودن آرام ‌بند و مخفي بودن آن اهميت دارد از آرام‌ بندهاي پنهان استفاده مي‌شود. آرام ‌بندهاي پنهان در مدل‌‌هاي مختلفي وجود دارند:


  • لولا آرام بند - درباره اين مدل قبلاً صحبت شد. لولاهاي آرام‌بند به پشت درب بين دو لولاي اصلي متصل شده و كار بستن درب را انجام مي‌دهند. حالت‌هاي چندزمانه ندارند و براي درب‌هاي يك لنگه و دولگنه مناسب‌اند.

 

  • كف‌پوش آرام بند - اين مدل بر روي زمين بسته مي‌شود. از اين محصول در درب‌هاي شيشه‌اي مغازه‌ها و ادارات براي جلوگيري از شكستن درب‌ها در هنگام باز و بسته كردن استفاده مي‌شود.

 

  • آرام‌بند در فريم و لنگه در - اين آرام‌بندها در لولاي بالاي درب و بين درب و فريم تعبيه شده و كاملاً توكار و پنهان هستند.

منبع :  جام جم آنلاين

سيستم اعلام سرقت و دوربين مداربسته

سيستم اعلام سرقت  و دوربين مداربسته

سيستم اعلام سرقت يا دزدگير يك راهكار مناسب و محبوب جهت ارتقاي سطح امنيتي كاربران مختلف است . آپارتمان هاي مسكوني و تجاري ، ادارات و سازمان ها وبيش از ديگران به فكر استفاده از سيستم اعلام سرقت هستند . اين سيستم تمامي مبادي ورودي ساختمانها شامل درها و پنجره ها را پوشش مي دهد و پس از تشخيص كوچك ترين تحركي ، شما را باخبر مي كند . در ادامه شما با اجزاي سيستم اعلام سرقت آشنا مي شويد .

 

سيستم اعلام سرقت  با دوربين مداربسته

كنترل و مديريت كليه تجهيزات يك سيستم اعلام سرقت بر عهده پنل كنترل دزدگير مي باشد. قلب يك سيستم اعلام سرقت اين وسيله است و كليه تجهيزات با كنترل پنل در ارتباط مستقيم هستند . معمولا جهت فعال كردن پنل از ريموت كنترل را صفحه كليد استفاده مي شود

در حال حاضر بهترين برند دوربين مداربسته و سيستم اعلام سرقت موجود در بازار ايران را شركت هايك ويژن ( hikvision ) ارائه مي دهد.

سنسور ها وظيفه تشخيص هر حركتي شامل باز شدن ، بسته شدن ، شوك ، ضربه و … را دارند . سنسور پس از تشخيص به كنترل پنل سيگنال ارسال مي كند. سنسور هاي مختلفي در سيستم دزدگير وجود دارند كه عبارتند از :

  • سنسور تشخيص حركت – چشمي

اين سنسور ها با استفاده از امواج مادون قرمز حركت افراد را تشخيص مي دهد .

  • سنسور مگنت

اين سنسور قابليت آهنربايي دارد و با نصب بر روي درب ي پنجره ، هر تغيير وضعيتي را تشخيص و به كنترل پنل اعلام مي كند .

  • سنسور شوك

اين سنسور هر ضربه يا شوكي را تشخيص و به كنترل پنل اعلام مي كند . معمولا بر روي شيشه يا ديوار هاي قابل نفوذ نصب مي شود .

  • سنسور مستقل

اي سنسور ها همانطور كه از نامشان پيداست به تنهاي مي توانند حركت و خطر را تشخيص داده و به كاربر هشدار بدهند.

  • شستي يا پدال دزدگير

كاربران مي توانند از شستي جهت فعال كردن فوري كنترل پنل استفاده كرده و سيستم دزدگير خود را مسلح نمايند.

  • بلند گو سيستم اعلام سرقت

مهمترين كار پس از تشخيص حركت در سيستم دزدگير ، آگاه سازي كاربران است كه اين مهم توسط بلند گو انجام مي شود. بلند گو يا آژير وظيفه اطلاع رساني به افراد در مواقع بحراني را دارد. آژير را بايد در فضايي نصب كرد كه در صورت روشن شدن ، صداي آن براي همه قابل شنيدن باشد .

  • آژير سيرن يا پيزو

پيزو پس از تحركي سنسور هاي دزدگير به صدا در مي آيد و هر چه توان پنل بيشتر باشد، آژير سيرن صداي بلندتري توليد مي كند .

  • بلند گو با آژير سيرن چه فرقي مي كند ؟

بلند گو براي فعال شدن تنها توسط كنترل پنل فرمان مي پذيرد و به صدا در مي آيد اما، آژير سيرن با ولتاژ 12 ولت فعال مي شود و مي توان آن را بر روي ديگر تجهيزات هم مورد استفاده قرار داد.

  • باطري بكاپ سيستم اعلام سرقت

مهمترين تهديد سيستم دزدگير ، قطع برق آن است براي رفع اين مشكل از باطري بكاپ جهت تغذيه كنترل پنل استفاده مي شود .

  • ريموت كنترل دزدگير

براي روشن ، خاموش يا حالت بي صدا معمولا از يك يا دو ريموت كنترل مخصوص سيستم اعلام سرقت استفاده مي شود.

  • تلفن كننده

هنگام بروز مشكل ، سيستم اعلام سرقت با استفاده از تلفن كننده مي تواند با چندين شماره تماس و يك يا چند پيام ضبط شده را براي آنها پخش نمايد . برخي از تلفن كننده هاي دزدگير امكان ارسال اس ام اس را هم دارند.

  • چراغ گردان

هنگام بروز مشكل و فعال شدن دزدگير ، علاوه بر بلند گو ، چراغ گردان هم مي تواند با ساطع كردن نور گردان باعث ترساندن بيش از اندازه سارق و دور كردن آن از محل بشود .

بهترين سيستم اعلام سرقت موجود در بازار را بايد از  نمايندگي هايك ويژن  خريداري كنيد.

امروزه در مراكز صنعتي ، اداري ، تجاري و اماكن عمومي جهت نظارت فيزيكي بر محيط ، كاركنان يا مراجعين در جهت كنترل بهـتر و مديـريت كارآمـد‌تر از سيستم هاي دوربين (تـلويزيون) مـداربسته (Closed Circuit TV)(CCTV) استفاده مي‌شود.

دوربين (تلويزيون) مدار بسته، مجموعه‌ اي از دوربين‌هاي ويدئويي، انتقال تصاوير كه براي نمايش و تصوير برداري محدود بكار ميروند.

اين سيستم ‌ها از نظر چگونگي پردازش اطلاعات به دو گروه آنالوگ و ديجيتال تقسيم مي‌شوند.

با پيشرفت سيستم هاي تصويري اكنون قادر به تشخيص حركت در محدوده تحت نظارت بوده، اعلام خطر نمايند يا توسط سنسورهاي گوناگون تحريك شده و شروع به ضبط فيلم از محل بنمايند، انتظار مي‌رود كه كاربرد اين سيستم ها در كليه اماكن نيز گسترش بيايد.

چگونه سيستم دوربين مدار بسته مناسب كاربري خود انتخاب كنيم؟

اصول كار سيستمهاي CCTV به اين صورت است كه ابتدا تصوير توسط دوربين دريافت شده و براي نمايش به صفحه نمايش (مانيتور يا تلويزيون) انتقال داده مي‌شود.

دوربين ها و ساير تجهيزات ميتوانند در شرايط جوي متفاوت، روز و شب نيز كارآيي مطلوب داشته باشند.

براي نصب دوربين مداربسته   و سيستم اعلام سرقت مي توانيد به شركت هايك تجارت تماس بگيريد.

براي كنترل مكان هاي مختلف توسط چندين دوربين و نمايش همزمان تصوير آنها و نظارت سمعي و بصري از فواصل بسيار دور از طريق شبكه اينترنت و اينترانت بدون نياز به حضور فيزيكي اپراتور در محل و در دستگاه هايي كه كنترل بصري آنها توسط انسان مقدور نبوده يا خطر آفرين مي‌باشد نيز ميتوان از اين سيستمها استفاده كرد.

لذا استفاده از سيستمهاي CCTV روز به روز در حال رشد است و با توجه به تكنولوژي ساخت تجهيزات آن كه مبتني بر صنعت الكترونيك و كامپيوتر مي‌باشد ساخت، توليد تجهيزات اين سيستم ها دائماً در حال تكامل و پيشرفت است.

گونه هاي تحت شبكه از امكانات بيشتري برخوردار بوده و تصاوير بهتري را نمايش ميدهد .

سيستم هاي اعلام سرقت

دزدگير يا سيستم اعلام سرقت دستگاهي است كه به هنگام عبور از يك حريم اختصاصي تحت كنترل با اعلام صدا و اطلاع رساني از قبل تعريف شده اين عمل غيرقانوني را اعلان مي‌كند.

دزدگيرهاي موجود در بازار از لحاظ ظاهر و نحوه عملكرد در انواع گوناگون ارائه شده‌اند و بطور كلي همه آنها داراي يك ساختار مشترك مي‌باشند يعني اكثر دزدگيرها داراي خط تحريك باز و خط تحريك بسته بوده كه محل اتصال سنسور باز و بسته مي‌باشند و داراي كليد معمولي، سوئيچ آلفا (قفل رمزي) و يا كليد كنترل از راه دور جهت روشن و خاموش كردن دستگاه مي‌باشند.

همچنين دزدگيرها شامل مدار شارژ باتري جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و داراي مدار آژير مي‌باشند و در نهايت دزدگيرها سامانه ورود و خروج و سامانه آژير دارند و ميتوانند مجهز به تلفن كننده خودكار آنالوگ و جي اس ام در هنگام تحريك نيز باشند.

 

 

 

چگونه با ماشين شخصي به خارج از كشور سفر كنيم؟

چگونه با ماشين شخصي به خارج از كشور سفر كنيم؟

اگر قصد مسافرت با خودرو شخصي خود در كنار خانواده تان را داريد، هيچ دلهره اي به خود راه نديد كه شرايط سختي براي انجام اين كار وجود دارد. سپس پيش از هر چيزي در خصوص مدارك ثابتي كه براي سفر به هر طريقي و اصطلاحا خروج از كشور نياز است، در اين بخش بخوانيد. براي استفاده از حمل خودرو برون شهري از خودروبر استفاده مي كنند اما اوضاع براي جابجايي خودرو در خارج از مرز كمي متفاوت است.

 

قدم اول: كاپوتاژ ماشين

كاپوتاژ به معني اخذ مجوز خروج براي خودروهاي شخصي است؛ پس اين مورد يكي از مهمترين فعاليت هايي است كه براي سفر به خارج از مرز بايد انجام دهيد. دو روش براي كاپوتاژ ماشين وجود دارد:
مراجعه به گمرك نزديك به شهر يا محل سكونت
اقدام با كمك يكي از كارگزاران گمرك

مدارك لازم براي اخذ مجوز خروج از كشور با خودرو شخصي

  • مدارك ماشين
  •  مدارك شناسايي مالك
  •  فيش هاي پرداختي براي كاپوتاژ

زمان اعتبار كاپوتاژ خودرو

برگه مجوز خروج از كشور با خودرو شخصي، حدود يك سال اعتبار دارد. نكته مهم اين است كه جواز مذكور براي ماشين به ثبت مي رسد نه براي شخص، پس در صورت فروش وسيله نقليه خود بايد شخصا نسبت به ابطال آن اقدام كنيد؛ توصيه مي شود براي حفظ موارد امنيتي حتما اين كار را انجام دهيد.

 

قدم دوم: دريافت گواهينامه و پلاك بين المللي

شما پس از كاپوتاژ كردن، نياز به دريافت سه مدرك زير داريد كه براي اخذ آن بايد به كانون جهانگردي و اتومبيل راني يا يكي از نمايندگان معتبر آن مراجعه كنيد:
گواهينامه بين المللي
كارت خودرو برون مرزي
پلاك ترانزيت خودرو شخصي

مدارك لازم هنگام مراجعه به كانون جهانگردي و اتومبيل راني
برگه كاپوتاژ
پاسپورت
گواهينامه رانندگي
• 2 قطعه عكس

 

قدم سوم: دريافت بيمه خودرو كاپوتاژ بين المللي

پس از طي همه مراحل بالا در مرحله آخر بايد نسبت به دريافت بيمه خودرو اقدام كنيد؛ اما دقت كنيد كه قانون هاي مربوط به بيمه براي ورود به كشورهاي مختلف يكسان نيست. شما براي مسافرت با وسيله نقليه خود به اين كشور زيبا، نياز به پرداخت هيچ مبلغي براي بيمه ماشين نداريد.

اميدواريم توانسته باشيم ابهامات شما را در زمينه جابجايي خودرو رفع كرده باشيم. شما مي توانيد از خدمات خودروبر پارس براي جابجايي خودرو به صورت برون شهري و درون شهري استفاده كنيد. خودرو بر بهترين مركزي است كه در ايران خودروي شما را از نقطه اي به نقطه ديگر جابجا مي كند.

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

راهنماي خريد ماشين لباسشويي ال جي

راهنماي خريد ماشين لباسشويي ال جي

در اينجا قصد داريم قيمت ماشين لباسشويي ال جي تاريچه، تكنولوژي و برنامه هاي شستشوي را مورد بررسي قرار دهيم تا با اطمينان كامل بهترين مدل لباسشويي ال جي خود را انتخاب كنيم.

m5_w5ga.jpg

منتشر شده توسط: بيگ سرچ

همان طور كه مي دانيد ماشين لباسشويي امروزه به يكي از لوازم خانگي بسيار مهم در هر خانه اي تبديل شده است از همين رو انتخاب بهترين ماشين لباسشويي از ميان برند و مدل هاي مختلف كار بسيار دشواري است در اينجا بهترين كار توجه به نيازها و بودجه اي است كه ما براي خريد در نظر گرفته ايم، در اين ميان برند ماشين لباسشويي ال جي با قيمت بسيار مناسب به همراه عملكرد و كيفيت بسيار بالا مي تواند انتخابي بسيار مناسب براي شما باشد به همين جهت مي توانيم به جرئت بگوييم ماشين لباسشويي ال جي جزو بهترين برندهاي موجود در بازار مي باشد كه با برندهاي تخصصي همانند بوش، آ ا گ و ميله آلمان در اين زمينه رقابت مي كند، پس خيالتان از بابت خريد ماشين لباسشويي ال جي كره راحت باشد. شركت ال جي به دليل استفاده از جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا در محصولات خود توانسته علاوه بر اينكه بالاترين كيفيت شستشو را براي شما به ارمغان بياورد از نظر طول عمر و مصرف انرژي نيز توانسته نظر خريداران را به خود جلب كند از همين رو شركت ال جي در مدت زمان بسيار كوتاه توانست به رقيبي جدي براي برندهاي تخصصي همچون بوش، آ ا گ و ميله آلمان تبديل شود، ماشين لباسشويي ال جي با به كارگيري تكنولوژي هاي منحصر به فردي همانند 6Motion و Direct Drive كه با الهام گرفتن از شستشوي دستي توانسته به بالاترين كيفيت شستشو دست پيدا كند اين شش مرحله شامل فيلتراسيون، پيچاندن، آبكشي پله‌ اي، تاباندن، ساييدن و غلتاندن مي‌ باشد كه با صدمه كمتر به الياف لباس و بهبود عملكرد در ماشين لباسشويي مي‌ شود.

 

نگاهي بر چند تكنولوژي ال جي

همان طور كه اشاره كرديم شركت LG با بكارگيري از فناوري هاي انحصاري مانند TurboWash در ماشين لباسشويي ال جي خود توانسته كيفيتي متفاوت را براي شما به ارمغان بياورد. اين قابليت با استفاده از سيستم آب افشان Jet Spray مي تواند آب را به مدت 120 ثانيه آب را بر روي لباس ها اسپري مي كند در واقع اين فناروري مي تواند 40 درصد در مصرف آب و 15 درصد در مصرف انرژي صرفه جويي كند علاوه بر آن شما شاهد كيفيت بالاتر شستشو و پايين آمدن مصرف آب و انرژي خواهيد بود؛ اما فناوري Motion Direct Drive 6 كه در بالا نيز به آن اشاره كرديم با الهام گرفته شده از شستشوي دستي مي باشد مي تواند از طريق 6 نوع حركت پله اي، پيچاندن، فشار دادن، غلتاندن، تاباندن و چرخاندن شبيه سازي شده از شستشو با دست عمل شستشو را براي شما انجام دهد و استفاده از اين حركات در ديگ باعث ايجاد شستشويي بهتر با تميزي فوق العاده مي شود. يكي ديگر تكنولوژي هاي به كار رفته در ماشين لباسشويي ال جي استفاده از موتور اينورتر ™Inverter Direct Drive مي باشد كه از مزيت هاي اين موتور مي توانيم به طول عمر بالا، مصرف انرژي پايين و صداي كم آن اشاره كنيم، يكي ديگر از مزيت هاي ماشين لباسشويي ال جي استفاده از سيستم عيب يابي هوشمند Smart Diagnosis مي باشد كه شما مي توانيد با نصب اپليكيشن مورد نياز بر روي گوشي موبايل هوشمند خود از وضعيت لباسشويي خود مطلع شويد و در صورت بروز هرگونه مشكل آن را به شما اطلاع مي دهد اگر مشكل توسط شما قابل رفع باشد راه حل را به شما نشان مي دهد در غير اين صورت از شما مي خواهد از سرويس كار شركت ال جي كمك بگيريد اين امر باعث مي شود قبل از اينكه ايرادي بتواند مشكلي براي ماشين لباسشويي شما ايجاد كند شما با هزينه بسيار پايين آن را برطرف كنيد.

قابليت بخارشور True Steam مي تواند با استفاده از بخار آب لباس هاي شما را تنها در مدت زمان 20 دقيقه نرم و لطيف، صاف، كاملا تميز و بدون هيچ گونه بوي نامطبوع تحويل شما دهد استفاده از اين روش شستشو براي افرادي كه از آلرژي هاي پوستي رنج مي برند بسيار مفيد است استفاده از اين روش مي تواند تا 40 درصد در مصرف آب و برق صرفه جويي كند. يكي ديگر از رازهاي طول عمر بالا و عملكرد بهتر در ماشين لباسشويي ال جي قابليت TUB CLEAN مي باشد اين فناوري مي تواند ديگ لباسشويي را با دماي 60 آب درجه شسته و محيطي كاملا سالم و عاري از هرگونه آلودگي را براي شما فراهم آورد. فناوري هاي Allergy Care Course و Stain Care Course نيز از ديگر قابليت هاي استفاده شده در انواع ماشين لباسشويي ال جي مي باشد كه مي تواند حداكثر تميزي را براي شما به ارمغان بياورد، اين برنامه با استفاده از دماي آب 60 درجه و يا دماي 40 درجه سانتي گراد بر اساس جنس و بافت پارچه مي تواند لكه ها را به صورت كامل از بين ببرد، اين مواد تنها قسمتي از تكنولوژي هاي به كار رفته در انواع ماشين لباسشويي ال جي مي باشد، اما به ياد داشته باشيد كه هميشه آخرين و بالاترين مدل نمي تواند بهترين انتخاب براي شما محسوب شود چراكه شما بايد بر اساس نياز خود مدل لباسشويي خود را انتخاب كنيد چراكه اگر ماشين لباسشويي شما داراي قابليتي باشد كه شما از آن استفاده نكنيد اين به آن معناست كه شما بابت چيزي هزينه كرده ايد كه كارايي براي شما ندارد مانند بسياري از افراد كه بالاترين و بهترين مارك ماشين لباسشويي را در خانه خود دارند اما براي شستن لباس هاي خود هميشه از يك برنامه شستشو استفاده مي كنند در اين صورت شما نمي توانيد توقع يك كيفيت متفاوت از آن داشته باشيد.

 

تاريخچه شركت ال جي

شركت ال جي (LG Corporation) كه در گذشته با نام Lucky-Goldstar شناخته مي‌ شد يك شركت هولدينگ بين‌المللي در كشور كره‌ جنوبي مي باشد كه چهارمين هولدينگ بزرگ اين كشور به شمار مي رود، شركت ال جي در سال 1974 با نام Rak-Hui Chemical Industries توسط اين هوي كو (In Hwoi Koo) تأسيس شد كه امروز به‌ عنوان شركت ال‌ جي شناخته مي‌شود، اين شركت در سال 1965 زمزمه ‌هاي فرمانروايي او در صنعت پرسود محصولات الكترونيكي و لوازم خانگي به گوش رسيد؛ كه به‌ عنوان اولين توليد كننده‌ يخچال و تلويزيون سياه و سفيد در كره‌ جنوبي به شمار مي رفت اما در سال 1969 اولين ماشين لباسشويي ال جي ساخت كره توسط اين شركت توليد و معرفي شد و از همان ابتدا سعي كرد با استفاده و بكارگيري جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا و توليد محصولاتي بسيار باكيفيت با طول عمر بالا توانست به سرعت لقب بهترين ماشين لباسشويي را به خود اختصاص دهد.

بهترين مدل هاي ماشين لباسشويي ال جي

ما در انتها قصد داريم چند تا از بهترين ماشين لباسشويي ال جي را كه جزو پرفروش ترين مدل هاي اين شركت محسوب مي شود را به شما معرفي كنيم كه اميدوارم براي شما مناسب باشد.

ماشين لباسشويي 9 كيلويي ال جي مدل WM-946S

  • ظرفيت 9 كيلوگرم 1400 دور
  • كشور سازنده: كره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • قابليت: موتور اينورتر دايركت درايو بدون تسمه، 14 برنامه شستشو، سيستم عيب ‌يابي هوشمند Smart Diagnosis، حس‌گر تشخيص وزن لباس، سيستم حباب ساز Bubble Soak، 6 حركت شستشو 6MOTION، برنامه شستشوي سريع TurboWash، برنامه بخار شور TrueSteam
  • شناسه كالا: 2220136130006

ماشين لباسشويي 8 كيلويي ال جي مدل WM-843

  • ظرفيت 8 كيلوگرم 1400 دور
  • كشور سازنده: كره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • شناسه كالا: 2900317800752
  • قابليت: موتور اينورتر دايركت درايو (Direct Drive) بدون تسمه، رتبه انرژي A+++، ميزان صدا در حالت شستشو 56 دسي بل در حالت خشك كن 75 دسي بل، داراي 14 برنامه شستشو، سنسور تشخيص وزن لباس، خار شور، قابليت اضافه كردن لباس حين كار

ماشين لباسشويي 7 كيلويي ال جي مدل WM-721NS

  • ظرفيت 7 كيلوگرم 1200 دور
  • كشور سازنده: كره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • شناسه كالا: 2900317800837
  • قابليت: موتور Direct Drive (بدون تسمه)، سيستم تشخيص وزن لباس، 14 برنامه شستشو، مجهز به 6 حركت شستشو، قابليت ضد چروك - Crease care، رده مصرف انرژي A+++، سيستم عيب يابي هوشمند - Smart Diagnosis، سيستم NFC، مجهز به برنامه شستشوي بي‌صدا - Silent Wash