3 چيزي كه مي تواند باتري ماشين شما را خالي كند

3 چيزي كه مي تواند باتري ماشين شما را خالي كند

 

كم شدن انرژي در دستگاه ها چگونه است ؟

بسياري از چيزها مي توانند احساس خستگي را در شما ايجاد كنند، مانند رژيم غذايي نامتعادل، يك روز طولاني در محل كار، يا حتي گذراندن زمان زياد با ديگران. و اگرچه باتري ماشين شما احتمالاً در ساعات خاموشي خود به بسياري از اجتماعات اجتماعي نمي رود، هنوز چيزهاي زيادي وجود دارد كه ممكن است باعث شود به همان اندازه تخليه شود.

چه چيزي باتري ماشين را خالي مي كند؟

 

باتري خوابيده ماشين مي تواند آزار دهنده باشد، اما مي توان از آن نيز جلوگيري كرد. براي كمك به جلوگيري از خراب شدن باتري، ابتدا بايد بدانيد كه علت آن چيست. بنابراين، كابل‌هاي اتصال را كنار بگذاريد و اين 3 مورد را كه كارشناسان تليسان ميگويند را بررسي كنيد كه مي‌تواند توضيح دهد كه چرا باتري ماشين شما همچنان از بين مي‌رود.

1- چراغ جلوي خود را روشن گذاشته ايد.

 

 اكثر مشكلاتي كه كارشناسان تليسان گزارش كرده اند اگر باتري ماشين شما مدام در حال خالي شدن است، اولين چيزهايي كه بايد بررسي كنيد چراغ هاي شما هستند. بسياري از وسايل نقليه جديد داراي چراغ هاي جلو هستند كه پس از مدت زمان مشخصي خاموش مي شوند. اما اگر خودروي شما اين ويژگي را ندارد، ممكن است چراغ‌هاي جلوي شما تا زماني كه آن‌ها را خاموش نكنيد يا تا زماني كه باتري خودرو به طور كامل تخليه شود، روشن بمانند.

2- چيزي باعث "كشيدن انگلي" مي شود.

 

حتي زماني كه ماشين شما خاموش است، باتري شما انرژي موردنياز مانند ساعت، راديو و سيستم هشدار را تامين مي كند. اين موارد نبايد تاثير زيادي روي باتري شما داشته باشد. چيزي كه ممكن است باتري ماشين را در حالت خاموش تخليه كند، مواردي مانند چراغ هاي داخلي، چراغ هاي درها يا حتي رله هاي بد است.

 

در حالي كه موتور شما كار مي كند، دينام باتري را دوباره شارژ مي كند - به همين دليل است كه شما معمولاً در هنگام انفجار راديو در درايو خود نگران از بين رفتن باتري نيستيد! اما هنگامي كه موتور خاموش است، دينام نمي تواند باتري را شارژ كند، و اين باعث مي شود كه اشتباهات كوچك الكتريكي باتري شما را به طور كامل تخليه كند. نكته اي كه نصاب تليسان به ان اشاره ميكند اين است كه  فشار باتري ناشي از اين امواج الكتريكي به عنوان كشش انگلي شناخته مي شود.

 

مي‌توانيد با خاموش كردن چراغ‌ها و اطمينان از بسته شدن كامل صندوق عقب، جعبه دستكش و درها قبل از ترك ماشين، از كشش‌هاي انگلي جلوگيري كنيد.

3- اتصالات باتري شما شل يا خورده است.

 

پايانه هاي مثبت و منفي متصل به باتري شما گاهي اوقات ممكن است به مرور زمان شل شوند. اين پايانه ها نيز ممكن است دچار خوردگي شوند. اگر پايانه هاي شما شل يا خورده شود، ممكن است در راه اندازي خودرو مشكل داشته باشيد زيرا باتري شما نمي تواند به درستي نيروي خود را منتقل كند! حتي ممكن است در حين رانندگي از حركت خارج شويد يا به قطعات الكترونيكي خودرو آسيب برسانيد. شما مي توانيد با تميز كردن منظم پايانه هاي باتري ماشين خود از مشكلات مربوط به خوردگي جلوگيري كنيد! اگر در مورد نحوه تميز كردن پايانه هاي باتري خود مطمئن نيستيد، به مراقبت كامل خودرو Firestone محلي خود مراجعه كنيد و از يك تكنسين متخصص بخواهيد اين كار را براي شما انجام دهد

ادامه اين مقاله مفيد را ميتوانيد از وب سايت تليسان بخوانيد و نظرات ساير مردم را ببينيد و نظر و يا سوال خود را در نظرسنجي تليسان ثبت كنيد

https://talisan.ir/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C/

 

 

 

 

خرابي هاي معمول پكيج ديواري

نكاتي كه در تعميرات پكيج حتما بايد بدانيد | اگر نمي‌خواهيد در تعميرات پكيج سرتان كلاه برود حتما اين مطلب را بخوانيد

 

 

 

امروزه دستگاه پكيج شوفاژ ديواري جزو لوازم خانگي اصلي مي‌باشد كه معمولا در آپارتمان هاي شهري جهت سيستم گرمايشي و همچنين تامين آبگرم مصرفي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

معمولا مصرف كنندگان پكيج هاي ديواري هر ساله مبالغ زيادي خرج تعميرات پكيج مي‌كنند كه با دانستن كمي اطلاعات در رابطه با نحوه عملكرد اين دستگاه بخش عمده اي از اين هزينه ها را مي‌توان صرفه جويي كرد.

 

در ادامه مطلب به معرفي انواع پكيج ديواري كه در كشور موجود مي باشد و همچنين خرابي هاي معمول اين دستگاه مي‌پردازيم و همچنين در انتها راهكارهايي جهت افزايش طول عمر اين دستگاه و پيشگيري از خرابي هاي مكرر پكيج ديواري خدمتتان ارائه ميدهيم كه مطمئنا در هيچ كجا پيدا نخواهيد كرد.

 

بررسي كيفيت انواع پكيج ديواري در ايران

 

در كشور ما اكثر توليد كنندگان دستگاه پكيج ديواري در واقع فقط به واردات و مونتاژ قطعات يدكي كه از خارج كشور مشغول هستند و فرق آنها فقط در كيفيت قطعات وارداتي مي‌باشد و معمولا سيستم و عملكرد مشابهي دارند.

البته لازم به ذكر است كه پكيج هاي ديواري نيز در دو نوع تك مبدل و دو مبدل توليد مي‌شوند كه براي آنهايي كه قصد خريد پكيج را دارند اين نكته را متذكر ميشوم كه به خاطر كمي ارزان‌تر خريدن اقدام به خريد پكيج تك مبدل نكنيد و با توجه به سختي ?ب كشور ما پكيج هاي تك مبدل عمر بسيار كمي را دارا مي‌باشند.

 

البته كيفيت ساخت و قطعات برخي از پكيج هاي ديواري توليد شده در كشور را مي‌توان تا حدودي در حد استاندارد هاي بين المللي دانست و در صورتي كه پول خوزي پرداخت كنيد و با تحقيق مطمئنا ميتونيد پكيج خوب و با كيفيتي نيز خريداري نماييد.

 

خرابي هاي معمول پكيج ديواري

 

يكي از دلايل اصلي خاموش شدن انواع پكيج ديواري را مي‌توان كم بودن فشار بار پكيج دانست، فشار بار انواع پكيج ديواري در حالت استاندارد بايد روي 1/5 بار باشد، اين فشار بار براي كاركرد قطعات پكيج امري حياتي مي‌باشد و در صورت كم شدن فشار بار و نزديك شدن به صفر معمولا براي جلوگيري از آسيب رسيدن به قطعات پكيج كه با شعله مستقيم در ارتباط هستند عملكرد پكيج به طور كامل متوقف مي‌شود و در اين حالت شما بايد اقدام به بالا بردن فشار بار پكيج به روش زير نماييد

 

 

تنظيم فشار بار پكيج ديواري

 

براي بالا بردن فشار بار پكيج ديواري قطعه اي به نام شير پركن در زير دستگاه پكيج شوفاژ ديواري تعبيه شده است كه بوسيله آن ميتوانيد فشار بار را بالا ببريد.

 

براي پيدا كردن شير پركن بايد خم شويد و زير پكيج را نگاه كنيد و شير پركن را كه داراي ولوم پلاستيكي به رنگ آبي و يا مشكي مي‌باشد را پيدا كنيد و براي تزريق آب به سيستم ولوم آن را در خلاف جهت عقربه هاي ساعت بچرخانيد و به محض رسيدن عقربه گيج فشار روي 1/5 بار آنرا دوباره ببنديد.

 

دليل روشن نشدن پكيج ديواري

 

اگر شما با اين مشكل مواجه شديد و پكيج ديواري روشن نمي‌شود بايد ملاحظه كنيد چه كد خطايي روي پكيج ظاهر مي شود، در دستگاه هاي پكيج ديواري براي عيب يابي مشكلات بوجود آمده ارور هايي روي نمايشگر ظاهر مي شود و يا برخي از چراغ ها چشمك مي‌زنند.

با دانستن كد خطاي پكيج ديواري خود نسبت به عيب يابي و رفع عيب بوجود آمده سريعا اقدام خواهيد كرد.

 

به عنوان مثال در پكيج ايران رادياتور مدل آنالوگ    ارور 40 60 80 ايران رادياتور به اين معنا مي‌باشد كه چراغ هاي 40 60 80 در حال چشمك زدن مي‌باشند.

 

خرابي و تعمير پمپ پكيج ديواري

 

يكي ديگر از خرابي هاي دستگاه پكيج ديواري كه به دليل كيفيت پايين قطعات مي‌باشد خرابي پمپ پكيج مي‌باشد، اكثر تعميركاران با برخورد به مشكل خرابي پمپ پكيج سريعا اقدام به تعويض آن مي‌كنند در صورتي كه شركت پكيجكار با هدف كم كردن هزينه هاي تعمير پكيج اقدام به تعمير پمپ پكيج مي‌نمايد.

پيشنهاد مي‌شود در صورت نياز به   تعميركار پمپ پكيج حتما با شركت پكيجكار تماس بگيريد و مشكل خود را مطرح كنيد. مطمئن باشيد تعمير پمپ بهترين كاري هست كه ميتونيد انجام بديد چون متاسفانه پمپ و روتور هاي نو كه در حال حاضر در بازار به فروش مي‌رسد علاوه بر اين كه از كيفيت پاييني برخوردار هستند هيچ ضمانتي هم ندارند و بيشتر از 5 ماه روي پكيج دوام نمي‌آورند.

اين در حالي است كه شركت پكيجكار روتور هاي تعمير شده را با ضمانت كتبي يكساله ارائه مي‌دهد و همچنين قيمت خيلي مناسب تري دارد

 

پيشگيري از خرابي هاي مكرر پكيج ديواري

 

جهت جلوگيري از خرابي هاي مكرر پكيج ديواري حتما بايد به چند نكته دقت كنيد :

 

استفاده از پكيج ديواري در دماي كمتر از 60 درجه

باز نكردن شير آبگرم در مواردي كه نياز خيلي كم از آب داريد

استفاده از فيلتر هاي پلي مگنت (پلي فسفات و مغناطيسي)

استفاده از صافي برگشت

شستشوي مدار رادياتور هاي شوفاژ و تزريق محلول ضد رسوب به سيستم رادياتورها

در صورت مشاهده كوچكترين نشتي در سيستم پكيج ديواري حتما نسبت به رفع عيب بوجود آمده سريع اقدام كنيد (چون هر قطره آبي كه از دستگاه خارج شود با يك قطره از آب جديد جايگزين مي‌شود و مشكل اينجاست كه اون آب رسوب جديد وارد سيستم مي‌كند و آبي كه ريخته است قبلا رسوب خود را آزاد كرده و به عبارتي آب خنثي مي‌باشد)

 

 

آشنايي با چوب هاي ترمووود

يكي از مصالح ساختماني بسيار پرمصرف و همچنين با كيفيت، چوب مي‌باشد. چوب‌ها را براساس جنس، رنگ، اندازه، نوع فرآيند توليد و موارد ديگر دسته‌بندي مي‌كنند. يكي از چوب‌هايي كه امروزه توانسته محبوبيت ويژه‌اي را از بين انواع مختلف چوب‌ها به خود اختصاص دهد، چوب ترمو است. ترمو وود نوعي چوب طبيعي است كه روش و يا فرآيند آماده‌سازي آن منحصر به فرد است. در اينجا قصد داريم به ترمو وود بپردازيم.

چوب ترموود و يا ترمو وود:

چوب ترمو وود نمونه‌اي از چوب‌هاي طبيعي مي‌باشند كه براي آماده‌سازي آن‌ها از دستگاه مخصوص و ويژه‌اي به نام دستگاه ترموود استفاده مي‌شود. مكانيسم و يا نحوه عملكرد اين نوع دستگاه به گونه‌اي است كه به كمك حرارت براي خشك كردن چوب‌هاي مورد نظر اقدام مي‌كند. درجه حرارت اين نوع دستگاه بين ??? درجه سانتي گراد تا ??? درجه سانتي گراد متغير مي‌باشد. اين دستگاه بدون استفاده از اكسيژن براي خشك كردن چوب‌هاي مصرفي اقدام مي‌كند. لازم به ذكر است كه قبل از اين كه چوب‌ها به درجه اشتعال و يا سوختن برسند، دستگاه از ادامه فعاليت خود صرف نظر مي‌كند. در اين روش چوب‌ها نمي‌سوزند تنها آب، صمغ، شيره موجود در ساختار داخلي چوب‌ها خشك مي‌شود و از بين مي‌رود.

بعد از خشك كردن چوب توسط دستگاه ترمو وود، بايد چوب‌ها را در بخار آب قرار داد و مجدد آنها را خشك كرد. استفاده از اين روش باعث كاهش شش درصدي رطوبت موجود در دستگاه مي‌شود. ترموود تحت شرايط خاص، استحكام و مقاومت آن ها بهبود مي‌يابد. ساختار سلولي چوب نامبرده به دليل حرارت وارد شده به آن‌ها تغيير يافته است و ويژگي‌هاي شيميايي و فيزيكي آن بهبود يافته است. هر چقدر چوب‌هاي مصرفي در صنعت ساختمان‌سازي به حالت طبيعي چوب نزديك‌تر باشند، علاوه بر كيفيت بيشتر در زيبايي ظاهري نيز بهتر عمل مي‌كنند. به عبارت ديگر استفاده از چوب‌هاي طبيعي مانند چوب ترمو وود در صنعت ساختمان‌سازي از محبوبيت ويژه‌اي برخوردار مي‌باشد.

ترمو وود

ترمو وود

ترمووود فنلاندي و ترمووود ايراني:

چوبهاي ترموود در نمونه‌ها و مدل‌هاي مختلف و متنوعي طراحي و توليد شده‌اند كه انتخاب آن‌ها به موارد استفاده از چوب، شرايط آب و هوايي، سليقه افراد، سبك معماري و موارد ديگر بستگي دارد. چوبهاي ترمو وود را مي‌توان به ترموود فنلاندي، ترموود ايراني و غيره تقسيم كرد. چوب هاي ترموود فنلاندي، چوب‌هاي مشهور و شناخته‌شده‌اي هستند كه از نظر كيفيت، مقاومت، رنگ، زيبايي زبانزد عام و خاص مي‌باشند. چوب‌ها و يا درختان موجود در فنلاند از كيفيت بسيار بالايي برخوردار هستند، در نتيجه هنگامي كه چوب درختان فنلاند را با استفاده از روش ترموو فرآوري كرد به چوبهاي ترموود فنلاندي معروف مي‌شوند.

اين نوع از چوب هاي ترموود با وجود شرايط كنوني و محدوديت‌هاي ايجاد شده به راحتي قابل استفاده و يا دريافت نمي‌باشند. در نتيجه در مقابل مي‌توان از چوب ترموود ايراني استفاده كرد.  ترموود ايراني چوب هاي با كيفيت مي‌باشند كه در ايران و با كمك مهندسان ايراني طراحي و توليد شده است. لازم به ذكر است كه چوب هاي ترمو وود ايراني در كيفيت هاي مختلف توليد شده اند. برخي از آن‌ها از نظر كيفيت فوق‌العاده بوده و برخي ديگر تنها از نظر شكل ظاهري شبيه به چوب هاي ترموود هستند و ويژگي‌هاي چوب ترموود را ندارند.

 

ترموود ايراني

ترموود ايراني

چوب ترمووود چه ويژگي‌هايي دارد؟

يكي از سوال‌هايي كه ذهن اكثر خريداران و يا مصرف‌كنندگان را در گير كرده است اين است كه، چوب ترمو وود چه ويژگي هايي دارد‌؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت، چوب هاي ترمو وود ويژگي‌ها و يا مزيت‌هاي زيادي دارند كه موارد زير اشاره كرد:

  • عدم وجود مواد شيميايي در ساختار چوب هاي ترمو وود
  • مقاومت بسيار بالا چوب هاي ترموود
  • انعطاف‌پذيري و تاب ضربه اي بالا
  • مقاومت بالاي آن‌ها در برابر پوسيدگي
  • گرماي ويژه بسيار بالا
  • يكنواختي ظاهري و زيبايي ظاهري
  • وزن سبك چوب هاي ترموود
  • تنوع بالاي رنگ
  • موارد كاربرد بسيار متنوع

 

آموزش ساخت فروشگاه اينترنتي با لاراول

آموزش ساخت فروشگاه اينترنتي با لاراول

همه ميدونيم بعد از اينكه طرح صيانت اگر اجرا بشه ، ممكنه فضاي مجازي تعطيل شه يا محدود بشه و از الان بايد به دنبال راه چاره اي براي مقابله با آن باشيم . بهترين و مفيد ترين راهي كه بعد از سال ها تجربه در زمينه ي فروشگاه هاي انلاين در فضاي مجازي و سايت هاي فروشگاهي كسب كردم اين بود كه داشتن يك سايت فروشگاهي بسيار مهمتر و بهتر از يك پيج اينستاگرامي يا يك كانال تلگرامي است . دليلش واضح است وقتي سايت فروشگاهي تاسيس ميكنيد صاحب امتياز آن تماما خود شما هستيد. 

اگر دوست داشته باشيد ميتوانيد دوره ي آموزش ساخت ديجيكالا با اپليكيشن به همراه سورس كامل را تهيه كنيد و ببينيد.

هر سود و هر ضرري به پاي شماست و كلا ارباب فروشگاهتون خودتون هستيد . ولي اينستاگرام براي يك شركت خارجي و تلگرام براي يك فرد خارجي هست كه شما نه ايشان را ميشناسيد و نه ميدونيد تحت دستور چه كساني كار ميكنند.

كافيست كوچكترين درخواستي را دولت آن كشور يا افراد پرقدرت به آن فضاهاي مجازي بدهند آن زمان كسب و كار شما براي آنها اصلا اهميت ندارد با يك دكمه تمام و كمال سرمايه گذاري ها و ارزشمندي هاي شما را از بين مي برند بدون اينكه بتوانيد كوچكترين اعتراضي را داشته باشيد 

اما وقتي شما صاحب يك سايت فروشگاهي هستيد هيچ كسي حق ندارد انرا قطع كند مگر خود خود خودتان پس از الان به فكر ساختن يك سايت فروشگاهي انلاين باشيد.

 

بهترين ابزار براي ساختن فروشگاه آنلاين چيست ؟ 

 

 

 

براي ساختن قدرت مندترين سايت ها از يك زبان برنامه نويسي به نام php استفاده شده است و اين زبان يك فريمورك قدرتمندي دارد كه به شما اجازه ميدهد به راحتي بتوانيد يك سايت فروشگاهي كامل را پياده سازي كنيد كه قدرت فروشگاه هايي مثل ديجي كالا را داشته باشد

ساخت فروشگاه با لاراول راحت است كافيست ابتدا لاراول را ياد بگيريد 

من پيشنهاد ميكنم دوره ي اموزش ساخت فروشگاه مشابه ديجيكالا با لاراول را ببينيد. 

 

13_tubf.png

لاراول كه به انگليسي Laravel نيز نوشته ميشود بسيار قدرتمند تر از ابزارهايي مثل وردپرس و ... هست كه همه به شما پيشنهاد ميكنند. 

اين ابزار يك فروشگاه اختصاصي ميسازد كه اگر بخواهيد چنين فروشگاهي را سفارش دهيد يك تيم كدنويسي آنرا زير صد ميليون تومان نمي نويسند. 

 

 

سورس فروشگاه لاراول

تا حالا فكر كرديد كه سورس يك فروشگاه لاراولي را پيدا كنيد چقدر راحت تر و سريعتر ميتونيد يك فروشگاه كامل بسازيد ؟ من خبر خوبي واستون دارم من تونستم بعد از يك ماه جستجو سورس كد فروشگاه ديجيكالا با لاراول را پيدا كنم . 

اگر قصد داريد يك فروشگاه اينترنتي كامل در اندازه ي فروشگاه اينترنتي ديجيكالا را بسازيد و اپليكيشن هم داشته باشه ميتونيد از دوره ي آموزشي ساخت ديجيكالا با لاراول به همراه اپليكيشن سايت آواسام را تهيه كنيد و ببينيد چقدر شما را كمك ميكند تا هر چه سريعتر بتوانيد برنامه نويس لاراول شويد و يك فروشگاه براي كسب و كار خودتان بسازيد. 

 

 

چگونه يك باربيكيو روز يادبود را بدون كباب برگزار كنيم

چگونه يك باربيكيو روز يادبود را بدون كباب برگزار كنيم

اين يك تصور اشتباه رايج است كه تنها رويدادهاي خوب روز يادبود، رويدادهايي هستند كه در آن كباب‌هايي وجود دارند كه غذاي شما را آماده مي‌كنند. اما اگر اتفاقاً در آن آخر هفته ميزبان مهماني هستيد، واقعاً نيازي به كباب پز نداريد تا طعم مورد نظر خود را بدست آوريد. فر شما تنها چيزي است كه لازم است تا به غذاي شما طعمي لذيذ بدهد كه شما و مهمانانتان هوس مي كنيد. اين سه دستور غذاي باربيكيو را امتحان كنيد كه همه مهمانان شما فكر مي كنند كه شما يك گريل در آشپزخانه خود پنهان كرده ايد!

 

برگر

 

وقتي به رويدادهاي حياط خلوت فكر مي كنيد، هرگز نمي توانيد با يك همبرگر آبدار و لذيذ اشتباه كنيد. اين غذاي تابستان است - نه تنها براي روز يادبود، بلكه براي جشن هاي چهارم جولاي و جشن تولد در استخر نيز مناسب است.

 

ما دستوري پيدا كرده‌ايم كه به شما امكان مي‌دهد از فر براي تهيه كيك همبرگرتان استفاده كنيد! اما، به جاي اينكه فقط پتي برگر را مستقيماً روي يك تابه قرار دهيد، مي خواهيد همبرگر را روي يك توري مخصوص فر روي تابه اي كه با فويل پوشانده شده است، كباب كنيد. اميدواريم كه اين به شما فرصت بيشتري مي دهد تا در مورد خريد گريل مناسب براي خود فكر كنيد.

استيك

 

اگر به طور اتفاقي گريل نداريد، ما فقط دستور غذا را داريم كه به شما كمك مي كند يك استيك را در فر كباب كالاپايا  كنيد.

 

فقط براي روشن بودن، پختن استيك در فر با كباب كردن استيك در فر يكسان نيست - يك تفاوت وجود دارد! درست مانند كباب كردن همبرگر در فر، بهتر است استيك خود را روي يك قفسه مخصوص فر قرار دهيد تا هوا در زير استيك گردش كند و همان جلوه گريل را نشان دهد. بنابراين وقتي باربيكيوي روز يادبود شما اينجاست و گريل نداريد، اين دستور العمل را دنبال كنيد تا طعم استيك كبابي را كه خيلي دوست داريد به دست آوريد.

جوجه

 

اگر مي‌خواهيد مصرف گوشت قرمز را كاهش دهيد، سعي كنيد از اين مرغ خوشمزه در جشن روز يادبود خود استفاده كنيد. مجدداً، اگر گريل نداريد اما مي خواهيد طعم گريل مشابهي با مرغ شما داشته باشد، سعي كنيد پودر سير، زيره، نمك دريا و هر چيز ديگري را كه معمولاً هنگام كباب كردن مرغ خود را با آن مزه دار مي كنيد، تركيب كنيد.

 

 احساس محدوديت در آشپزي نااميد كننده است، به خصوص زماني كه مي خواهيد مراسم روز يادبود را با غذاهاي خوشمزه براي همه خانواده و دوستان خود برگزار كنيد. اگر گريل يا اجاق مناسب براي كمك به شما در هنگام ميزباني نداريد، مايليم به شما كمك كنيم تا راه حلي پيدا كنيد. براي يافتن وسايل مناسب براي نيازهاي روزمره و مناسبت هاي خاص خود به فروشگاه ما سر بزنيد.

فروشگاه كالاپايا بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي كشور در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه ميباشد.، با گستره‌اي از كالا هاي متنوع براي تمام اقشار جامعه و هر رده‌ي سني، براي كاربران خود «تجربه‌ي لذت‌بخش يك خريد اينترنتي» را تداعي مي‌كند

منبع : فروشگاه اينترنتي كالاپايا

 

چرا براي كارهاي پزشكي از دستكشهاي لاتكس استفاده مي كنند؟

چرا براي كارهاي پزشكي از دستكشهاي لاتكس استفاده مي كنند؟

 

يكي از دستكش هايي كه در كارهاي پزشكي و در محيط هاي درماني زياد استفاده مي شود دستكش لاتكس است. دستكشي كه از همان ابتدا براي كارهاي پزشكي ساخته شده است. اين دستكش ويژگي هاي جالبي دارد كه باعث افزايش ايمني پزشك در حين كارش مي شود. اين دستكش ها متداول ترين دستكش هاي استاندارد پزشكي هستند و در همه جاهاي دنيا پزشكان در حين كارشان از آنها استفاده مي كنند.

ماده اوليه اين دستكشها از يك نوع درخت كه اولين بار در آفريقا يافت شد گرفته مي شود. نام درختي كه ماده اوليه اين دستكش ها از آن گرفته مي شود لاتكس است و به همين خاطر اين دستكش ها اين نام را گرفته اند. اين ماده حالتي كشساني دارد و باعث مي شود اين دستكشها به راحتي كش بيايند و منعطف باشند.

رنگ بندي در اين دستكش ها وجود ندارد و تنها در رنگ سفيد تا شيري هستند. از نظر ظاهري مي توان آن ها را از رنگ و غير شفاف بودنشان تشخيص داد. هنگامي كه اين دستكش ها را در دست مي كنيد دست ديده نمي شود.

اين دستكشهاي تخصصي با اين كه نازك هستند استحكام خوبي دارند و حتي در كش آمدن هاي زياد پاره نمي شوند. به همين خاطر در حين كار با اطمينان خاطر مي توان از آن ها استفاده كرد. علاوه بر پزشكي و معاينات و درمان از آن ها در برخي از كارهاي آزمايش گاهي و تحقيقاتي هم استفاده مي شود.

اين دستكشها سايز بندي دارند و در اندازه هاي كوچك و متوسط و بزرگ ساخته مي شوند. هر كس بايد آن ها را متناسب با اندازه و سايز دستكش استفاده كند. كوچك بودن بيش از حد باعث فشار به دستكش و پارگي مي شود. گشادد و بزرگ بودن آن نيز باعث مي شود در دست آزاد باشد و باعث ورود موادي كه ممكن است آلوده باشند شود.

ويژگي بسيار مهم اين دستكش ها كه آن ها به يكي از متداول ترين و بهترين دستكش هاي پزشكي بدل كرده است اين است كه باكتري و ويروس و عوامل بيماري زا نمي توانند از ساختار و بافت آن رد شوند. بافت يكپارچه و منسجم اين دستكش ها از عبور عوامل بيماري زا جلوگيري مي كند.

اين دستكش ها در مقابل باكتري و ميكروب مقاوم هستند اما در مقابل اسيد حساسيت دارند و نبايد در حين كار با مواد اسيدي از ان ها استفاده كرد. همچنين نسبت به حرارت حساس هستند و نبايد در حين كار با شعله از آن ها استفاده كرد. همچنين نبايد آن ها را در كنار حرارت بالا و يا تماس مستقيم با شعله آتش نگهداري كرد. چرا كه ممكن است سوراخ و آب شوند.

اين دستكشها تاريخ انقضا دارند اما معمولا ماندگاري آن ها بالاست و مي توان سالها از آنها استفاده كرد. به شرط اين كه جعبه بسته بندي آن ها در شرايط محيطي با دماي عادي و غير گرم نگهداري شود.

يك ويژگي ديگر و بسيار جالب نيز در لاتكس وجود دارد كه باعث راحتي بيشتر پزشك در حين كارش با آنها مي شود. آن هم اين است كه اين دستكش ها قدرت حس لامسه را كمتر نمي كنند. براي درك بهتر اين موضوع شايد جالب باشد بدانيد در حالي كه اين دستكش ها را در دست داريد حتي با تلفن همراه هوشمند خود مي توانيد كار كنيد. اين ويژگي باعث مي شود كه پزشك بتواند حتي معاينات خيلي دقيق را نيز در حالي كه اين دستكش ها را در دست دارد انجام بدهد.

 

 

 

فروش اقساطي خودرو با شرايط آسان سايا خودرو

فروش اقساطي خودرو به عنوان يكي از روش هاي فروش محصولات شركت هاي خودروسازي است. سالانه افراد زيادي به واسط? شرايط فوق العاده فروش اقساطي خودرو، مالك خودرو مورد دلخواه خود مي شوند. استفاده از اين شرايط به افراد كمك مي كند كه بتوانند با برنامه ريزي مالي بر درآمد خود، بتوانند خودرو خريداري نمايند. با توجه به قيمت بالايي كه خودروهاي مختلف دارند، امكان خريد نقدي خودرو براي عموم مردم امكان پذير نمي باشد. به اين ترتيب افرادي كه از سطح مالي اندك و متوسط برخوردار مي باشند، مي توانند به صورت كاملاً اقتصادي از شرايط فروش اقساطي خودرو سايا خودرو  براي خريد خودرو به صورت اقساطي استفاده كنند.

خودرو وسيله اي است كه از نظر كارايي بسيار كاربردي است و عموم مردم تمايل به خريد خودرو براي فعاليت هاي شخصي خود دارند. به اين ترتيب تقاضا براي خريد خودرو افزايش يافت و در نتيج? آن نيز شركت هاي خودروسازي تلاش نمودند كه حجم فروش مجموع? خود را متناسب با نياز بازار افزايش دهند. با توجه به مسئله افزايش قيمت خودرو و تنوع محصولات شركت هاي خودروسازي، زمين? براي فروش اقساطي خودرو علاوه بر فروش نقدي طرفداران زيادي پيدا كرد.

فروش اقساطي خودرو با شرايط آسان سايا خودرو

امروزه فروش اقساطي خودرو با شرايط آسان براي متقاضيان در نظر گرفته شده است، تا بتوانند بر حسب نياز نوع خودرو مورد دلخواه خود را با قيمت مناسب و شرايط عالي خريداري نمايند. به طور كلي شركت هاي متعدد خودرو سازي در داخل و خارج از كشور فعاليت مي كنند كه محصولات خود را به بازار تقاضا عرضه مي كنند. بنابراين عموم شركت ها براي آنكه بتوانند حجم فروش و تنوع مدل خودرو را افزايش دهند، علاوه بر فروش نقدي، شرايط مناسبي براي فروش اقساطي خودروهاي داخلي و خارجي در اختيار مشتريان قرار مي دهند.

فروش اقساطي خودرو با تحويل فوري

در حال حاضر شرايط عالي براي فروش اقساطي محصولات ايران خودرو، گروه بهمن موتور، سايپا، كرمان موتور، رنو، هيونداي، تويوتا، كيا، نيسان، فولكس واگن و ساير برندهاي معتبر خودروسازي داخلي و خارجي فراهم مي باشد. با توجه به حجم تقاضا و تعدد خودروهاي توليدي افراد به راحتي نمي توانند از توان خريد نقدي خودرو برآيند، به همين دليل از آپشن هاي فروش اقساطي خودرو با تحويل فوري بهره مي گيرند. به اين ترتيب مي توانند از مزاياي آن در جهت خريد خودرو مورد نظر استفاده نمايند.

مهمترين دغدغه افراد براي خريد اقساطي خودرو، اين است كه زمان تحويل خودرو چه زماني است و افراد كي مي توانند از خودروي خود استفاده نمايند. به همين جهت شركت هاي عرضه كنند? خودرو با در اختيار قرار دادن شرايط فروش اقساطي با تحويل فوري مي توانند از مزاياي آن بهره گيرند. بنابراين افراد در حين پرداخت اقساط خودرو مي توانند از خودرو نيز استفاده كنند. توجه به اين نكته به فرد كمك مي كند كه اطمينان بالايي از أخذ قرارداد خود داشته باشدبراي اطلاع از فروش اقساطي خودرو هاي خارجي به سايت مراجعه كنيد.

نكت? كليدي كه در رابطه با خريد اقساطي خودرو مطرح مي باشد، مراجعه به مراكز فروش معتبر اقساطي خودرو است كه داراي مجوز از اتحادي? مربوطه باشد و داراي كد شناسايي و فعاليت است.

فروش اقساطي خودرو خارجي

فروش اقساطي خودرو خارجي نيز با شرايط ايده آل در اختيار مشتريان قرار گرفته مي شود كه بتوانند بر اساس توان مالي خود، خودروي برند خارجي مورد نظر را با قيمت ارزان و كيفيت عالي خريداري نمايند. امروزه مشتريان محترم مي توانند از شركت هاي معتبر فروش اقساطي با تحويل فوري و آني خودرو، اتومبيل خود را خريداري نمايند. در اختيار قرار دادن اين شرايط به فرد كمك مي كند كه بتواند خودرويي با كيفيت بالا خريداري نمايند.

شركت آرشا خودرو با اتكاء به نيروي توانمند، شرايط فوق العاده اي براي فروش اقساطي خودروهاي داخلي و خارجي در اختيار مشتريان قرار دهند.