تنظیم سرعت شاتر در دوربین مداربسته

تنظیم سرعت شاتر در دوربین مداربسته

اصطلاح سرعت شاتر یا Shutter Time از دوربین عکاسی به وجود آمده است. شاتر یک پرده متحرک است که در مقابل لنز قرار می گیرید و مانع از رسیدن نور و تشکیل تصویر می شود. برای تصویر برداری به واسطه ی دوربین مداربسته باید برای شاتر در دوربین مداربسته یک بازه زمانی مشخص تعیین کنید. بازه زمانی شاتر در دوربین مداربسته به میزان کیفیت دوربین بستگی دارد. این زمان نشان می دهد که سرعت شاتر دوربین چقدر است. سرعت شاتر را با واحد زمان (ثانیه) نشان می دهند. سرعت شاتر معمولا کسری از ثانیه است و زمان لازم برای تشکیل یک تصویر در دوربین را نشان میدهد (مثلا 1/25 ثانیه).

 

سرعت شاتر چیست؟

 

سرعت شاتر مدت زمانی است که شاتر دوربین مداربسته باز است و نور روی سنسور می تابد و تصویر تشکیل می شود. مدت زمانی که دوربین مداربسته برای گرفتن عکس صرف می کند سرعت شاتر نام دارد.

در صورتی که از سرعت شاتر طولانی استفاده کنید حسگر برای مدت زمان طولانی در معرض دید قرار می گیرد و تصاویر به صورت تار به ثبت می رسند. ( اصطلاحا به سرعت شاتر طولانی، سرعت شاتر SLOW نیز گفته می شود.) از سرعت شاتر پایین برای تصویر برداری در شب و یا محیط های کم نور استفاده می شود. اگر شاتر شما سریع باشد سوژه های متحرک در عکس تار و در حال حرکت دیده می شوند. از سرعت شاتر سریع برای ثبت تصاویر تبلیغاتی ماشین و موتور استفاده می شود زیرا باعث می شود سوژه سریع و در حال حرکت به نظر برسد.

 

مگر دوربین های فیلم برداری هم شاتر دارند؟

دوربین های فیلمبرداری شاتر فیزیکی ندارد. اما همانطور که می دانید هر فیلم متحرک از قرار دادن تعداد زیادی تصویر ثابت تشکیل شده که پشت هم ضبط و در کسری از ثانیه پشت هم پخش می شوند. بنابراین ما می توانیم تصاویر را به صورت یک فیلم متحرک ببینیم.

هر یک از این تصاویر به یک زمان مشخصی برای تشکیل نیاز دارند که به آن زمان شاتر می گویند. حالا هر چقدر نور تصویر بیشتر باشد به همان نسبت هم تصویر  سریع تر ایجاد می شود.

 

بیشتر بخوانید:

دوربین مدار بسته    سوییچ شبکه 

سرعت شاتر چه زمانی اهمیت پیدا می‌کند؟

سرعت شاتر زمانی اهمیت پیدا می کند که شما بخواهید از یک جسم متحرک تصویر بگیرید. پس برای ما مهم است سرعت شاتر در حد قابل قبولی باشد که ما یک جسم متحرک را تار نبینیم

به عنوان مثال؛ فرض کنید دوربین همین حالا تشکیل تصویر را شروع می کند و پنج ثانیه بعد تصویر را تشکیل می دهد. اگر در طول این 5 ثانیه جسمی در تصویر حرکت کند در تصویر نهایی آن را به صورت تار خواهید دید.

البته سرعت شاتر دوربین های امروزی معمولا کسری از ثانیه است، هر چه این عدد بزرگ تر باشد سرعت عمل شات بیشتر می شود به عنوان مثال در یک دوربین عادی با سرعت شاتر 301 هر شات در فاصله یک سیم ثانیه اتفاق می افتد

موضوع میزان سرعت شاتر، بخصوص برای دوربین هایی مثل دوربین های ترافیکی اتوبان ها، بسیار با اهمیت است. در صورتی که می خواهد از افراد یا محیط‌های عادی فیلم برداری کنید معمولا مشکل زیادی با سرعت شاتر نخواهید داشت.

 

نحوه تنظیم سرعت شاتر

 

سرعت شاتر در دوربین مداربسته به دو صورت دتس و خودکالر قابل تنظیم است. در صورتی که این پارامتر روی حالت خودکار قرار بگیرد دوربین مداربسته با توجه به شرایط محیط مقدار آن را تعیین می کند به صورت پیش فرض این حالت فعال است. اگر به صورت دستی آن را تنظیم کنید و نور محیط تغییر کند ممکن است تصاویر خیلی روش و یا تاریک ثبت شوند.

با تنظیم دوربین روی حالت Shutter Priority سرعت شاتر را انتخاب می کنید و دوربین به طور خودکار دیافراگم را انتخاب می کند. با تنظیم دوربین روی حالت “دستی” ، سرعت شاتر و دیافراگم را باید به صورت دستی انتخاب کنید. در هر دو حالت می توانید پارامتر ISO را به صورت دستی یا خودکار تنظیم کنید. بهتر است به دوربین اجازه دهید سرعت شاتر مناسب را برای شما انتخاب نماید.

 

 

نحوه عملکرد شاتر در دوربین مداربسته

 

دوربین های مداربسته شاتر فیزیکی ندارند. هر فیلم متحرکی از چند تصویر ثابت تشکیل شده است که در بازه زمانی مشخصی پشت سر هم نمایش داده می شوند. در چنین شرایطی ما می توانیم تصاویر را به صورت متحرک ببین که به تصویر حس زنده بودن می دهد. هر یک از این تصاویر به یک زمان مشخص برای تشکیل نیاز دارند که به آن زمان شاتر می گویند.

 

 

سرعت شاتر چگونه اندازه گیری می شود

 

سرعت شاتر در دوربین مداربسته زیر یک ثانیه است. یه عنوان مثال وقتی سرعت شاتر 4/1 باشد به معنی یک چهارم ثانیه است. اگر 1/250 باشد به معنای چهار میلی ثانیه و یا یک دویست و پنجاهمین ثانیه است.

 

بیشتر بدانیم:   نصب دوربین مداربسته     دستگاه دی وی آر   

 

سرعت و نوردهی شاتر در دوربین مداربسته

 

یکی از تاثیرهای مهم سرعت شاتر در دوربین مداربسته بر نور تصویر است. اگر از شاتر طولانی استفاده کنید سنسور دوربین مداربسته شما نور زیادی را جمع می کند و عکس حاصل از آن کاملاً روشن خواهد بود. در مقابل اگر از شاتر سریع استفاده کنید سنسور دوربین مداربسته نور کمی را دریافت می کند و در نهایت عکس تاریک خواهد بود.

توجه داشته باشید که سرعت شاتر تنها عامل موثر بر روشنایی تصویر نیست و عواملی چون نور محیط، ISO و دیافراگم نیز بر روشنایی تصویر موثر هستند. در نتیجه برای انتخاب بهترین سرعت برای شاتر در دوربین مداربسته بهتر این عوامل را در نظر بگیرید تا تصاویر واضح و قابل قبول ثبت شوند.

 

۰ ۰

واکنش های نامطلوب به خصوص باابزارخانگی

واکنش های نامطلوب به خصوص باابزارخانگی


همانطور که گفته شد لیزر موهای زائد بسیار ایمن است و بسیاری از افراد آن را به خوبی تحمل می کنند. با این حال، برخی از دستگاه ها می توانند برای گروه کوچکی از افراد مشکل ایجاد کنند. به همین دلیل او به شما توصیه می کند در صورت امکان به خدمات حرفه ای پایبند باشید. از لوازم خانگی خودداری کنید.)

بنابراین، این دستگاه ها به اندازه یک درمان حرفه ای انرژی ارائه نمی کنند. و از آنجایی که آنها سطوح پایین تری از انرژی ساطع می کنند، برخی از آنها در واقع می توانند رشد مو را تحریک کنند - بنابراین ممکن است کمی پفک هلو بیشتر در این ناحیه ظاهر شود. کلی هشدار می دهد که این کاملا برعکس آن چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم.

او توضیح می دهد: "برای برخی، طول موج ممکن است برای یک نوع پوست ایمن نباشد. بنابراین من همیشه می گویم اگر از یک لوازم خانگی استفاده می کنید، ابتدا یک ناحیه کوچک پنهان را امتحان کنید. چند هفته بعد از این فرصت." و سپس اگر مشکلی ندارید، احتمالاً می توانید ادامه دهید و منطقه بزرگتری را درمان کنید.»

اما در نهایت: شغل بهترین گزینه برای شماست. یک متخصص پوست یا زیبایی دارای مجوز می تواند مشکلات را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل تشخیص دهد، خدمات را مطابق با نیازهای شما انجام دهد (در ادامه بیشتر توضیح دهید)، و در این راه به شما کمک کند.

مطلوب ترین های انان کدامند
چه درمان حرفه ای دریافت کنید و چه خودتان آن را به راحتی در خانه انجام دهید، برای نتیجه مطلوب نیاز به یک سری جلسات دارد. با ابزار مناسب، دومی می تواند راحت تر و مقرون به صرفه تر باشد. از گجت هایی با ویژگی های خنک کننده گرفته تا گجت هایی با فناوری اندازه گیری رنگ پوست، اینها بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی برای از بین بردن موهای زائد بدن هستند.

اولین تجربه ی شما در حذف موهای زائد چه بود؟ آیا شرکت رابین مدیکال تجربه خوبی داشتید؟


اولین تجربه من درشرکت رابین مدیکال بوده و حذف موهای زائد در سن 25 سالگی بود که متوجه شدم چقدر مو روی بازوهایم وجود دارد. با ناراحتی مادرم (و برخلاف توصیه او)، شروع به تراشیدن دست‌هایم و چند سال بعد، تراشیدن پاها و زیر بغل‌هایم کردم. وقتی 27 سالم بود یکی از برادران عزیزم تصمیم گرفت در مورد موهای بالای لبم نظر بدهد و بگوید: "اوه وای، نمی دانستم شما سبیل دارید!" البته او از معصومیت محض صحبت کرد، اما افسوس - من با اپیلاسیون آشنا شدم و با برداشتن ابروهایم آن را به روال زیبایی خود اضافه کردم.

واینکه ممکن است دائمی نباشد!
مردم لیزر موهای زائد را با حذف دائمی موهای زائد یکی می دانند. همیشه اینطور شروع نمی شود، ممکن است برای همه انواع مو کارایی نداشته باشد. او می گوید: "اگر موهای شما واقعا روشن، سفید یا خاکستری باشد، کار نمی کند." این روش برای این سایه های مو جواب نمی دهد زیرا لیزر در واقع رنگدانه یا رنگ مو را در فرآیند حذف هدف قرار می دهد. این روش کار می کند. اساساً، اگر موهای شما به اندازه کافی تیره نباشد که لیزر رنگدانه را تشخیص دهد، لیزر چیزی برای هدف قرار دادن نخواهد داشت.

علاوه بر این، حتی اگر موهای بدن شما به اندازه کافی تیره باشد، ممکن است برای حذف دائمی موهای زائد موثر نباشد. او می گوید: "من دوست دارم اسم آن را لیزر موهای زائد بگذارم، زیرا ممکن است برای شما دائمی نباشد. بسیاری از ما که این کار را انجام می دهیم، باید سالی یک یا دو بار در اینجا یا آنجا درمان لمسی داشته باشیم." او می گوید.

 

https://unsplash.com/@osamamedina2

https://www.evernote.com/shard/s496/sh/a16a8e83-652a-b3e5-6a24-c3f0a3f18927/5219935dd098e9b4d3d6385e894dc30f

https://www.liveinternet.ru/stat/rabinmedical.com/

https://coub.com/osamamedina2

https://giphy.com/channel/OsamaMedina2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/84a7b139-f223-4050-9ee1-5b6a1bce9824/Osama-M

https://www.fanfiction.net/~osamamedina2

https://seekingalpha.com/user/56699668/comments

https://www.spreaker.com/user/16606001

https://justpaste.it/441xy

https://www.atlasobscura.com/users/osamamedina2

https://trello.com/u/osamamedina2

https://www.diigo.com/user/osamamedina2

https://www.blogtalkradio.com/osamamedina2

https://gitlab.com/OsamaMedina2

https://www.viki.com/users/osamamedina2_762/about

https://visual.ly/users/osamamedina2/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/osamamedina2

https://infogram.com/untitled-chart-1hxr4zxwp9w5o6y?live

 

 

۰ ۰

How to get an organic Spotify promotion for your new music release:

How to get an organic Spotify promotion for your new music release:

No bots or fake shows, just honest organic Spotify plays.

 

After reading the messages of many independent artists, I found it almost impossible to find a Spotify ad that is organic and not fake with the bot today.

 

I have to admit that I searched on Google and all the ordinary places and just researched out of curiosity and didn't find anything.

 

But one good news is that I work with a press team and Music Promotion and Social Media Marketing who have achieved a lot in this area.

I've been working with the Black White Promotion team for over 10 years on developing Spotify's traffic strategy in creating Spotify results.

 

What makes a difference to the results?

On average, it depends on the song because some reach 30,000 in a week, some reach 100,000 in 4 weeks and just keep growing, others take more time and others never fly.

 

Even if your fans like a song, that's not the decisive factor, but it helps to see positive feedback such as replays in the first week, requests for more music and conversations around a single in the first month of release.

These are things that I watch when I'm working on an advertising strategy for every new single.

 

 

 

 

How do I get more Spotify plays?

If you prioritize Spotify results, you can work with a press team on getting your Spotify page traffic, I suggest you do a package that focuses only on that goal.

 

To achieve the best results that anyone can achieve, defining a clear call to action with their team is essential.

When I'm working on promoting a Spotify single, all the traffic is designed to put you in the top 20 Spotify based charts to rate how your music works compared to others in your area.

 

We have charts for Hip Hop, rock, songwriters and electronic music.

 

The second initiative is to create awareness of the music brand.

 

That means we publish content based on informing people about an artist with a new single while focusing on the message and the most important factors that confirm that artist in a particular genre or group.

 

The final step is to make the artist memorable.

 

We create an evergreen content strategy aimed at making the artist memorable. Of course, this is customized for each individual because no two artists are the same.

https://v.ht/qEFR

https://v.gd/jST1td

 

 

So, it's great if you think your current music ad team is effectively hitting these signs. I want to know who they are so we can join forces, but so far... All I see is hundreds of websites doing fake shows.

 

Here's how to work with the black-white advertising press team:

 

Good luck in advertising your music and never give up!

 

https://www.pubpub.org/user/kay-bush

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User_talk:KayBush3

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://blackwhitepromotion.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/KayBush33

https://tcgschool.edu.in/members/kaybush3/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/KayBush3

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2875835-melba-luna

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna512

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://blackwhitepromotion.com/

 

۰ ۰

تاریخچه برند معروف هترون

تاریخچه برند معروف هترون

این برند تازه‌کار اما قابل‌اعتماد که شروع طراحی و تولید آن با همکاری مهندسان ایرانی و هنگ‌کنگی صورت گرفت، در چین متولد شد. باوجوداینکه شهرت چندانی از هترون حتی در بازارهای خارجی وجود نداشت، اما به‌محض ورود به بازار ایران به سبب کیفیت مناسب، قیمت رقابتی و از همه مهم‌تر پشتیبانی عالی و سریع، به کالای خوش فروش بازار تبدیل شد.

 استقبال از محصولات هترون به‌جایی رسید که رقیب سرسختی برای برندهای معتبری مانند تسکو، وریتی و پرووان شد. اسپیکر، موس و کیبورد و کول پد لپ‌تاپ هترون ازجمله محصولاتی بودند که ویترین مغازه‌ها را به خود اختصاص می‌دادند.

معرفی برند هترون

 

برند هترون، مینی پی سی های خود را با نام تجاری اکو پی سی به بازار معرفی کرد. مینی پی سی ها ازنظر تنوع در توان کاری، ویژگی‌های کارکردی، سایز و طراحی ظاهری جزو برترین برندهای حال حاضر در این حوزه هستند. با استفاده از کامپوننت‌های معتبر و شناخته‌شده داخلی ازجمله سی پی یو، رم، هارد و مادربرد مینی کامپیوتر یا همان مینی پی سی علاوه بر ارائه کیفیت کارکردی مناسب عمر مفید قابل‌ملاحظه‌ای برای کاربران سازمانی به همراه خواهند داشت.

کامپیوتر کوچک ترکیبی از قدرت و کارایی مناسب و هماهنگی قطعات است که راندمان بسیار بالایی را به سبب هماهنگی قطعات کمپانی سازنده برای کاربر فراهم می کندکامپیوتر کوچک در کنار مصرف برق پایین و ابعاد بسیار کوچک علاوه بر حذف کیس فضای کاری بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد و با کاهش هزینه های مصرف برق ، تعمیر و نگهداری راحت تری نسبت به کامپیوتر های شخصی و ال این وان ها دارند .گفتنی است نصب و راه اندازی این محصول و جایگذاری رم و هارد کمتر از ? دقیقه زمان می گیرد . همچنین قابلیت هایی نظیر به کارگیری حافظه های پر سرعت نظیر SSD و حافظه M2 ، وجود پورت های متعدد و پشتیبانی از چند مانیتور حاکی از حضور محصولی قدرتمند و کارا در دنیای تکنولوژی است.

فراز سیستم نمایندگی هترون در ایران

ر برخی مدل ها لینوکس (که رایج ترین نسخه آن درمینی پی سی هاUbuntu) است ولی در بیشتر مدل ها از سیستم عامل ویندوز مانند XP Embedded - 7 Embedded - Windows Thin PC استفاده می شود.

اخیرا نیز مدل هایی مبتنی بر اندروید معرفی شده اند که با توجه به تخصص استفاده از این سیستم عامل در گوشی های هوشمند، استفاده از آن ها درمینی پی سی هافعلا توفیق چندانی پیدا نکرده است.

قیمت مدل های پیشنهادی  مینی پی سی

قیمت مینی پی سی  با توجه به تغییرات قیمتی فعلی قیمت ثابتی نیست و بنابر آیتم هایی مانند (مشخصات سخت و نرم افزاری) متفاوت هستند که در مرکز مینی کامپیوتر  با انواع برندهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

 

 

فراز سیستم به عنوان نمایندگی هترون آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی است

 

۰ ۰